Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pisiljünk zuhanyozás közben!

Az utóbbi időben vadabbnál vadabb ötletekkel próbálják meg rávenni az embereket a takarékosabb vízfelhasználásra. Azt hittem, ebben a témában mindenre fel vagyok készülve, de amikor megláttam a híres-neves brazil Nazca Saatchi ügynökség legújabb reklámját, bizony elkerekedett a szemem. Ebben arra buzdítják a kicsiket és nagyokat, hogy kisdolgukat intézzék el zuhanyozás közben. Ez szerintük azért jó, mert így egy csomó vizet megtakarítunk, hiszen ez a víz így is úgy is elfolyik, akkor meg miért ne vihetné le egy huzattal pisit is, amit portugálul olyan bájosan mondanak a gyerekek (xixi), hogy szinte el is hiszi az ember. Bár kétségtelenül van a dologban logika, elsőre azért mégiscsak meghökkentő a dolog. Vagy csak én vagyok ilyen bigott vécépárti?

via: adfreak

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr541289372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.08.05. 18:43:20

A húgykő is geci bájos, ahogy kiül a lefolyó fém részeire egy idő után. De a férfiak nyilvánvaló csapbahugyozási szokása akkor itt leli meg születésének okát. Takarékosak vagyunk. És büszkék rá.

Amúgy ha együtt zuhanyoznának, még többet spórolnának. Ha meg még kombinálják is a kettőt, abból akár már bevétel is lehet.

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 18:55:43

hűha! És még mi mindent lehetne együtt csinálni, hogy az emberek spóroljanak...hmm...
Aranyos egyébként a reklám, de nem feltétlenül igaz, mivel a zuhanyzóba pisilést is legalább annyi vízzel kell lemosni.
Vagy esetleg tároljuk is el...jó lehet az a "víz" még bármire...pl a medúzacsípés ellen?!;)

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 18:59:14

@NIN|JA: egyébként meg feltalálták már a tartályos wc-ket, amivel azért elég sokat lehet spórolni, főleg ha jó lassan töltődik újra.:D

Már látom a gyerekeket ahogy kicsapják a balhét otthon, mert nem akarnak a lábukra pisilni, majd jön anyu meg apu és megmondja neki, hogy márpedig ezt kell tenni. Gyenge frusztrációt gerjeszt a gyerekben, sőt később meg még akár veseköve is lesz, mert mindig visszatartja.

Másrészt meg kialakulhat egyfajta kényszer is, hogy zuhanyozás közben majd mindig rájön...az milyen aranyos lesz majd felnőtt korában...

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 19:15:43

@chimie: de izé...és akinél nincs piszoár?:)
(nah majd bekéreckedek valahova ahol van.)

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 19:17:49

kolegámmal volt egy eszmefuttatásunk...
Ha esetleg a fefolyóba konyhamalacot szerelnének, akkor talán a barna tengeralattjárók is lemehetnének. Basszus ez egy rés a pajzson! Le is védetem mindjárt...:P

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 19:23:10

sőőt! alulra egy gyűjtőt esetleg komposztálót, majd a trágyával meg fűteni a kecót!
(asszem lefekszem...)

kapujanincs (törölt) 2009.08.05. 19:44:42

én mindig tusolás közben hugyozok. környezettudatos-e vagyok?

kapujanincs (törölt) 2009.08.05. 19:45:35

én mindig tusolás közben hugyozok. környezettudatos-e vagyok?

...0 .. 0... · http://wece.blog.hu/ 2009.08.05. 19:57:36

Nekünk energiatakarékos slozink van - naponta 2x lehet lehúzni, reggel és este.
Csináljak erről filmet?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.05. 20:25:19

A zuhanyzóban vizelni mondjuk még mindig jobb, mint a vécében mosakodni.

Villy 2009.08.05. 20:32:20

"Brazilul?" Portugálul!

evp 5.5 2009.08.05. 20:42:26

@nosferato:

Heti egyszeri alapos tisztitas a furdoszobaban csodakat muvel.

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2009.08.05. 20:42:40

@NIN|JA: Erre már én is gondoltam. Igaz az én elgondolásom szerint papuccsal csapkodnám le a lefolyón az anyagot - ez a manuális, low-cost megoldás.

egy hang a hátsó sorból 2009.08.05. 20:45:29

Akkor en mostantol a csapba szarok, csak hogy tovabbra is egy lepessel elorebb jarjak masoknal

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.08.05. 20:46:46

Ez elképesztő hülyeség így elsőre.

changebug (törölt) 2009.08.05. 21:00:02

Ez szép. Akkor már csak azt nem értem, hogy miért tiltakoznak a strandon, hogy össze-vissza hugyozzák a vizet.
Amúgy szerintem nincs megtakarítás. Amíg az ember átszellemülten bámulja a sárgát amint elillan a lefolyóba nem zuhanyzik csak folyatja a vizet. kb. ugyanannyit mintha a klotyóba végeznénk el a dolgunk és utána lehúznánk a budit.
Egy biztos, ne tartsuk magunkba :)

abszint86 2009.08.05. 21:07:41

én koliban ezt már annyira megszoktam, hogy tusolás elején rögtön rám tör a pisilési kényszer

bár a koliban a csapba hugyozás is elfogadott dolog

Su Larsen (törölt) · http://sularsen.com 2009.08.05. 21:09:01

Ha felfelé tartják a fiuk a izéjüket akkor még víz sem kell sárgába zuhanyoznak. Nulla víz használat. Best

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 21:11:27

@changebug: ezt mondom én is! Nem kevesebb víz, sőt inkább több, persze én még nem próbáltam szal csak beszélek bele a lefolyóba.:)

Viszont most ráébresztettél egy régi emlék megfejtésére...
Gyulán egyszer régen a strandon, még kisfiúkoromban egy román feltünően szőrös bácsi beleszart a medencébe...mostmár tudom, hogy csak spórolt! A legjobb! Én meg basszameg szaladtam anyukámhoz, hogy a bácsi mekkora paraszt és ha felnövök majd pépesre verem a fejét...sztereotípiák rulez... :D

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.08.05. 21:11:55

Haaaat...

Vegul is ha feluti a fejet a vizhiany akkor talan mashogy fogunk a dologhoz hozzaallni.

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 21:13:30

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: mondjuk elássuk a szomszéd sárgább kertjében?!

Dulifuliokoska 2009.08.05. 21:34:42

@nosferato: ha az oly divatos népbetegségben, az elsavasodásban szenvedsz, erre sem lesz gondod. A kijövő sav lemarja a lerakódott cuccot. Lásd, a szintén divatos, környezettudatos fogyasztó ecettel távolítja el a vízkövet.

Szűcslaci 2009.08.05. 21:44:51

És ha az ágyba szarnál, mikor már úgyis ágyneműt kell mosni, akkor elérkeznél oda, ahova való vagy. Ezek szerint.

sz_ 2009.08.05. 22:17:09

Most nevetünk ezen, de néhány év(tized) múlva kerek szemekkel kérdezik majd az akkori gyerekek, hogy "a nagypapa tényleg ivóvízzel öblítette a budoárt?"

portis · http://www.online-szallas.com 2009.08.05. 22:20:29

Hmmm... én eddig azt hittem mindenki pisil tusolás közben!

karon 2009.08.05. 22:23:49

amúgy a lábra pisilés bizonyos fertőzésektől is véd: rendszeresen alkalmazva pl. csökkenti a lábgomba megtelepedésének az esélyét. az amerikai katonák a fülledt, párás vietnamban így védekeztek az egésznapos bakancsviselés után a gomba ellen.

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 22:24:10

@sz_: jo de ennek semmi koze ahhoz, hogy a tusolas kozben vizelsz. Mond hogyan oblithetem le a wc nem ivovizzel? Azert ne keverjuk mar ossze a higieniat a felesleges pazarlassal. Mar csak azert se mert a vizelet azert annyira nem egeszseges.

Egyebkent meg azon amit mondasz senki sem nevetett.

RobbanoRepa · http://szardll.blog.hu/ 2009.08.05. 22:32:49

Sokan elpoénkodják, de majd mikor beüt egy katasztrófa és a saját vizeletét fogja inni az ember, akkor majd én fogok rajtuk röhögni, hogy röhögtek ezen a videón. Víz igen is fontos, főleg hogy az ember nagyobb részét az teszi ki. Legyünk takarékosak és védjük a jövőt.

Rav Antal 2009.08.05. 22:33:12

Nálunk mindenki pisál zuhany közben, ez abszolút természetes, olyannyira, hogy nem is figyel rá senki. Azaz szappanozás közben jön a sárga, nincs plusz víz. Csapba hugyozás is van, de az csak nekem, mert a férfiak közül még csak én érem fel.

Ha egymás után megyünk vécére, akkor a "Ne húzd le!" is játszik.

Együtt tusolni is szoktunk. Ha az asszonnyal éppen, akkor az a baj, hogy néha vízpazarlássá fajul a dolog, ha a gyerek már alszik. ;)

NIN|JA (törölt) 2009.08.05. 22:33:38

@karon: hat a dohanyzas meg egyes vegbelproblemakra jo, de megis rakot okoz es a kornyezetet is karositja. A vietnamban harcolo katonak meg eleg sok erdekes dolgot csinaltak.:)

attila1 (törölt) 2009.08.05. 22:53:33

a vizelet teljesen steril, meg is lehet inni. A zuhany alatt meg elég sok víz lemegy, hogy ne legyen gond. Csak erről nem "illik" beszélni...

Krump_Lee 2009.08.05. 23:05:25

@attila1:
Ha sivatagban eltévedsz, direkte javasolják hogy a kiürült kulacsba ürítsd a pipit... :)
Hosszú távon megterhelő a vesére, de tényleg fogyasztható. És ugye frissen még nem is szagos. :p

Dike 2009.08.05. 23:22:48

@NIN|JA: "Mond hogyan oblithetem le a wc nem ivovizzel? "
Pl esővízzel? Vagy összegyűjtött kézmosóvízzel? Nem olyan ördöngős dolog ez, csak ha nem így van eleve tervezve a rendszer, akkor macerás vagy lehetetlen megvalósítani.

Dr.Hook 2009.08.05. 23:26:16

@NIN|JA: Ennyire ne akasszon ki ez a pisi dolog, naná, hogy pisilünk a zuhany alatt, jelzem, nem kötelező, sőt még máshol is pisilünk... gondolj bele, mennyi verzió van még, ha leírnám, valszeg kimoderálnának, a fantáziádra bízom!

ergerberger, a FINGLI (fucking szingli, aki gyakra 2009.08.05. 23:57:44

Hugyozzatok inkább a vécétartályba!
Gecinehéz oda felhugyozni, főleg nőknek, de azzal még termeltek is folyadékot a szardarabok lehúzásához.

De a legjobb, ha az egész család a saját vízét issza vissza, mint az űrhajósok, vagy mint a budapestiek.

ergerberger, a FINGLI (fucking szingli, aki gyakra 2009.08.06. 00:02:22

@attila1: "a vizelet teljesen steril, meg is lehet inni."

A sósav is steril, mégis felfordulsz tőle, ha megiszod...

gojszi 2009.08.06. 00:34:01

Álló vízben mosogatni nem gáz? Autót tartani nem gáz? Bizony, hogy van benne logika, csak itt ilyet nem SZOKÁS csinálni. Valószínűleg csak nem jutottunk el még a felismerésig. Lehet, hogy a megvalósítás nem egészen tökéletes, de a felvetés megfontolandó. Van, aki a saját vizeletét issza, higítva, és "ezerjó" borogatásként is emlegetik, szóval nem hiszem, hogy a lábrapisilés félelmetesen mérgező lenne...
Félreértés ne essék, én is kezet mosok minden alkalommal, és én is azt tanultam a szüleimtől, hogy a vizelet "koszos".

Egy ideális háztartásban a vizet több lépcsőben használják fel.

S. Annyi 2009.08.06. 00:34:14

Szarni is lehet zuhanyzás közben, meg hányni is. Csak előbb-utóbb feljön. Brrrrrrrrrrrrrr.

S. Annyi 2009.08.06. 00:38:14

Vízzel etted vizeleted,
s íze lett e vínek,
fürdés közben kipisáltad,
mert ez való a hímnek.

apuska · http://kocsma.blog.hu 2009.08.06. 00:39:08

Hogy én e bölcsességet már mióta hintem kúlturkörökben! Végre önigazolást kaptam!

gojszi 2009.08.06. 00:47:50

@changebug: Tegyük fel, hogy egy kiadós pisilés nem tart tovább 15 másodpercnél. A WC tartályok legkisebb űrtartalma 3 liter (kivéve, ha használod az escape billentyűt a tetején ;) ), tehát ennyit mindenképp leöntesz a WC-n egy öblítéssel. Szégyen, de kipróbáltam: csutkára kinyitottam a csapot a fürdőkádban, és 15 másodperc alatt kevesebb, mint 2 liter vizet használtam el. Ha durván kerekítek, az 1 liter/fő/nap vízmegtakarítás. Szorozd meg ezt "csak" tízmillióval. 10 000 köbméter iható víz egy nap alatt valóban elhanyagolható megtakarítás volna, hagyjuk is a picsába. :)

2009.08.06. 01:40:26

@NIN|JA:

Hm? Ha lasabban töltődik vissza a WC tartály, akkor kevesebb vizet fogyaszt? Sztem ezt gondold át :)

bjh gugzgvtv gzgvzlvkv bbbbz (törölt) 2009.08.06. 02:38:16

környezetvédő fogamzásgátlás: élvezz az asszonyba és hugyozz bele, kimosod a cuccot

az egyiptomi nők savas krokodilszart használtak erre, őseink bölcsessége nem veszhet el!

miszisz 2009.08.06. 06:07:29

A mosógépből kifolyó vizet kell visszaforditani a WC tartályba. Ez főleg két szintes házaknál lenne könnyű megoldani. Gondoljatok bele mennyi viz kimegy egy mosásnál, és végül is ugyan oda köt ki, a lefolyóba. Apám megcsináltam, a gond csak az hogy ne álljon sokáig mert bebüdösödik a mosószeres viz, szóval hajrá!

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 07:06:06

@Dike: ertem en, es vannak fogalmaim az oko haztartasrol. Marcsak a foberlommel es a kozoskepviselovel vannak gondjaim, de most inkabb megyek gyujtok egy kis esovizet...vagy kiallok a gangra.:)

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 07:08:05

@Dr.Hook: ugy vetted eszre, hogy kiakadtam?:)
inkabb sajnalom, hogy nincs zuhanyzom... ;)

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 07:14:05

@Lrdx: atgondoltam. Rajottem, hogy kurvajo a humorom!
Elmagyarazom varj!
Ha lassan toltodik ujra akkor az ember ketszer is meggondolja, hogy elsore sikeruljon mindent lehuzni.

Kapisgalod?

alternat 2009.08.06. 07:23:07

Ebben a pisilésben egyáltalán nincs logika.

Mi energiatakarékos házban lakunk.

A mosógép és fürdővizet tartályba gyűjtjük és azzal öblítjük a WC-t.

A szarást a kertben oldjuk meg (trágyázuk a növényeket. Kisásóval lyukat mélyítünk, beleszarunk és betakarjuk földdel. Csodállatos a kertünk növényvilága.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 07:34:49

Esakkor elmodom, hogy a lehetosegeimhez kepest mennyire vagyok kornyezettudatos.:)
nem mosogatok csak heti egyszer, ugy hogy beaztatom az edenyeket egy 20 percre, majd ugyanabban a vizben el is mosom es a masik medencejeben a mosogatonak leoblitem. A ruhakat is eloszor beaztatom, majd a legrovidebb es legkevesebb vizet hasznalo progival kimosom. Furdeni szoktam pont annyi vizben ami elegendo egy tisztalkodashoz (volt ido amikor egy vizben furdott az egesz csalad). Nem mellekesen csak annyi vizet ontok egy poharba amit meg is iszom.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.08.06. 08:03:56

hmmm... csak zuhanzóba szabad, vagy a kádba is lehet? mert az még takarékosabb, ott ugyanis nem folyik le, és az ammónia még egy picit fertőtlenít is, ha végigdörzsölöd vele Magad. megsprórolhatod a tusfürdőt, az sokkal nagyobbb megtakarítás, mint a víz. :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.08.06. 08:12:41

Az mitől takarékos, hogy minden pisiléshez zuhanyozok?

TuskóHopkins 2009.08.06. 08:26:10

@NIN|JA: "Mond hogyan oblithetem le a wc nem ivovizzel?"
Ha két vízkör lenne kiépítve, akkor pl. a mosásból megmaradt vízzel le lehetne öblíteni a budit.

@attila1: Csak akkor steril, ha egészséges vagy. Megivásra azért nem vállalkoznék, mert mégiscsak a veséből jön, ami ugye kiválasztószerv.

Nekem a kézmosóval kombinált tartályok jönnek be víztakarékosság címen

◄ViZion 2009.08.06. 08:27:43

@portis:
Teljesen igazad van! Én is meglepődtem a poston, eddíg úgy gondoltam, h a mosdóba/tusolóba pisilés a szocializálódás során kapott tudás. Kisfiamat is bíztattam már a tusolás közbeni pisilésre, és Ő is boldogan pisil...
Környezettudatosak is vagyunk, hey!

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 08:33:05

@Dexter68: :) brother! Nalad az igazsag!;)

standup 2009.08.06. 08:35:35

Ismerősök (amúgy kifejezetten jómódúak) vitték tökélyre a vízzel spórolást. 4 tagú család, fürdeni ugyanabban a vízben, majd abban mosták a ruhákat is (4 emberről leázott koszban...). WC-t pedig naponta egyszer öblítették a kádban tárolt vízzel (amiben mostak és zuhanyoztak). Na most négy ember reggel elintézi, amit el kell a WC-n, majd napközben is párszor... hááát, délután már istenes szagok terjengtek a lakásban. Estig tilos volt leöblíteni, de a vedégeknek is. Egyszer voltam náluk, kellett volna pisilni, de inkább szorítottam és toltam vissza a vesémbe...

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 08:37:27

@TuskóHopkins: igen, de nincs ra lehetosegem erted. Es gondolom nem en vagyok az egyetlen ketlabonjaro aki nem olyan helyen lakik ahol ez megoldhato. A szandek megvan felre ne ertse senki. De nem fogok vizeletet inni, eleg ha mast lenyelek olykor-olykor.:P

mokkaczuka 2009.08.06. 08:50:21

Most mondjátok meg őszintén, ki az a hülye, aki egy brunzolás kedvéért kiáll a zuhany alól, megtörölközik, papucsot vesz, átslattyog a klozettre, felhajtja, hugyozik, lekapcsolja a villanyt, és visszamegy? Soha álmomban se jutott volna az eszembe, hogy ne hugyozzak tusolás közben, sőt, én még az ülőfürdőbe is belebrunzolok, elvész az a minimális mennyiség. Tengeren ha döglök egy felfújható matracon, kezemben a sörrel, abban is az a jó, hogy még pisálni se kell arrébb mászni.

gojszi 2009.08.06. 09:16:26

Gyanítom, hogy a háztartások nagy részében még 30-40 évvel ezelőtt is álló vízben mosogattak. Ez nem környezettudatosság, csupán megszokás (és hol marad a higiénia?), ami valószínűleg csak ránk maradt. De ki nem utál a zsíros trutymóban kotorni az utolsó kiskanál után? :) Egy négytagú család szerintem nem teheti meg, hogy egy héten csak egyszer mosogasson. És akkor még nincs szó a zsíros, makacs szennyeződésekről ;)(azokról, amikhez már "zsírlapát" kell :D)

SLacc 2009.08.06. 09:19:24

Otthon kb. 200 liter víz/nap a fogyasztásunk. Balatoni nyaralónkba nincs bevezetve a víz. Esővizet használunk tusolásra (főleg akkor, ha van elég eső). Így kb. 10 liter ivóvizet használunk el naponta. Azért családi háznál szerintem egy-két 1 köbméteres tartály csodákra lehetne képes, mint ahogyan a napcellák a tetőn.

SLacc 2009.08.06. 09:20:50

Az állóvizet, amiben mosogatsz, ha nagyon trutymós, le kell cserélni. Még így is spórolsz.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 09:28:59

"De ki nem utál a zsíros trutymóban kotorni az utolsó kiskanál után?"
okosan kell mosogatni. A legmocskosabb marad utoljára, így ki van zárva, hogy a kiskanál a legalján marad!;)

"És akkor még nincs szó a zsíros, makacs szennyeződésekről "
ritkán van ilyen, ezért akkor általában azt az edény rögtön forró vízzel legalább leöblögetem.

HencegőLajos 2009.08.06. 09:30:23

Én bele szoktam pisilni a kádba. Just for fun...
Inkább időtakarékosságra gondoltam eddig. Ez a víztakarékosság dolog is tetszik, bár most bele gondolok abba, hogy a pisimet kb. fél liter vízzel öblítem le, a kádba hugyozás alatt pedig a pisilésem alatt folyatom a vizet... Hát nem gondolom, hogy takarékosabb lenne...

AzHofi 2009.08.06. 09:30:36

@NIN|JA: "Mond hogyan oblithetem le a wc nem ivovizzel?" Pl. pont a zuhany, vagy a mosogepbol kijovo vizzel. Un szurkevizzel.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 09:31:47

@mokkaczuka: nyilván nem mászol ki.:)
bár én először pisilek és utána fürdök/tusolok. Egy-két év alatt berögzül és nem jön rád csak nagyon ritkán a tus alatt.

A tenger meg más, de azért én ott is arrébb úsznék picit.;)

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 09:34:47

@AzHofi: köszi, de ezt már kitárgyaltuk. Mindenesetre nem fogok rohangálni a wc és a fürdőszoba között egy vödör vizzel, lévén hogy parketta van az előszobában.:)

Gazuzem 2009.08.06. 09:41:08

A házban, ahova nemrég költöztünk, messze van a bojler a kádtól, minden reggel 8-10 liter vizet ki kell engedni, hogy meleg legyen. Én is nagyon gyorsan rájöttem, hogy mire lehet kihasználni a feleslegesen elfolyó vizet a reggeli zuhanyzáskor.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.08.06. 09:41:43

mi 2 naponta zuhanyzunk takarékoskodás végett(eléggé meglepődtem az első vízszámlán és gázazámlán, nem is gondoltam, hogy ennyit számít), meg energiatakis mosógépünk van, néha kislavórban gyűjtöm össze a mosdókagylónál a kézmosóvizet és azzal öntöm le a wc-t, de nem mindig van időm vele foglalkozni. persze nem hirdetem, mert magyaro-n eléggé fürdésmániásak az emberek, gondolom abból az időkből való, amikor ingyé volt a víz...

2009.08.06. 09:41:58

zuhanyzás közben hiugyozás kipipálva....ahogy meghallom a víz csobogását pavlovi reflexekkel átitatva telibe verem a lefolyót huggyal...ezt nők nem érthetik...viszont van fúrt kútunk és abból locsolunk....de spórolásba átjárok a szomszédba szarni...vagy kibírom a körtérig és az esti fogmosást a mekiben ejtem meg...

Nagymutterem régen úgy spórolt a vízzel, hogy megfürdött...kimerte a vizet...felmosott vele...és utána megöntözte a növényeket...vagy lehúzta vele a slozit...bár ha lett volna pöce akkro még ki is mered onnan is és csak szaröblítés után öntözöd meg vele a virágokat.

2009.08.06. 09:46:48

@kerekbilincs: akkor most nyáron 40fokban volt ájjere a családnak rendesen...gondolom a 2. nap fekete lábbal befekszel az ágyba összedörzsölöd a lábad hogy a nagyját levakard....a snufnudlit a lábujjak közül szigorújan zoknyival eltávolítod...a bölöncöknek (avagy pásztortarhonyának a seggvájatból meg meg kell várnia a 2. napot hogy a huggyal együtt lefollyanak a dunába...

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.08.06. 10:00:15

@dojk2: hát, nálunk klíma van, meg nem is vagyok kőműves. gratulálok amúgy a stílushoz, látszik, Te sokkal igényesebb vagy minden szinten.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 10:01:28

@dojk2: tenyleg nagy luxus egyebkent hogy mi europaiak mindennap furdunk. Gondolom azert ha @kerekbilincs ilyen koszos egy nap utan megmosdik. Felesleges kiforgatni a szavait, de azert az is elgondolkodtato, hogy te egy nap nem furdestol ilyen mocskos lennel.:)

Sosem voltal taborban vagy vadkempingezni ezekszerint...

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 10:08:34

egyébként példát vehetnénk az indiaiakról...:)
A legtöbb nagyvárost kettészeli egy folyó, lehetne ott mosni, inni, kiválasztani és még gyógyulnánk is ha eléggé hinnénk benne. sőt! a patkányokat/repülő patkányokat is tekinthetnénk szent állatoknak és velük lakmározhatnánk és hálhatnánk kedvünkre.

milyen szép is lenne...kultúrprogram és esti imádkozás a dunaparton az országház előtt pl.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.08.06. 13:52:13

@NIN|JA: Persze kerülhetek olyan helyzetbe, hogy minden pisilés után zuhanyozni kéne, de akkor meg nem fog eszembe jutni, hogy egyszerre csináljam, max, ha úgy sikerül.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 14:02:58

@Dexter68: :S remélem nem kerülsz ilyen helyzetbe még egy jó darabig...remélem én se!:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.08.06. 18:42:51

@HencegőLajos: megpróbáltam ezt a kádbapisilést, de nem találtam bele az előszobából. Majd még jelentkezem, ha sikerélményem van.

@dojk2: "de spórolásba átjárok a szomszédba szarni" :))))) + "ájjer" :)) Sírok.

Én úgy spórolok, hogy 65 évesen nagyon ráncos tervezek lenni és kiszáradt, és egyébként is 15 évvel előbb meghalok, mint ként, az tiszta nyereség. Meg néha ha már úgyis vécén vagyok, engedek másfél litert belőle a jeges teára, ebben a nagy melegben.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.08.06. 20:56:37

Röviden összefoglalnék egy viccet.

Vendég, étterem. Nézi, hogy minden pincér mellényzsebében egy kanál.
- Ne haragudjon, miért van mindegyiküknél egy kanál?
- Egy világcég hatástanulmányt készített az étteremről, és kiderült, hogy ez esik le a leggyakrabban. Évente 19 munkanapnyi időt spórolunk azzal, hogy mindig van nálunk kanál, így ha leesik, nem kell hátramenni érte a tálalóhoz. Aztán amikor legközelebb arra járunk, beteszünk egyet a zsebünkbe.
- Fantasztikus. És miért lóg minden pincér sliccénél egy kis színes szalagocska?
- Ugyanez a cég kimutatta, hogy évente közel 25 munkanap vész kárba a vécén kézmosással. Így, hogy van ez a szalag, anélkül elő tudjuk kapni a cuccot, hogy hozzáérnénk.
- Brilliáns... de... mondja, hogy rakják el, dolguk végeztével?
- Hát... a többieket nem tudom. Én speciel a kanalat használom.

-- Ez jutott eszembe arról, hogy 2 naponta fürdök, hogy spóroljak a vízzel, de közben megy a klíma. Zseniális ez is! Alighanem komám, ezt a szart ingyen ettük meg!

SLacc 2009.08.06. 21:47:03

@NIN|JA: Meg iskolában sem. :-)

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 22:35:03

@SLacc: hát én is csak mellé jártam ha tehettem. Volt ott egy zöld-fehér nevezetű remek kis kocsma.:P
Vagy rám értetted?:D

2009.08.07. 13:40:49

@nosferato: A nyomozó sosem alszik...én is el akartam küldeni a halálfaszába, de ilyen szofisztikáltan nem sikerült volna soha XD

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.08.07. 15:16:02

sztem, aki volt kollégista, az már bizonyára látott/hallott/szagolt ilyet

vmikor, még a múlt század végén, másnapos egyetemistaként versformába is öntöttem a jelenséget (engedelmetekkel most jól megosztom veletek):

Katarzis

Ismét jó reggelt, ásítás, tus.
Kezdődik minden elölről.
A tisztított talajvíz
fejemre fröccsen a levegőből.
Hogyan tovább? Tervezgetném,
de minden ötletem ázott,
inkább a lefolyón át
az óceánba pisálok.

SLacc 2009.08.08. 12:37:33

@NIN|JA: Nem,
"Sosem voltal taborban vagy vadkempingezni ezekszerint... " hozzászólásodat egészítettem ki. :-)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása