Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyönyörű lett az első elektromos chopper

Azt hiszem nem én vagyok a Discovery-n futó, az Orange County Choppers családi vállalkozás mindennapjait bemutató sorozat egyetlen hazai rajongója. A motorokhoz cseppet sem értek, de az a megszállottság, szakértelem és kreativitás, amivel a műhelyben a legkülönfélébb, egyedi megrendelésre készülő choppereket fabrikálják, egyszerűen lenyűgöz. Böszme nagy benzinfaló gépek kerülnek ki a kezeik alól, amelyeknek olyan bika hangjuk van, hogy Talmácsi is csak messziről mer rájuk nézni. Ezért ha valamit, akkor azt nem várta volna tőlük senki, hogy egy olyan géppel rukkolnak elő, amelyik eletromos motorral működik, és az égvilágon semmiféle zajt nem ad ki magából az aszfalton gördülő kerekek hangján kívül.

Pedig a a fura motorépítők épp egy ilyen szörnyeteggel lepték meg a közönséget, ami talán ha nem éppen ők csinálják, akkor tizedekkorát sem szólt volna. Az egész vállalkozást támogató Siemens jó érzékkel kérte fel őket a feladatra, és a végeredményben sem kellett csalódniuk. A 100 kilométer megtételére képes, 160 km/h végsebességű gépet a napokban mutatták be a sajtónak. A képek hamar bejárták a netet, ami nem csoda, hiszen gyönyörűre sikeredett a jószág, ami annak ellenére, hogy chopper, minden ízében éppen az ellenkezője a choppereknek. Fehér, halk, visszafogott és takarékos. Ettől talán egy motoros szemében már nem is motor. via: wired

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr101307793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Blowfish 2009.08.14. 12:48:59

A sorozat a Discovery-n fut, a motor pedig rohadt jól néz ki. Mondjuk ez álltalánosságban elmondható az össze OCC-s motorről, szóval meglepetés az nem ért. :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.14. 12:57:18

appleman
Brammo Enertia, Zero X, Mission One. Ezek mind korábbiek, de egyik se chopper.

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.08.14. 13:01:48

hát csak az a gáz, hogy 40 percenként meg kell állni "tankolni"

NIN|JA (törölt) 2009.08.14. 13:12:45

Nagyon bírom Tutulékat, főleg az öreget...szenzációs.
Nekem nem minden motor jön be, de persze ez pont olyan mint egy logó tervezés, függ a megrendelőtől, a célcsoporttól meg még sok minden mástól, de az is biztos, hogy kreatívak, és azért sokszor elég nehéz a feladatuk.

Nekem a bakancsos és a fűnyírós tetszett eddig a legjobban...

Ez a siemens is nagyon dögös, a fehér színe miatt is formabontó. Mennék vele pár kört az tuti.

TéeSzElnök 2009.08.14. 13:20:37

@NIN|JA: Ne beszélj hülyeségeket, az elmúlt 1-2 évben divat lett a fehér a motorokon is (újra). Az autókon pár évvel ezelőtt kezdődött (újra) ez a trend. A festékek már régen nem ott tartanak, hogy a fehér csak a cégesautók színe.

NIN|JA (törölt) 2009.08.14. 13:29:42

@TéeSzElnök: Hátrább az agarakkal drágaság! Mondok neked valamit. Ez az én véleményem volt, és tényleg én kérek elnézést, hogy mert tetszeni a fehér színe. Meg azért is, mert nem sűrűn látok fehér csoppert...

Egyébként a lényeg pusztán annyi lett volna, hogy nem nagyon tetszenek a fehér autók pl, pont a cégesautók elterjedése miatt...nyílván nem a gyöngyházfényű törtfehérre gondoltam (es most köss bele légyszi, hogy a pontos nevét nem tudom a színnek...persze a legtöbbnek márkánként más-más fantázia neve van)

Nem követem ennyire a divatot a fényezések terén, de ezzel nem azt akartam mondani, hogy a többi szín esetleg szar lenne.

jack o'neill 2009.08.14. 13:31:08

lol, elektromos chopper!
Ez nem semmi. És ráadásul baromi jól néz ki, Tutul-ék előtt meg megint kalapot le. Csináltak már mindent, kíváncsi vagyok mi lesz a következő vadjuk.
A fehér szín alapvetően Siemens mánia, jól illik a fenyő zöld márka feliratukhoz, de ezen a chopper-en állat!
Különben is Mickey for President!

The reaper 2009.08.14. 13:33:13

@terasz9: Nemtom nézed-e a sorozatot, de csináltak már olyan benzines chopper-t is ami még ennyire sem volt képes. Ezek a motorok nem arra készültek, hogy keresztbe átszeld vele az USA-t. Ezek a motorok futnak pár km-t a sorozat kedvéért, meg elviszik pár road show-ra, ahol max beindítják őket. Ezek inkább csicsás dísztárgyak, mint igazi motorok.
Ettől függetlenül ez a letisztult fehér design nekem is tetszik. Pedig én azért általában a króm+fekete chopper-ekre esküszök.

Titti Pecci Saroia 2009.08.14. 13:37:21

Hang nélküli chopper, olyan mint a Dallas Jockey nélkül.

....az első kereszteződésben elb**nak, mert nem hallják, hogy jössz.

de legalább jól néz ki.

Shitting Bull 2009.08.14. 13:37:38

ennyi ízlésficamost... szerintem ritka ocsmány darab ez a kétkerekű.

Mr. Blowfish 2009.08.14. 13:40:08

Engem egyébként az I Robot filmre emlékeztet. Lehet, hogy a robotok már a spájzban vannak?!

Dzsok 2009.08.14. 13:42:54

" olyan bika hangjuk van, hogy Talmácsi is csak messziről mer rájuk nézni" Nem hallottál még MotoGP motort a célegyenesben kigyorsítás közben.

NIN|JA (törölt) 2009.08.14. 14:12:09

@Mr. Blowfish: Készítettek iRobot-osat is Tutulék. Nah még az is franky volt!

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.08.14. 14:22:06

Mikor jön a Tutul-os fikázós posztoló?
Eddig túl szép,hogy igaz legyen.... :)
Én birom őket.

kyanzes (törölt) 2009.08.14. 14:24:39

Fura, mert akkor ehhez elektromos öngyújtó illik, nem pedig benzines. Zippo helyet Zappo??? :)

Noda10 2009.08.14. 14:37:42

@TéeSzElnök:
lehet hogy pár motor márka használja a fehéret, de szerintem nem éppen elterjedt a chopperek körében. Szóval nem értem minek támadtál neki... Nem a yamahákról beszélt, hanem chopperekről

Stinkfist 2009.08.14. 14:58:53

@NIN|JA:

itt vagyok!
én is bírom tutul-ékat, mert jókat röhögök rajtuk, de ez amit ők csinálnak, csak parasztvakítás, ilyen bazári-motorépítés.
ha igazán tehetséges, kreatív építőket akartok látni, akkor ajánlom a "Biker Build-Off"-ot, bár azt hiszem manapság nem adja a discovery. szerencsére másoknál nem csak abból áll a nagy egyediség, hogy katalógusból összeollózzák az alkatrészeket, meg feldobnak a gépre pár csicsás szart az adott témával kapcsolatban...

Stinkfist 2009.08.14. 14:59:29

@BeeTm: bocs, neked akartam válaszolni :S

ElCapitan 2009.08.14. 15:02:25

Remélem, ez miharabb kiszorítja a hangos és füstölő szarokat, ha olcsóbb lesz.

Spajzi 2009.08.14. 16:18:48

Azért nézzétek meg az öreg arckifejezését, szerintem mindent elmond :)

Enyhe vigyor, hogy "hát ezt el sem hiszem hogy egy ilyen p.csköszörűt csináltunk"

Spajzi 2009.08.14. 16:21:51

Hehe, hát a videót megnézve: ott is nehezen állja, hogy ne röhögje el magát... :)

sanyix 2009.08.14. 16:29:16

remélhetőleg kiszorítja azokat a kibaszotthangos rakás fosokat, amiktől frászt kap az ember ha az utcán elmegy, mert azt hiszi bombáznak, emellett 4 percig cseng tőle a fülem.

A szörnyű hogy van akik szerint ez jó és menő. Én nekem a hangos motorokról mindig egy erőlködő ősrégi roncs csotrogány jut eszembe, autóknál ugyanez. Van aminek szép hangja van, pl egy pagani zonda-nak. De ez a cöfcöfröfröf undorító fülsértő, olyan mint a fingás.

ethan blow 2009.08.17. 14:20:05

sanyix

majd ha egyszer motorozni fogsz, szerelmes leszel a hangjába, az tuti. nem biztos, hogy mindegyikbe, nekem egy FZX750-es Yamahám van, 97-es, és gyönyörű, szerelmes vagyok belé, de pl. a Harley hangjától (mindenkitől elnézést) engem is kiver a víz, nem tetszik a bugyogás, de ez szubjektív, mert attól az még egy nagyon dögös hang, másnak. a hang a motor része, ez vitathatlan, bár némelyik újabb BMW halk zöngéje kifejezetten tetszik.

egyszr már volt valami elektromos speedmotor kísérlet, ami hang nélkül jött feléd kb 200-zal, aztán rájöttek, hogy nem sok veszélyesebb dolog van egy hang nélküli, alig látható száguldó járműnél, ezért beleépítettek egy mesterséges hangot, aminek semmi köze nem volt a hajtáshoz, csak a tóléléshez pici.

ethan blow 2009.08.17. 14:25:03

a fehér színről meg annyit, hogy a divat hamar ciki lesz, amikor minden hülye azt vesz magának, ilyen a fehér szín is, amikor tavaly (?) kijött az Audi a fehér sorozattal, nagyon dögösnek tűnt, azóta meg minden marha csak azt veszi, így meg már elég kínos, de ez is sziubjektív, természetesen. lehet tanulményozni a Fashion PLC fejetet a marketingtankönyvekben, az pont erről szól, ha jól emlékszem, rég volt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása