Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezen a héten a blogot a Konkrét könyvek kiadó tisztelte meg hirdetésével, akik azért gondolták ezt jó ötletnek, mert egy olyan könyvet szerettek volna szélesebb körrel megismertetni, ami ízig-vérig nekünk, reklámosoknak szól. Az irodalom nem bővelkedik különösebben reklám témájú írásokban, így hirtelen az 1999 Ft-on kívül nem is jut szembe semmi. Ciki, nem ciki, a megkeresésük előtt én Joshua Ferris könyvéről sem hallottam, pedig az Aztán eljöttt a vég című regény megérdemli a figyelmet. Az alkotás nagyon tömény, néhol lehangoló, néhol iszonyatosan vicces, és mindvégig süt róla a reklámosok világának, egy reklámügynökség mindennapjainak beható ismerete. Az sztori ugyanis egy hanyatlófélben lévő ügynökségen játszódik (kinek ne lenne ez most ismerős), ahol mindenki a túlélésért küzd, és próbálja menteni a seggét. Aztán, amikor eljön a vég, mindenki másképp dolgozza fel a történteket. A könyv minden oldalán érződik, hogy az író maga is reklámos, így nem véletlen, ha sok szituációra, karakterre vagy akár mondatra a saját kis magyar, végvári rekláméletünkben is ráismerünk. remélem nem bánjátok, ha kibújt belőlem a Horst Fuchs, de a könyvet tényleg ajánlom mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy akár abban is dolgozik. Nem feltétlenül könnyed nyári olvasmány, de talán ez nem is olyan nagy baj.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.