Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szőrös férfihát mint reklámhordozó

Olyat már láttam, hogy az emberi testet reklámhordozóként használták, és valamilyen érdekes módon tüntettek fel rajta szöveget. Van, aki pénzért engedi, hogy egy logót tetováljanak a homlokára, van akinek a fenekét csapkodják vörösre reklámcélból, és most már olyan is van, aki a szőrös hátát bocsátja áruba. Ezzel a különleges szőrvertising vagy "gorilla" markenting megoldással a parissa nevű, gyantázó csíkokkal foglalkozó cég ajándékozott meg bennünket. Ha az emberünk végigsétál a strandon, a saját legyantázott, majd visszaragasztott szőréből gyártott feliratot garantáltan észreveszi és elolvassa mindenki, és a fő üzenet, vagyis a termék hatásossága, minden szőrtípussal megbírkózni képes kialakítása is átmegy. Na, ki vállalna be egy ilyet? Sajnos én a hátamat nem tudom áruba bocsátani, de ha valakit érdekel a lábszáram, arról tárgyalhatunk.

Címkék: humor ambient

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr681276378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.07.30. 12:20:00

Szőrös vagyok / Lírai önvallomás {...}

Azért nem volt nekem túl sok nőm
Mert az átlagosnál több a szőrtüszőm
Hiába vagyok okos és ragyog a szellemem
Ha közben sűrű szőr van a mellemen

Sötét erdő nőtt a hátamon
Barna pamacs lóg a vállamon
Hónom alatt virgács, a talpam tar csupán
Úgy nézek ki, mint egy orangután

Nőt akarok és gyorsan
Nőt, de inkább mostan
Elég volt a hosszú koplalás
Nőt akarok és gyorsan
Nőt, de ezt már mondtam
Rám férne egy kéjkirándulás

Ha átölel egy lány: bozótba nyúl
S ha ülök, érzem kissé szúr alul
Nem csoda, ha sokszor zavarban vagyok
Hánynom kell, ha magamra gondolok

Nőt akarok és gyorsan
Nőt, de inkább mostan
Elég volt a hosszú koplalás
Nőt akarok és gyorsan
Nőt, de ezt már mondtam
Rám férne egy kéjkirándulás

(Dolák Saly)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.07.30. 20:00:44

a legtöbb nő biztosan berzenkedve fordul el az ilyen férfihát láttán. Legalábbis akiket én ismerek, tuti kökemény undorral fordítanák el a fejüket.

NIN|JA (törölt) 2009.07.31. 06:31:19

En lattam mar ennel durvabbat...allatketben.:D

nah jo...nem ott, de durvabb volt, en meg meg kevesbe felvilagosult. Viszont most atertekeltem es rajottem, hogy ez jo! A legujabb testdekoralas. Hat nem jobb, mint egy tetko?
Es meg egyeniseget is kolcsonoz.:)

viszont ugyanez szokeben, mint pl Chuck Norrisnak...nah az ijeszto!;)

NIN|JA (törölt) 2009.07.31. 06:37:40

@ani_maxxx: Bah! Elirtam a poent.:(
szal allatkertben! :)

dexter68: talalo alkotas!:)

RB: engem erdekel a labszarad! Persze szigoruan szakmailag. Pl. Mekkora felulet, milyen a hordozofelulet, hanyan latogatjak? Ilyesmi...

;)

petimi · https://www.styledthemes.com 2009.09.18. 11:08:38

Igazi gerilla marketing taktika. Hasznald amit a termeszet adott, mindegy ha esztetikailag nem a legszebb, figyelemfelkelto az epp eleg :)
Mint pokerben: azokkal a lapokkal kell nyerned amiket kaptal, mindeg milyen, haha.

En lattam olyat hogy a ficko a spanyol tengerparton setalt papucsban, es a papucs sima talpaba beleveste a weblapjanak a cimet. Minden egyes labnyomaval hirdette a businesst - homokban, nedves papuccsal jardan... nagyon kemeny, gyartani kene ilyen papucsot.
Hatszort novesztem ezerrel nyaralasig... :D

DarNo 2011.01.06. 22:05:50

Figyelemfelkelőnek figyelemfelkeltő, de... nem a termék minőségéről árulkodik, legalábbis az én meglátásom szerint.
Ez a szőrös hát eléggé elrettentő úgy férfi, mint női szemmel :)
Részemről nem győzött meg a termék minőségéről ez az ultraszőrös hát :) Biztos hogy a termék azon tulajdonságát próbálták hangsúlyozni, hogy csodákra képes, bármilyen szőrös felülettel könnyen megbítkózik, de belátásom szerint egy frissen epilált lábszár meggyőzőbbnek tűnik, ezzel is azt súgallva, hogy a termék nem a problémát emeli ki, hanem éppen a problémára való MEGOLDÁST.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása