Napi reklámdilemma: 48 órás deo

Vajon a nőknek szánt Garnier Mineral deo 48 órás izzadás elleni védelmére azért van szükség, mert ennyi nő nem fürdik naponta, vagy ilyen sokan túráznak a közülük távol a civilizációtól?

Címkék: reklámdilemma

2009.06.24. 12:30 reklámbuzi 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr851204391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzaboZsee 2009.06.24. 14:03:16

Első. Mármint a helyes megoldás... :-/

Nerio 2009.06.24. 14:11:26

Vagy ez a deo még a fürdés után sem veszít erejéből. :)

mullerpeti 2009.06.24. 14:13:59

Lehet az, hogy a reklám készítője ugyanazon a buszon utazik reggelente, amelyiken én?
A 30 fok körüli melegben, bennem is többször megfogalmazódott, több ehhez hasonló marketingüzenet a tisztálkodásról :)

Hara Mati 2009.06.24. 14:21:27

Az nem lehet, hogy ku... nagy lakásban lakik?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.24. 21:55:54

izzadni divatos, lsd új Rexonareklám.... parfüm helyett a spay-t az izzadó nőknek

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics