Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha ez alapján a film alapján kellene megválaszolni a kérdést, valószínűleg a legtöbb ember automatikusan nemmel felelne, hiszen látszik, hogy azok sem jártak jól, akiknek a 15 másodperc hírnév már az első szpotban megadatott. Nem hiszem, hogy különösebben büszkén mutogatják a haveroknak a filmet az amatőr szereplők, akiknek legalább a gázsi vígasztalást nyújtott. 15 másodpercben valami eredetit mutatni nem egyszerű dolog. Egy ügynökségi kreatív rémálma az a fajta "brief", amikor annyit mondanak neki, hogy na akkor most tessék kitalálni valami vicceset. Ez a fajta mumkamódszer - mint ahogy a legtöbbször - most sem vezetett eredményre, hiszen csak egy közepesen gagyi, persze szándékosan "homevideó" érzetű filmre futotta belőle.
Ebben vannak Hurrá Torpedótól lenyúlt, háztartási gépekkel keltett zörejek, van héliumos lufis, Humpikék Törpikék hangulatú ének, van vízilabdás rap, csak igazából eredetiség nem sok szorult a filmbe. Márpedig itt pont arra lenne szükség, hogy megmutassa a célközönségnek, lehet ám 15 másodpercben is jópofa dolgokat csinálni. Ez inkább az ellenkezőjét mutatja, ami már azért is rossz, mert ez a consumer generated contetent (ez most a menő, eddig volt a vírúsfilm, aztán a blog, most meg ez) duma már nagyon fáradni látszik. Ez már a 28. ilyen "majd a fogyasztók feltöltenek vicces videókat" gondolatra épülő kampány, aminek így láttatlanben nem jósolok nagy jövőt. De persze ne legyen igazam, lehet, hogy remekművek is születnek majd. Vagy legalább jobbak, mint ez a szpot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.