Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legjobb épülethálós poén

Bár nem sok légkondinak készült kültéri hirdetést láttam idáig, kétlem, hogy ennél sokkal jobbat ki lehetne találni. Zseniálisan használja ki a szomszéd épület különös formájában rejlő lehetőséget, és így azt is a reklám részévé teszi. Ha ezt valaki élőben látja, nem hiszem, hogy egyhamar elfelejti az amúgy eléggé semmitmondó Midea nevét. 

Címkék: köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr901224272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hara Mati 2009.07.03. 12:58:07

Ha van egy kis eszük, akkor megcsinálják a pisai ferdetoronynál is :-) Egyébként szellemes.

Mostly Harmless 2009.07.03. 13:55:48

én egy életre megjegyeztem a Midea nevét.
tavaly, amikor légkondit kerestünk itthonra, akkor láttam.
a sok A meg B energiakategóriás más márkájú cucc között még képesek voltak E kategóriás légkondit forgalmazni. kínaiak persze...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.03. 15:24:34

@Mostly Harmless: és ez miért baj? Ha valakinek olyan kell...

Egyébként nekem Midea klímám van, igaz, nem E kategóriás. Viszont nincs is vele semmi bajom. A Midea ugyanis olyan sajátmárka, amit más (ismertebb) neveken is forgalmaznak, csak kicsit magasabb áron. Ami egyébként meggyőzött: Tunéziában a bazárban lévő boltokban láttam nagy teljesítményű Midea klímákat. Ott azért sokkal másabb az igénybevétel, nem? :)

Hara Mati 2009.07.03. 16:20:29

@leslie nilsen: ezt most by the way, vagy kapcsolódik is valahogy a témához, csak én nem jövök rá, mert nálunk nincs légkondi és felforrt az agyamvizem?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása