Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Profi driftelőkkel reklámoz a Need For Speed

Alapvetően nem vagyok egy nagy autóverseny fan, legfeljebb a Forma1-et nézem meg néha a tévében, vagy ha Massának nekirepül egy fél kilós rugó. Ennek ellenére ez már a harmadik drifting témájú poszt az addicton rövid időn belül, ami jelzi ennek a versenytípusnak a vonzerejét (én a HELL helyében biztos rámozdulnék a hazai versenyekre). Egyszerűen nem lehet rossz reklámot vagy kisfilmet forgatni ebben a témában, az üvöltő motorok hangja, a szenvedő-izzadó gumik csikorgása és az eszméletlen kanyartechnikák elképesztően látványossá teszik ezeket a videókat. Ezúttal a konzoljátékok autós királyát, a Need For Speed sorozat legújabb, Shift nevű epizódját akarták népszerűsíteni velük, ehhez szerveztek be profi driftelőket, akik a számítógépes játékokkal és a valóságban is vezették az autókat. Ide csak egyet linkeltem be, de ezen az oldalon megtaláljátok a többit is.

via:gamekapocs

Címkék: autó látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr921291681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NIN|JA (törölt) 2009.08.06. 15:21:34

Hmmm... elég jó.
Szinte kedvet kaptam élőben is játszani.
NFS-et szeretjük, bár nekem a Burnout jobban fekszik...vagy csak törni jobban tudom a verdákat.;)

Elég jó reklám ennek a játéknak, nem is értem, hogy eddig miért nem volt ilyen.

Herrera kapitány 2009.08.06. 17:49:15

Need for Speed maximum PC-n, konzolon Burnout, Forza, Gran Turismo, PGR vagy bármi más, sajnos a legutóbbi NFS-ek szutykok :) Bár a Shiftet már másik csapat csinálja mint az eddigieket.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.07. 09:50:58

Fogadatlan prókátorként ajánlgattam a driftinget a HELL-nek, de mint kiderült, a HELL Racing Team révén már jelen vannak valamennyire ezen a téren. Többek között Varga Tamást támogatják, aki rally show-kon művel hasonlót.

NIN|JA (törölt) 2009.08.07. 12:02:48

@reklámbuzi: úgy olvastam, hogy fogatlan...lol:)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.08.10. 22:13:41

@Herrera kapitány: így igaz, és mivel már játszottam is a Shifttel, első kézből állíthatom, hogy kiváló munkát végeztek.

vagy 3-4 év után ismét iszonyatosat fog dörrenni egy NFS!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása