Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Audi slusszkulcs a bárpulton? Ciki! Ezüst pénzcsíptetővel összefogott pénzköteg? Ugyan már! Armani öltöny? Kit érdekel? Ha csajozni akarsz, ezentúl ne ezekkel próbálkozz, hanem egy legalább 1 milliós jakuzzival (na jó, ha akciós, akkor lehet 999 000 forintos is), amitől azonnal lecsúszik a nők bugyija. És ha már jakuzzit veszel, játssz nagyban, válassz rögtön 5 személyeset, hogy a rád mászó csajok közül senkit se kelljen elutasítanod. Gyönyörű gondolatmenet nem? Még ha lenne benne valami kikacsintás, akkor is prosztó lenne, de ezzel a primér tardablogra illő hozzáállással a Wellis kampánya mélyen alámegy a magyar színvonalnak is.
A reklám megemésztése után bennem csupán egyetlen, de annál nyugtalanítóbb kérdés maradt: Hogy tudom majd ismerkedés közben a nők tudomására hozni, hogy otthon egy ilyen csodaszerkentyű várja őket? Házibuliban elég csak bevezetni őket a fürdőbe, és a probléma meg is van oldva. De mi van, ha egy szórakozóhelyen szeretnék ezzel felcsípni valakit? A slusszkulcs mintájára csak nem csaphatom ki a bárpultra a jakuzzi dugóját! Úgy érzem a legyezőszerűen tartott prospektus sem az igazi, és a "Nem jössz föl? Van egy rohadt drága jakuzzim!" duma sem tűnik igazán célravezetőnek. A használati utasításban vajon kitérnek erre?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.