Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi időben sokan vesztették el az állásukat, és ahogy azt a saját bőrömön is érzem, a sok eszkimó között nem egyszerű most új helyet találni. A legjobb, amit ilyenkor egy kreatív tehet az az, ha nem ül a seggén, hanem azt csinálja, amihez elvileg a legjobban ért, azaz reklámokat. csak most a tusfürdő, autó vagy éppen tampon helyett saját magát próbálja meg eladni. Ennek a hozzáállásnak az egyik legjobb példája Irina Blok, aki Kaliforniában eszi éppen az állástalan art directorok keserű kenyerét. Hogy felhívja magára a figyelmet két ügyes projektet is tető alá hozott.
A múltkor a sertésinfluenza elleni védőmaszkokra készített variációival hívta fel magára a figyelmet, ezúttal pedig Funemployed névvel indított egy projektet éppen a hozzá hasonló munkakeresőknek. Igyekszik jó képet vágni a dologhoz, és erre bíztatja a többieket is, na meg arra, hogy az általa tervezett kitűzőket hordják. Ezeken vicces vagy ironikus módon hívja fel a figyelmet arra, hogy viselőik munkát keresnek. Ráadásként készített egy pólótervet is, amelyre az önéletrajzát nyomtatta, és kérésre bárkinek elküldi. Ha így sem alkalmazza ezt a lányt senki, akkor tényleg válságban van a szakma. via: johnspear
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.