Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Salty, a legcukibb reklámfigura

Egy a szó jó értelmében cuki reklámfigura megalkotásával sok esetben már nyert ügye van a reklámozónak, hiszen egy igazán jól sikerült és ötletes kis figurának lehetetlen ellenállni. Ilyen volt például Flat Eric a Levi's reklámokban, amit még a kampány után évekkel is kerestek a vásárlók. Csakhogy egy olyan figurát megtervezni, ami nem csöpögős és nem is közhelyes borzasztóan nehéz. A Knorrnak szerintem Saltyval most sikerült. A legutolsó, csökkentett sótartalmú készételeikhez készített kis sótartó fickó annyira édes sós és jó fej, hogy aki látja, szerintem azonnal akar is egyet magának.

Az aszfalton visszhangzó kis porcelán léptek, a csillogó fej, a kajla fülek, és a két pont szem valami iszonyat helyessé teszik a figurát. Engem is meglep, mit összeáradozok itt, de a sósírásnál egyszerűen kész voltam, azt hiszem ezzel engem megfőzött a Knorr. Csak remélni tudom, hogy a májgombócleves-család és a galuskafamília mellett ezt is behozza majd az anyacég, és akkor talán még egy promóciót is csinálnak mellé, ahol két porleves mellé lehet majd egy ilyet kapni ajándékba. Szégyellem, de azt hiszem, ezzel még engem is rá lehetne venni, hogy zacskósvackot vásároljak.

via:agenerousdesigner

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr781326050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NIN|JA (törölt) 2009.08.21. 16:09:40

Höhö! Hát ez tényleg drága, mondjuk nekem a bors kéne.;)

Azért ez a Michael Bolton szám(asszem) az egy kicsit túmáccs, de egyébként simán nyerő.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.08.21. 17:58:34

Olyan, mint a Galaxis utikalauzból a Marvin, úgyhogy várom a Depi-Salty sorozatot :oDDD

coucou 2009.08.21. 18:37:43

@Dexter68: Marvin, jóóóó :) engem meg a Blurnek a Coffee & TV c. klipjére emlékeztet

bla 2009.08.21. 18:45:55

nagyon cuki, és a bors-fickóval együtt tarol! wannaget!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.21. 19:00:03

Igen, tényleg van benne egy marvinos vonal. De ettől csak jobban tetszik!

gojszi 2009.08.21. 21:43:39

Rajtam kívül télleg mindenki imádja Marvint? De miért? Ez a zene kicsit erős, a képek nekem laposak, de tetszik az ötlet. =)

Leveskocka 2009.08.21. 22:05:17

gojszi, olvastad a könyvet?

suo tempore 2009.08.21. 22:42:09

a könyv alapján teljesen máshogy képzeltem marvint, a film sem tetszett

de mondjuk engem ez a sótartó izé ettől függetlenül nem hoz lázba

honeycutt (törölt) 2009.08.21. 23:07:41

a könyvet olvasva én pont valahogy így képzeltem el Marvint, mint ahogyan a filmben volt:) cuki.

Rántott máj (törölt) 2009.08.21. 23:10:59

A kis urge nagyon aranyos, nekem tetszik. En csak a reklam alapfilozofiajat nem ertem. Az asztali sotartora nem pont akkor van szukseg, ha egy etelben kevesebb a so? Tehat ha csokkentett sotartalmu az emlitett leves, a soszoro emberkenek eppen orulnie kellene, mert akinek nem izlik, az meg fogja sozni. Ha eleg so van az etelben, akkor kutyanak sem kell a soszoro, hamarosan el is kerulhet az asztalrol...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.08.21. 23:52:29

merész húzás a Knorrtól...

és a nátrium-glukamát meg az ízfokozók mikor mennek világgá? :)

Eliathen 2009.08.22. 02:44:49

Ember!! Imádlak! Ezer éve ezt a számot keresem,a hülye sárga medvemajommal és most megvaaan!! xD

gojszi 2009.08.22. 06:44:37

@Leveskocka: olvastam, az egyik kedvencem. És untam a folytonos nyavalygást :] A film pedig egy ilyen zacskós szarsághoz hasonló, ha engem kérdeznél :) Még Marvin alakja is nagy csalódás volt nekem.

@piro: 2009-ben a felvilágosult mintacsaládok már nem csak hogy szelektíve gyűjtik a hulladékot...lekapcsolt villany mellett pisilnek a kádba. ÉS...anyuka tudatosan vásárol 25%-kal csökkentett sótartalmú ételeket. Aminek eleve csökkentett a sótartalma, azt nem kell megsózni. Még ha fos íze van, akkor sem. Tehát nincs is szükség a sóra.
Biztos van valamilyen kőolaj alapú ízfokozó :D, amitől a sósság megmarad, csak éppen kevesebb sóval készül a bolognai granulátum. Jól hangzik. (és most egy kicsit Marvinnak érzem magam, mert el tudom képzelni, hogy a rohadtak még a sót is kiváltják valami rákkeltő vegyülettel :))

balage28 2009.08.22. 09:59:19

@Bélus Az Erőember: a "haj az" ami általában az emberek fején van.

bocs :)))

a reklám viszont nagyon jó :)

balage28 2009.08.22. 10:00:37

a pösze, szelypítősz kisz majmot mikor fogják lecserélni erre ????

freaky (törölt) 2009.08.22. 10:38:40

Azért eléggé beteg a sószóró alapkoncepciója, hogy a szemén és a száján jön a só...de aranyos.

leslie nilsen (törölt) 2009.08.22. 23:11:44

a bors marad????
vayg "ő" a következő....

Kenya 2009.08.23. 07:20:11

Miért vennék olyan kaját, amitől ez a helyes kis fickó ilyen szomorú lesz? Ránézni sem fogok. :(

NIN|JA (törölt) 2009.08.23. 15:33:52

@Eliathen: szivesen.;)
ki gondolna, hogy Michael Boltonnal meg oromet lehet szerezni...:)

rora 2009.08.27. 00:07:18

Hehe, ez nagyon cuki.
Nekem is az ajandek soszoros promocio otlete ugrott be eloszor a reklamrol... de aztan vegiggndoltam ezt a bizarr kepet: csokkentett sotartalmu etelhez soszorot adni?!
Erdekes egy marketing huzas lenne... es megis en is ugy orulnek egynek:]

Nerio 2009.08.27. 20:04:03

Oh, ez tényleg aranyos! Elfogadnék egy ilyet itthonra. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása