Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sztársportolók gratulálnak Federernek

A Nike igencsak jó mostanában az aktuálsi történésekhez iagzodó reklámokban. A hétvégi wimbledoni teniszcsata után, amelyet Federer minden idők leghosszabb döntőjében nyert meg, már adásba is tették a szpotot, amelyben a Nike az általa támogatott sportolókon keresztül gratulál a svájcinak. Persze egy Nikenak nem volt nehéz összehoznia egy ilyen gárdát, hiszen McEnroe, Michael Jordan, Tiger Wodds, Serena Williams is a támogatottjaik közé tartozik. A filmben megjelenik maga Pistol Pete, azaz Pete Sampras is, akit Fedex a most megszerzett 15. Grand Slam győzelmével taszított le a trónról. A filmet valószínűleg már korábban elkészítették, mint ahogy a 15-ös számmal díszített kis kabátkát is bekészítették az eredményhirdetésre a pálya mellé, de akkor is ügyes húzás ez a pipásoktól. Én a magam részéről továbbra sem tudtam megkedvelni a tenisz Richie Richét, de elvitathatatlan tőle, hogy az egyik legnagyobb - vagy ha az eredménylistából indulunk ki, akkor - a legnagyobb teniszező. Love Fifteen?

Címkék: sport celeb

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr301231562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shokatear 2009.07.07. 14:49:42

"akit Fedex most megszerzett"
gondolom elírás ;)

Duplapepperoni 2009.07.07. 15:15:27

miért nem tudtad megkedvelni? ezzel én is így vagyok és kíváncsi lennék, hogy te mivel tudnád indokolni?
nagyon ritkán látom igazán nevetni, ez mindenképp hiányolom
és valahogy összevont szemöldökkel lentről néz felfelé

Bernard Black 2009.07.07. 15:28:15

sztársporTolók... bocs...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.07. 15:35:36

bernard
Én bocs

Duplapepperoni
Zseniális játékos, de én egyszerű lélek vagyok, nekem kell a show, kell a lazaság a meccseken, ő pedig a kizökkenthetetlen, rendíthetetlen robot, aki megy előre és acélsodrony idegzettel szabdalja szét az ellenfelet. Nekem ez az arannyal hímzett herceges imidzs sem jön be, bár a zsanialitását elismerem.

freddo 2009.07.07. 17:32:45

Azért csinálhattak volna Woodsszal egy viccesebb follow-upot ami méltó az előzményekhez:

www.youtube.com/watch?v=rdWtpbuUEy4

mignon 2009.07.07. 17:53:26

Nekem ez a kis "kedvesség" a nike részéről nagyon tetszik,mondjuk lehet azért, mert én szeretem Federert.
Reklámbuzi,ha megnézed a videot, amit freddo linkelt, abban is benne van, hogy nem volt ő mindig ilyen robot-szerű,a pályája elején kicsit McEnroe-san kezdett!

ethan blow 2009.07.08. 15:16:52

én imádom Fedexet, ahogy jétszik egy zseni, bazmeg! mit lehet nem szeretni azon, ha valaki egy zseni abban, amit csinál? s legalább nem húzogatja folyton a gatyát a valagából, mint a Nadal, akit szintén szeretek amúgy. pont ettől más, mint a többi, hogy faarccal nyomja, s csakis egyedül a játékán látszik, ha szarban van, ideges, vagy szétesett, kurvajóarc!
és ez a Nike húzás sem rossz, jó ilyet látni, nekem nagyon bejön, de mindennek ellenére: McEnroe forever!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.08. 16:06:50

Mu Deng
McEnroe forever, ebben egyetértünk. Nem volt akkora zseni, mint Fedex, de százszor nagyobb figura volt. Federer játékát szeretem, elismerem, de nem tudok érte "rajongani".

freddo 2009.07.08. 23:22:49

Hát ha McEnroe, nem bírom ki hogy ne linkeljek még egyet. Sok reklámja közül amit igazán rá írtak, az a Seat "Keep the rebel alive" kampánya:

www.youtube.com/watch?v=DZgsSLLmXrc

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.08. 23:26:12

freddo
Igen, ez a klasszikus, imádom.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása