Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az Ikea a Beddinge kanapé és a Förhöja konyhabútorok mellett az ügyes és ötletes reklámjairól is híres. Eddig inkább hagyományos eszközökkel dolgoztak, de mostanában egyre több ambient, sőt gerilla megoldással is felhívják magukra a figyelmet. A legutóbbi kampányuk egészen furcsa volt, az ötlet ugyanis azon a megfigyelésen alapult, hogy nagyon sok ismert mozifilmben Ikea bútorok szolgálnak díszletül, de anélkül, hogy ezt bárki észrevenné. Azt alálták ki ezért az német DDB kreatívjai, hogy a mozikban direkt felhívják erre a nézők figyelmét, mégpedig egy gerilla módszerrel.
Beépített embereik beültek a nézőtérre, és a kezükben lévő, egy elemlámpa és egy diavetítő házasságából született eszközzel a megfelelő pillanatban a vászonra vetítették az adott bútordarab árát és nevét, pont úgy, ahogy az a katalógusokban szerepelni szokott. Nehezen tudom elképzelni, hogy ez pozitív reakciókat váltott ki a megcélzott fiatalokból, szerintem itthon záros határidőn belül nyakon vágta volna valaki a kis villogtatókat. Ennek ellenére szerintük az akció nagyon sikeres volt, és a szokásos 1000 katalógus helyett 5000 darabot kapkodtak el a fiatalok a mozik kijáratánál. Ti mit szólnátok hozzá, ha valaki mellettetek a film kulcsjelenetére egy Faktum 13 000 Ft feliratot vetítene?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.