Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: Forradalmi újdonság

Vajon a reklámokban egy új termék mennyi idő eltelte után nem számít már forradalminak? 1 hónap? 1 év? 1 évszázad?

Címkék: reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr991216495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.29. 23:27:32

picit variálnék a kérdésfeltevésen - de semmiképpen nem szeretnék tudományoskodni!! Az általad megfogalmazott felvetésnek szerintem két olvasata van.

Reklámötlet újszerűsége:
1)Annak lenne értelme, hogy vajon egy reklámötlet mennyire lehet időtálló? Milyen tényezők befolyásolják, hogy abba a bizonyos "wear-out", azaz kiégettség fázisába kerül?

Termékötlet újszerűsége:
2) A termékek "újdonságértéke", - azaz az ötlet megszületésétől a piacra vitelig (innovációs lánc) a globalizálódó gazdaságban - folyamatosan rövidül.

A lényeg: innoválni muszáj! Churchill is ezt vallotta: "A siker sosem végleges, ha nem haladsz, lemaradsz. Mert a világ nem áll meg!"

szerintem... késő van! :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.29. 23:43:55

Bery
Mindenben igazat adok neked, csupán arra a rutinszerű gyakorlatra utaltam, amivel egy termékelőnyt azonnal forradalmivá nyilvánít egy cég. Már nincsenek szimpla újdonságok, csupán forradalmiak. Mintha a K+F részelegeken csupa Che Guevara és Petőfi dolgozna. Annyira elcsépelték ezt a kifejezést, hogy teljesen kiüresedett. Még erre a lapos posztra is simán rámondhatom, hogy forradalmian új szemszögből világít rá a reklámszövegírás visszásságaira:)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.29. 23:51:06

Ha a termékelőnyökre gondoltál akkor okés. A közelmúltban egy sor autós hirdetés (pl. Honda Jazz, Volkswagen, etc.) jött ki olyan objektív termékelőnyökkel, melyeket igazán perspektivikusnak állítottak be.

Meg ilyenek a Marylin (reklám)arcát felhasználó "forradalmi" technológiai újdonságot hirdető BlueRay hirdetések.

:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.30. 00:24:04

én még olyan naív vagyok... ha meghallom, hogy forradalmian új, felkapom a fejem és képes vagyok elhinni a K+F részlegek innovatív ujdonságainak marketingkommunikációs leképezését
...hiszek a Q10-nek, a bifidusz antiregulárisznak, a forradalmian új fejfásás és menstruációsgörcsoldóknak, a Laura turbódiétájának, a 82 szer hosszabb és 78szor göndörebb szempillaspirálnak, a BluRay technológiának, az innovatív ionos hajszárítónak, a forradalmian új nyelvoktatásnak, az ultramodern víztisztítóberendezéseknek és a Combinok forradalmian új legkondicionálóberendezéseinek (hiányának)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.30. 00:38:36

@SueSue: drága sue, ez olyan Sopronisra sikeredett:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.06.30. 09:17:44

@Bery: az most úgyis divat... felkapaszkodni a Soproni reklám virtuális Cable Car-jára lsd Hagyó Miklóst vagy az Agrármarketing Centrum Magyar Baromfiját

nikk rivers 2009.06.30. 09:38:42

"Forradalmian új", "Innováció", "..tudományos kisérletek igazolták.." kifejezések is rajta vannak a bionikus Adblock szűrőmön.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.30. 09:57:06

nick
Hú, ezeket össze kellene szedni valamikor, a jövő héten asszem szervezek egy ilyen best of gyűjtést.

Bernard Black 2009.06.30. 10:23:08

amíg nem személyesen pécsi ildikó vagy mari zsuzsi mondja, addig nem hiszem el hogy valóban forradalmi...

dnd 2009.06.30. 17:15:11

Én a brit tudósoknak hiszek.

anemic royalty 2009.07.01. 12:59:30

másodpercre pontosan addig forradalmi, amíg nem jön az eggyel frissebb :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása