Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az elmúlt időszakban nem lehetett nagyon dicsérni a Microsoftot a reklámjai miatt. A Laptop hunters sorozat ugyan egész sikeres lett, de ezekkel a minimál testimonial reklámokkal sokat nem dobtak a cég megítélésén. Ezekhez képest különösen nagy a kontraszt, ha a legfrissebb, az Office 2010 csomagot népszerűsítő kampányukat nézzük, amelyen én néhol hangosan felnevettem. Hihetetlen, hogy egy alapvetően lerágott ötletből, vagyis a filmelőzetesként feldolgozott termékbevezetésből egy kis pénzzel, idővel és energiával milyen jó dolgot lehet kihozni.
Az trailer alapötlete egyszerű: Egy hacker egy új fontot uszított az emberiségre, amitől az emberek hipnózisba esnek, és mindent elhiszenk, ami az adott betűtípussal íródott dokumentumokban szerepel. Ráadásul ügynökünk társát, a Wordbena képernyőnkön kopogtató és kéretlen tanácsokat adó gemkapcsot, Clippyt megölték, ami után még nehezebb hősünknek a visszatérés. A Grabovszkiként reaktivált ügynök aztán hol mátrixos, hol mission impossible hangulatú jelenetek sorozatán keresztül próbálja felgönygyölíteni az ügyet. A film tele van apró gegekkel, kiszólásokkal, bennfentes poénokkal, amelyek közül nekem az ügynök által mutatott W jel, a vallatott nő "Valahol az Arial és a Windings között" válasza, a kamu redmondi filmfesztiválos logó és a Spellcheck this! beszólás is nagyon tetszett. Tipikusan az a film, amit érdemes egymás után többször is megnézni, mert még sokadikra is lehet talál benne az ember újabb finomságokat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.