Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Akarsz PEPSI reklámarc lenni?

Ha ez alapján a film alapján kellene megválaszolni a kérdést, valószínűleg a legtöbb ember automatikusan nemmel felelne, hiszen látszik, hogy azok sem jártak jól, akiknek a 15 másodperc hírnév már az első szpotban megadatott. Nem hiszem, hogy különösebben büszkén mutogatják a haveroknak a filmet az amatőr szereplők, akiknek legalább a gázsi vígasztalást nyújtott. 15 másodpercben valami eredetit mutatni nem egyszerű dolog. Egy ügynökségi kreatív rémálma az a fajta "brief", amikor annyit mondanak neki, hogy na akkor most tessék kitalálni valami vicceset. Ez a fajta mumkamódszer - mint ahogy a legtöbbször - most sem vezetett eredményre, hiszen csak egy közepesen gagyi, persze szándékosan "homevideó" érzetű filmre futotta belőle.

Ebben vannak Hurrá Torpedótól lenyúlt, háztartási gépekkel keltett zörejek, van héliumos lufis, Humpikék Törpikék hangulatú ének, van vízilabdás rap, csak igazából eredetiség nem sok szorult a filmbe. Márpedig itt pont arra lenne szükség, hogy megmutassa a célközönségnek, lehet ám 15 másodpercben is jópofa dolgokat csinálni. Ez inkább az ellenkezőjét mutatja, ami már azért is rossz, mert ez a consumer generated contetent (ez most a menő, eddig volt a vírúsfilm, aztán a blog, most meg ez) duma már nagyon fáradni látszik. Ez már a 28. ilyen "majd a fogyasztók feltöltenek vicces videókat" gondolatra épülő kampány, aminek így láttatlanben nem jósolok nagy jövőt. De persze ne legyen igazam, lehet, hogy remekművek is születnek majd. Vagy legalább jobbak, mint ez a szpot.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,3/5)

Címkék: pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr71276605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.07.31. 09:35:38

Azt hiszem, most már kijelenthetem, ezt a reklámot totális érdektelenség fogadta. Ez volt az első, amire nem érkezett komment. Az is jelez valamit.

NIN|JA (törölt) 2009.07.31. 09:50:28

korán van még!:)
én pl le vagyok picit maradva, persze egyébként sem vagyok jó hatással az emberekre, mert ha kommentelek, akkor behal a poszt. :D

(ezért ha elolvastad RB, pls delete!)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása