Napi reklámdilemma: Sumo birkózó és a K&H

Vajon meddig lehet még különféle karakterek megtáncoltatásával folytatni a látszólag véget érni nem tudó K&H reklámfolyamot?

Címkék: bank reklámdilemma

2009.06.18. 11:39 reklámbuzi 18 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr491192976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.06.18. 11:42:37

engem irrital a knh arcualata es reklamai. ez a dances tema nagyon nem bejovos. tavaly csakazertsem naluk nyitottam szamlat :D

Hara Mati 2009.06.18. 11:42:55

Egyszer csak ki kell mosni azokat az idióta sapkákat.
Mert az agyunk már ki van...

leslie nilsen (törölt) 2009.06.18. 11:45:21

hááát
mátyás király má foglalt.,......
...:S

Mária 2009.06.18. 11:56:53

Ez egy kitörési pont a KH banknál :)

A táncospárost most kezdik lecserélni átlagos, sőt annál is csúnyább arcokra, mert ez lett a trend mostanra.

Ennek a folyamatnak az első lépése az egyik kezével a takaró alatt matató, a másikkal obszcén jelet mutató kövér pasi:

maria.blog.hu/2009/05/21/vanofasz

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.18. 12:53:33

na ettől már konkrétan hányok.... a figurát meg nem tudom honnan akasztották le (hazánkban tanuló japán cseregyerek) de hogy nem sumo-s kinézetű az is biztos

_Budabitch_ (törölt) 2009.06.18. 13:06:01

Ezekér' most melyik ügynökség számláz?

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2009.06.18. 13:08:17

Irritáló kategória. Könnyezek, ha meglátom/hallom a reklámot!

KZsuzsa · http://deepindata.com 2009.06.18. 13:12:16

a sapka tökre tetszene, de még ha lenne is ilyenem se merném felvenni :(
a K&H meg egyébként se volt sose szimpatikus, a táncolóktól se lett az, ettől a fazontól meg mégannyira se lesz.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.18. 13:43:44

Ezért az addiction nevű ügynökség számláz, (nincs közöm hozzájuk) akik mellelsleg a honlapjukon a díjaknál feltüntetik a BBDO év ügynöksége címet is:))
www.addiction.hu/

xxyyxx 2009.06.18. 14:11:35

Szerintem már anyáztuk a K&H kommunikációját egyszer. De szívesen teszem bármikor, mert nem javul, sőt. Egyszóval borzasztó. És szegény mongol (vagy kínai? semmiképp nem japán) srácot belerángatni ebbe a butaságba.
Mellesleg jól ismerek pár arcot a K&H marketingosztályáról. Nos, ami ott van, az felér egy ilyen kommunikációval. Szóval nem véletlen ez a végtermék. A kedves marketingigazgatónak ez a színvonala, neki ez tetszik és eredményekkel tudja bizonyítani, hogy igenis hatékony ez a kommunikáció. Nagyon sajnálom őt és a többi munkatársat is. Kit ezért, kit azért.
Persze, biztos az ügynökség is benne van nyakig, de fejétől bűzlik a hal.
Én egy megoldást látok: marketing head és ügynökség csere. Azonnal. Szégyellem, hogy ott a számlám, tagadom is általában, s csak a nyamvadt technikai dolgok miatt nem megyek máshova.

Hara Mati 2009.06.18. 15:10:11

@xxyyxx: az egész egy állatorvosi ló. És még az online "árleverésről" nem is beszéltünk. Van erre egy jó mondás: minden ügyfél, olyan reklámot kap, amilyet megérdemel.

wronka 2009.06.19. 20:56:58

Szerintem K&H-s Kulcsáros botrány után szükséges volt az arculatváltás, ami meg is történt. Azzal nincs bajom, hogy egy bank reklámja fiatalos és dinamikus. De azzal már igenis van, hogy egyre inkább megy át gagyiba. A "Dance" zenétől már kiütést kapok. Az irány nem rossz, hogy legyen egy fiatalos bank fiataloknak szóló kommunikációval, de a megvalósítás hagy "némi" kívánnivalót maga után. Ha korábbi Raiffeisen fényes reklámot lesz*roztam, akkor erre inkább NEM írnék jelzőt.

nikk rivers 2009.06.19. 21:00:00

Nagyon beteg dolog egy túlfejlett pelenkás óvodásra kampány építeni.

postit-it 2009.06.21. 22:35:22

@xxyyxx:
A K&H-ban a kommunikációs igazgató (Horváth Magyari Nóra) ízlés(telen) világát dicséri mindaz, ami látni lehet offline és online egyaránt.
(Tény, hogy mindig fejétől bűzlik a hal, de egy szó erejéig emlékezzünk meg a kommunikáción dolgozó, minden szakmaiságot mellőző, arrogáns egyénekről - tisztelet az egy-két kivételnek.)

Ő felel a marketingkommunikációért és a pr-ért egyaránt. És közvetlenül a vezérigazgató alá tartozik -aki külföldi-, és ezáltal lövése sincs a magyarországi viszonyokról. Ezért könnyen megvezethető kamu felmérésekkel (esetleg díjakkal, vagy inkább mostanában csak díjacskákkal). Ezekkel igazolják, hogy milyen remek munkát végeznek...

A marketingigazató (Orosz András) a lakossági dívizióvezető alá tartozik. Így "egy szint" hátránya van a szervezetben, ami sajnos meglátszik. A marketing csak az árazási kérdésekről dönt.

Megállíthatatlan HMN ámokfutása a K&H-ban.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.06.22. 00:37:40

Az a baj, hogy a hazai piacon a bankoknak rengeteg lehetőség lenne ötletes bankreklámokra is...

futureboy (törölt) 2009.06.22. 00:52:51

kicsit OFF:

- nem a reklámokhoz kapcsolódik, hanem az arculathoz: ez a borzasztó hupikék-sötétkék-narancssárga dizájn / színvilág, ami a fiatalosságot stb. próbálja sugallni, ez nem a K&H Bank saját választása volt, hanem egy-az-egyben átvették (valószínűleg át kellett venniük) a belga anya, a KBC arculatát. a logó is tök ugyanolyan, minden.

persze az, hogy emellett ilyen reklámokat nyomatnak, amilyeneket, az már a magyar bank saját felelőssége.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics