Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az ötlet nem egészen új, hiszen tavaly egy print erejéig - amit szintén dicsértünk - ellőtték már ezt a rókás poént. Mivel akkor film nem volt a kampányhoz, akár úgy is tekinthetjük, mintha akkor készült volna, és csak most került volna adásba a kissé öblítőszeres emlékeket ébresztő nevű, Cocculine homeopátiás szer reklámja. És hogy miért dicsérem annak ellenére, hogy egy ősrégi szóviccre épül? Nem tudom! Egyszerűen csak tetszik. Megmosolyogtatott - igen, ilyen egyszerű vagyok - és mert nem vártam gyógyszergyártól poénos, bevállalós reklámot. A folyadékhatóanyagos, 3D animáció nélkül már elképzelhetetlen gyógyszerhirdetések világában én már ilyen kevésért is hálás tudok lenni. Pláne ha azt látom, hogy a castingra is odafigyeltek ( Vili te nagyonhülye és a kislány feje is elsőrangú), és úgy egyáltalán a maga egyszerűségében minden a helyén van (A hányás hangeffektet vajon hányadik próbálkozásra sikerült felvenni?). Ha nektek nem tetszik, majd lepontozzátok.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.