Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Könyvajánló: Aztán eljött a vég

Ezen a héten a blogot a Konkrét könyvek kiadó tisztelte meg hirdetésével, akik azért gondolták ezt jó ötletnek, mert egy olyan könyvet szerettek volna szélesebb körrel megismertetni, ami ízig-vérig nekünk, reklámosoknak szól. Az irodalom nem bővelkedik különösebben reklám témájú írásokban, így hirtelen az 1999 Ft-on kívül nem is jut szembe semmi. Ciki, nem ciki, a megkeresésük előtt én Joshua Ferris könyvéről sem hallottam, pedig az Aztán eljöttt a vég című regény megérdemli a figyelmet. Az alkotás nagyon tömény, néhol lehangoló, néhol iszonyatosan vicces, és mindvégig süt róla a reklámosok világának, egy reklámügynökség mindennapjainak beható ismerete. Az sztori ugyanis egy hanyatlófélben lévő ügynökségen játszódik (kinek ne lenne ez most ismerős), ahol mindenki a túlélésért küzd, és próbálja menteni a seggét. Aztán, amikor eljön a vég, mindenki másképp dolgozza fel a történteket. A könyv minden oldalán érződik, hogy az író maga is reklámos, így nem véletlen, ha sok szituációra, karakterre vagy akár mondatra a saját kis magyar, végvári rekláméletünkben is ráismerünk. remélem nem bánjátok, ha kibújt belőlem a Horst Fuchs, de a könyvet tényleg ajánlom mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy akár abban is dolgozik. Nem feltétlenül könnyed nyári olvasmány, de talán ez nem is olyan nagy baj.

Címkék: hirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr581283941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.10. 11:59:56

Remélem, hogy a Nagy Blog.hu Motor a kegyeibe vesz, és a hirdetés is megjelenik hamarosan.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.10. 12:02:10

Van valaki köztetek, aki olvsta már, vagy csak hallott róla?

yz 2009.08.10. 12:54:51

olvastam
nem rossz, de többet vártam tőle

Lady L 2009.08.10. 13:20:24

én is olvastam. hmm. kicsit fura a stílusa. elég csapongó, de azért nem rossz.

és ha már ilyen témájú könyvek, akkor ne feledkezzünk meg az e-sztoriról! Melynek sok gyöngyszemet köszönhetünk.

Remy 2009.08.10. 13:45:07

Én még nem ismertem, de most utánanézek.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.08.10. 14:15:54

"Az irodalom nem bővelkedik különösebben reklám témájú írásokban, így hirtelen az 1999 Ft-on kívül nem is jut szembe semm"

Csak ami most eszembe jutott, a polcra nézve:
- Ogilvy 2 könyve (még ha nem is a legaktuálisabb),
- Igazság, hazugság reklám;
- A Reklámkészítés 22 törvénye,
- A reklám helye.

Ezek pl. reklám témájú könyvek.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.10. 14:19:01

Bajnok
Félreértesz, vagy én voltam szokás szerint félreérthető. Ezek szakmai könyvek. Persze a szakirodalom szóban benne van az irodalom is, de én itt a szépirodalomra gondolok elsősorban. Reklám témájú regényekre, amelyek valahol a reklám körül játszódnak. Mint a Madmen sorozat, csak nem filmen.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.08.10. 14:20:06

Bocs a floodért, de eszembe jutott még egy csomó:
A bookline kinálatából:
Nagy Kreatív könyv 4
Nagy Kreatív könyv 5
Nagy Kreatív könyv 6
Nagy Kreatív könyv 7

:)

De most komolyan. Ezek mire jók még?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.10. 14:21:21

Bajnok
Még újonnan sem sokra, nemhogy sok évvel ezelőttől.

dnd 2009.08.10. 16:50:56

Olvastam, szerintem nem rossz. nyilván nem egy világirodalmi mérföldkő, de nagyon aktuális.
Szerintem nem kifejezetten "reklámos" könyv, a reklámügynökség inkább csak egy díszlet a válság bemutatásához. Amellett, hogy a könyv tényleg nagyon pontos (és rémisztően ismerős) képet fest egy ügynökség életéről, nem ez a központi téma, hanem a válság-hangulatra adott emberi reakciók. Reklámos és nem-reklámos is simán magára ismerhet. Persze a szakmabeliek számára több ilyen pillanat megadatik.
Azt nem nagyon értem, miért ígérget a fülszöveg frenetikus viccességet, én nem igazán kacarásztam (persze a humorérzékem is szar). Ha már humor, szerintem inkább tragikomikum, mint akármi más.
A könyv stílusa kicsit fárasztó az elején, de ez viszonylag gyorsan elmúlik.
Összegezve: el lehet olvasni, bele lehet merülni, de senki nem fog világmegváltó gondolatokra jutni tőle. Mindenesetre jó tudni, hogy máshol is szar, nemcsak itt ;)

bys · http://unhub.com/bysman 2009.08.12. 09:17:11

Generation P? Az nem regény? El kellene már olvasnom.... :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása