Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Végre egy magyar munka is felkerült a Cannes-i reklámverseny shortistjére, ami azért nagy szó, bár igazán akkor örülhetnénk, ha valamilyen díjat is el tudna csípni. A Tribal DDB (ami a DDB interaktív részlegének ultratitokzatos neve) Amnesty Internationalnek készített kampánya ugrotta meg a lécet a cyber kategóriában, akiknek ezúton is gratulálunk. Az interaktív alkalmazás a Raise your voice szlogennel futó nemzetközi kampányhoz kapcsolódott, és kifejezetten ötletes darab. Mivel egy flash cuccról van szó, ezért ezt beilleszteni nem tudom, de ide vagy a képre kattintva megnézhetitek. A Kreatív érdekességképpen arról is beszámol, hogy a munkát többek között tavaly még az Ogilvy kreatívigazgatói székében ülő Spielmann Gábor, és másik két nem a DDB-hez kötődő, szabadúszó art director is jegyzi, ami ugyan nem lényeges körülmény, de mindenképpen érdekes. Kattintsátok meg, mert érdemes! via:kreatív
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.