Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: 48 órás deo

Vajon a nőknek szánt Garnier Mineral deo 48 órás izzadás elleni védelmére azért van szükség, mert ennyi nő nem fürdik naponta, vagy ilyen sokan túráznak a közülük távol a civilizációtól?

Címkék: reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr571204391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.24. 14:03:16

Első. Mármint a helyes megoldás... :-/

Nerio 2009.06.24. 14:11:26

Vagy ez a deo még a fürdés után sem veszít erejéből. :)

mullerpeti 2009.06.24. 14:13:59

Lehet az, hogy a reklám készítője ugyanazon a buszon utazik reggelente, amelyiken én?
A 30 fok körüli melegben, bennem is többször megfogalmazódott, több ehhez hasonló marketingüzenet a tisztálkodásról :)

Hara Mati 2009.06.24. 14:21:27

Az nem lehet, hogy ku... nagy lakásban lakik?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.24. 21:55:54

izzadni divatos, lsd új Rexonareklám.... parfüm helyett a spay-t az izzadó nőknek

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása