Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Első hallásra talán furcsa lehet, hogy egy katonai szervezet reklámozza magát, de hát a mai világban gyakorlatilag minden és mindenki reklámokkal igyekszik javítani a megítélésén, miért pont a NATO lenne ez alól kivétel. Pláne akkor, ha éppen 60. évfordulóját ünnepli a szervezet, amin ugyan szerintem nincs sok ünnepelnivaló, de az biztos hogy szép kerek lehetőséget ad arra, hogy egy kicsit suvickoljanak az itt-ott az idő során megkopott renoméjukon. Ehhez egy egész sorozatot is leforgattak, amelyekben azt mutatják meg, milyen jó is nekünk, hogy a NATO létezik, hiszen a mi boldogságunkért és biztonságunkért dolgoznak nap mint nap. A Run, Staircase, Basement című filmek közös vonása, hogy a kapkodó vágásnak, elkapott arckifejezéseknek és a drámai zenének köszönhetően az elején valami szörnyű dologra gondolunk, ami aztán a filmek végén tévedésnek bizonyul. Nem rosszak a filmek, csak egy kicsit kiszámíthatóak, és különösebben nem érintik meg az embert, bár az is igaz, hogy ugyan sokat nem javítanak, legalább nem is rontanak a NATO megítélésén. via: adland
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.