Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: 200 herzes tévé

Vajon van-e értelme klasszikus side by side product demóval reklámozni a 200 Hz Tru Motion technikát, amit a legtöbben jófajta képcsöves tévén fognak látni?

Címkék: reklámdilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr211231382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2009.07.07. 13:03:56

Pont ezen gondolkodtam, mert a reklámban nem láttam különbséget, akárhogy meresztgettem a szemem.

nikk rivers 2009.07.07. 13:06:38

a "200Hz" az 5 ms frissítésnek felel meg?
"5 ms"-ra nem lehet kampányt indítani, amikor van már 4-es is (SHARP AQUOS)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.07.07. 21:43:15

a Sony MotionFlow is ebbe az irányba megy... berendeztek egy szigetet a MEGAáruházakba, EgyszerűGéza beülhet legeltetni a szemét csak az emberi szem ezt már nem érzékeli, de jön már a 300 HZ is ;o)

Mirko 2009.07.07. 22:10:30

A Bravia színeit is egyszerű CRT-n nézték a legtöbben (most tekintsünk el attól, hogy annak technikailag bővebb a színtartománya - legalábbis mikor tanultam, még így volt -, mint a "lapos" tévéknek), aztán mégis az elmúlt évek egyik legnépszerűbb reklámja volt, nem? :]

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.07. 22:19:10

Mirko
Persze, de ott az ötlet volt a lényeg, vagyis, hogy valami elképesztően színes dolgot hoztak össze. A létványon volt a hangsúly, nem a pixeleken. Ez viszont egy product demo, jobb oldal-bal oldal elválasztással, ahol a jobb oldalon kellene látni azt a katódcsövesen, amit még a HD felbontásún sem feltétlenül látsz. Amikor az üzletben ki van állítva egy 50, egy 100 meg egy 200 Hz-es gép egymás mellett, na az meggyőző. De mindezt egy reklámban "illlusztrálni"?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.07. 22:59:41

@reklámbuzi: volt anno az átkosban a színes tévé reklám, amikor egy arc kiállt a tévé mellé, és elkezdte mutatni, hogy látják milyen zöld a fű, milyen kék az ég stb.? Majd kinézett a nézőre, és ezt mondta: Látják? Nem látják? Na látják!
Elég egyértelműen arra ment ki, hogy ha látni akarod, venned kell ilyet. IMHO ez is erre játszik, nem?

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.07.08. 08:22:56

Van ilyen minőségű műsor/adás, ami ezt indokolja? Apám vett egy böhöm bravia tévét és én csak azt látom, hogy minden tök pixeles és kristályos rajta, mintha végletekig tömörített jpg-eket néznénk. Persze neki nem mondom, mert nagyon büszke a tévéjére :o)

Delakin 2009.07.08. 09:07:38

Öhm, mondana nekem valaki 25 fps-nél (PAL adás, DVD) gyorsabb műsorforrást? Az ilyesmi max számítógépre vagy konzolrakötve észrevehető. Nem hiszem, hogy ezek a TV-k interpolálnának :D

ethan blow 2009.07.08. 15:11:48

szerintem pont az a lényeg, hogy ha nem ilyen tévéd van, nem látod a különbséget, hm? ötletnek nem rossz, ha ez volt

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása