Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hányszor és hányszor hallottuk már, hogy vegyünk hazai baromfit, sertést, gyümölcsöt, zöldséget vagy csavarlazítót, de ez nem baj, mert ezt az üzenetet nem lehet elégszer elmondani. Már csak azért sem, mert az erről szóló reklámok nagy többsége olyan bántóan szar vagy éppen csak érdektelen, hogy még azelőtt elfelejtjük őket, hogy akár egyszer is megjegyeztük volna. Arra, hogy ezt a védegyletes gondolatot lehet szépen, igényesen és nem utolsósorban hatásosan is reklámozni egy friss kanadai reklám a példa, amibe még az infografikát (vagyis az elvileg száraz tényadatok vizuálisan érdekes vagy akár látványos formában való megjelenítését) utálók is menthetetlenül bele fognak szeretni.
Gyönyörű az egész, tele van apró kis ötletekkel, amik a ránk ömlő adattenger ellenére is fenntartják a figyelmünket. A reklámban Kanadáról és az ott zajló negatív folyamatokról van szó, ami már csak azért is elgondolkodtató, mert az ország helyére nyugodtan behelyettesíthetjük Magyarországot is. Persze az arányok mások lennének, de a változások bizony nálunk is legalább ennyire lehangolóak, és idehaza is elkelne a szemléletváltozás a vásárláskor. "Eat real, eat local" - ahogy a kampánysor mondja, amiben talán az a legmeglepőbb, hogy nem egy helyi minisztérium, nem a fogyasztóvédelem meg a tejszövetség, hanem az Unilever egyik márkája, a Hellmanns's megbízásából készült. Hoppá mi? Persze odakinn nem meglepő, ha egy nagy márka a saját ajnározása és a bifiduszok mantrázása helyett vagy mellett ilyen szerepet is felvállal, nálunk azonban ez még sajnos nemhogy nem jellemző, de példát se nagyon tudnék rá mondani. Kedves multik, nem akarja valaki elkezdeni?
forrás: Werbeblogger
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.