Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Seggel elkapható laptop

Ez a vírusvideó gyönyörű példája annak, amikor a termék töéletes összhangban van a reklámjával, hiszen azúttal egy koppintott termékhez készítettek egy szintén koppintott kampányt. Bár vékony számítógépek korábban is voltak, azért mégiscsak a Macbook Air volt az, ami igazán nagyot lépett e téren. Aztán a többiek is követték, ezúttal például az MSI jött ki egy szuperslim laptoppal, amit a vírusfilmben úgy próbáltak meg demonstrálni, hogy egy egy birkózóruhába öltöztetett csapat kezébe adták, amelynek egyik tagja a másik farpofái közé hajítja a notebookot.

A film amúgy egész szórakoztató lenne, ha nem a Ray Ban szemüvegdobálós kampányát nyúlták volna le egy az egyben, ami egy jó ideig mintapéldája volt az olcsó, sikeres vírusfilmeknek. A látszólag bonyolult trükkről persze gyorsan kiderítették, hogy néhány egyszerű vágással és visszafelé játszott jelenetekkel operál, a varázsa ennek ellenére megmaradt. Itt inkább csak az elmebeteg pluszt, a seggel elkapást lehet értékelni, maga az alapötlet már távolról sem olyan eredeti. Ennek ellenére emlékezetes darab, bár nem tudom, hogy az MSI-nek jó-e, ha a vásárlóknak az ugrik be majd a gépükről, hogy ez az a laptop, amit valakinek a seggéből rángattak ki. via: adfreak

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr831305493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.08.14. 12:22:26

Én azért nem hiszem, hogy ez "lopás" kategória. A vírusfilmek nagy boom-ja a handycam-es fake sportteljesítményekre épülő koncepciók megjelenésére tehető, amilyen az a bizonyos Ray Ban is volt, vagy a Kobe Bryant-os Nike. Ezek akkor valóban megdöbbentőek voltak.

Ennél a seggel elkapósnál, meg sok manapság erre kaptafára készülő viral-oknál én érzek némi összekacsintást, öniróniát, hogy csak viccelnek. Én ezt Ray Ban respektnek gondolom. A kreatív potenciál persze nincs meg benne, mint az úttörőkben, ebből a szempontból valóban másolat.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása