Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ez a vírusvideó gyönyörű példája annak, amikor a termék töéletes összhangban van a reklámjával, hiszen azúttal egy koppintott termékhez készítettek egy szintén koppintott kampányt. Bár vékony számítógépek korábban is voltak, azért mégiscsak a Macbook Air volt az, ami igazán nagyot lépett e téren. Aztán a többiek is követték, ezúttal például az MSI jött ki egy szuperslim laptoppal, amit a vírusfilmben úgy próbáltak meg demonstrálni, hogy egy egy birkózóruhába öltöztetett csapat kezébe adták, amelynek egyik tagja a másik farpofái közé hajítja a notebookot.
A film amúgy egész szórakoztató lenne, ha nem a Ray Ban szemüvegdobálós kampányát nyúlták volna le egy az egyben, ami egy jó ideig mintapéldája volt az olcsó, sikeres vírusfilmeknek. A látszólag bonyolult trükkről persze gyorsan kiderítették, hogy néhány egyszerű vágással és visszafelé játszott jelenetekkel operál, a varázsa ennek ellenére megmaradt. Itt inkább csak az elmebeteg pluszt, a seggel elkapást lehet értékelni, maga az alapötlet már távolról sem olyan eredeti. Ennek ellenére emlékezetes darab, bár nem tudom, hogy az MSI-nek jó-e, ha a vásárlóknak az ugrik be majd a gépükről, hogy ez az a laptop, amit valakinek a seggéből rángattak ki. via: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.