Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legtöbb káromkodás egy reklámban

Amikor ilyen bevállalósabb reklámokat látok, mindig vérzik egy kicsit a szívem, mert tudom, hogy annak ellenére, hogy valójában tökéletesen ártalmatlanok, nálunk egy cseppnyi esélyük sem lenne arra, hogy túlverekedjék magukat az első ügyfélkörön. Attól a gondolattól, hogy a fogyasztók a terméket valami "negatív" dologgal, jelen esetben a káromkodással párosíthatják minden ügyfél hátrahőköl, keresztet vet, és rosszallóan csóválni kezdi a fejét. Pedig ez a film is jól mutatja, hogy lehet egy ilyen eszközt is úgy használni, hogy az ne legyen sem öncélú, sem visszataszító. A filmben például - kisípolva ugyan - , de megdöntik az egy reklámra jutó káromkodások világcsúcsát, mindezt azonban úgy teszik, hogy az emberben nem maga a csúnya beszéd, hanem a termék fő tulajdonsága, annak tisztasága és legfeljebb a főhős hihetetlen, szétdurranni készülő főnökfeje marad meg. Az a váltás, ahogy egyetlen korty gyümölcslétől varázsütésre megváltozik, megtisztul egészen szuper, én csak emiatt megnéztem vagy négyszer. Nézzétek meg ti is, különben pi∆%!n lesztek rúgva!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr291276443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capt. Murrell · http://filmhir.hu/blogtorpedo 2009.08.01. 14:45:43

A YouTube-on én láttam Mucsi főszereplésével készült trágár nyugtatóreklámokat, amelyekben a főhős mindig felnyomja valamin az agyát, káromkodik, és a végén ordítja, hogy "ne idegeskedj!" Videómegosztós vírusfilmként is kontraproduktív lenne ez? Mindenesetre kurva viccesek...

NIN|JA (törölt) 2009.08.01. 14:48:23

ez jó! Kifejezetten tetszik, még ki is próbálnám magamon, mert én ennél többet káromkodok ha valaki felidegesít.:)

Vicces, először azt hittem, hogy Tom Jones.;)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.01. 20:15:24

Murrell
Tényleg, igazad van, és azok is nagyon jók.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.08.01. 22:43:51

kurvasokat karomkodok, de reklamban egyszeruen csak tahoparasztnak hat az egesz nalam is. egyszeruen tulzonak talalom es feleslegesnek.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.08.01. 22:43:58

Ez azért jobb :) állati a fazon! nekem a Mucsi nem jön be, valahogy ripacs/eszembe jut hogy ez baszki még sosem dolgozott irodában... sallala de a fenti fazon, hát azért inkább azon gondolkodom, hogy úúúristen, az én főnököm kész főnyeremény ehhez képest, meg hogy miért is pure-abb ez a többinél?

kpityu2 2009.08.02. 07:36:49

A reklám nem olyasmi mint egy detektívregény ahol a végén derül ki, hogy az inas a gyilkos. Ha az első 10 mp zavar, már kapcsolok is el. Különösen mivel a hangerő miatt úgyis felvettem már a távirányítót... :D

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.08.02. 11:05:14

Ezt a Mucsisat még nem láttam, köszönöm! Nagyon jó!

freddo 2009.08.02. 16:25:03

Rendben, nem öncélú a káromkodás, de maga az ötlet kínosan triviális: káromkodik, iszik, nem káromkodik. Be more pure. Remek. Hol van ez minden káromkodós reklámok atyjától, az egyszeri és megismételhetetlen Swear Jartól?! :]

www.youtube.com/watch?v=EJJL5dxgVaM

lr 2009.08.15. 21:58:59

napirajz.hu/archives/2007/06/22/PAH/
Ez ugrott be, "Grafitember (re)kurzív hatásai a reklámiparra" címszó alatt :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása