Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Most tette közzé a Millward Brown a szokásos éves jelentést a márkák értékének változásáról. Az idei listát csakúgy mint a tavalyit a Google vezeti, ráadásul úgy, hogy 16%-ot növelni tudott az értékén. A lista második helyén a Microsoft áll, amit a Coca-Cola és az IBM követnek. Hogy minek köszönhetik előkelő pozícióikat? Többek között annak, hogy irtózatos pénzeket költenek márkaépítésre. Ez persze csak akkor lehet sikeres, ha azt következetesen csinálják, és minden elemében összehangolják.
Emellett az is fontos, hogy egy olyan filozófia mentén működjön az adott vállalat, amely lehetővé teszi az ügyfelek minél teljesebb kiszolgálást, az igények felderítését és kielégítését. Ha van kedvetek egy kicsit játszani, én most felsorolok itt ezek közül néhányat, utánuk pedig a hozzájuk tartozó márkákat. Próbáljátok meg összepárosítani őket egymással, lássuk kinek hány sikerül. Az alábbiakban az Amazon, az Apple, a Facebook, a Google, az Ikea, a Skype, a Twitter és a Virgin cégfilozófiáját láthatjátok. Melyik melyik?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.