Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Margit hidas stresszlabdával nyugtatják az autósokat

Pénteken délben elszabadult a pokol, ebben az időpontban ugyanis a felújítás munkálatok kezdete miatt lezárták a Margit hidat, amely előreláthatólag 2011-ig marad ebben az állapotában. Azt, hogy ez pontosan mekkora káoszt fog okozni a fővárosi közlekedésben, egyelőre még megjósolni sem meri senki, de hogy az errefelé autózók idegei ronggyá fognak cincálódni ezalatt a bő két év alatt, az biztos. Hogy az ezzel járó stresszt egy kicsit csökkentsék, az illetékesek heves szórólapozásba kezdtek a környező lámpás kereszteződésekben. Érdekes módon az uniós projekteknél kötelező előírás a szóróajándékok osztogatása, amit ezúttal egész ügyesen oldottak meg a szervezők, ugyanis Margit híd feliratú stresszlabdákat is adnak a megviselt idegrendszerű autósoknak. Ez azért jó, mert levezethetik a dugó miatt felgyülemlett feszültséget, de azért is, mert nem okoz nagyobb kárt a szórólapozókban, ha hozzájuk vágják őket a kevésbé vicces kedvükben lévő autósok. Kapott már ilyet valaki? Megnyugodott tőle?

  via: élőbenavárosból

Címkék: humor autó

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr521331092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marr 2009.08.24. 11:31:22

nem kaptam még, de jobb, mint a kulcstartó.
nincs jobb kép a pokrócról?

mickimacko 2009.08.24. 11:31:54

A pasim kapott, és jót röhögött. Ő marketinges, és azt mondta, ez jó fogás. Amúgy én inkább hozzávágnám valakihez. Lehet, hogy az megnyugtatna...

Bozdurgán 2009.08.24. 11:55:09

Tegnap autóztunk budán észak felé a lánchíd előtt nagyon korrekt tájékoztató tábla hogy Margit híd lezárva, angolul is, hátha túristák is járnak arra, egy dolgot nem láttunk, kicsi sárga tereő nyilakat, hogy ha az a k. híd zárva van akkor merre menjen az angol túrista... de itt a megoldás, sehova, csak gyúrogassa a labdacsot.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.24. 12:01:12

Nem én fotóztam, az Élőben a városban blogról "loptam" a fényképet. Így sikerült.

wiseguy 2009.08.24. 12:12:54

inkább demckifejű köpőtáblákat kellene kihelyezni!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.24. 12:19:52

wiseguy
Legyen ez az utolsó politikai töltetű megjegyzés. Ez egy reklámblog, ezért baromira nem szeretném, ha ebbe az irányba menne el a párbeszéd.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.24. 12:38:08

Én APEH felirattal láttam... Az szerintem nem vicces.

felucca 2009.08.24. 12:41:09

Ahogy eddig, úgy ezután is kiválóan lehet tömegközlekedéssel közlekedni a városban, tehát nem értem az "elszabadul a pokol" című szófordulatot. Miért szabadulna el? Egy utat, egy hidat, egy vasutat, egy alagutat időről időre le kell zárni, hogy a szükséges felújítást elvégezhessék, egy lakást néha ki kell festeni, egy ruhát meg kell varrni, ha elszakad, de ezekkel kapcsolopatban sem éreztem még sohasem, hogy elszabadult volna akármilyen pokol, inkább örültem, hogy utána a híd, az alagút, az út, a vasút, a ruha és a laksá olyan lesz, mintha új lenne. Egyedül vagyok ezzel?

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.08.24. 12:42:05

innen a Margit híd lábától azt kell mondjam, hogy itt nagy a nyugi, meg normális a közlekedés. Persze azt nem tudom, h másutt mennyire durva :)
A labda meg találó.

petyya 2009.08.24. 12:47:44

A cikket sem értem! Milyen pokol szabadult el és hol pontossan? Ha valamit felujitanak az a baj ha nem csinálják az a baj! Szerintem mindenkinek csak jobb lessz ha megcsinálják a hidat nem??? Mert gondolom senki nem akarja hogy pont az ö szaros segge alatt szakadna le! Itt senkinek semmi nem jó! Magyarország én így szeretlek

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.24. 12:48:45

Ez úgy szokik lenni, hogy eleinte, a hírverés miatt, mindenki megtalálja az alternatív útvonalat, meg tömeggel megy. Majd amikor meglátja a nép, hogy jé, nincs is dugó, akkor visszaül az autójába és saját kardjába dől. Szeptember 1-től azért kíváncsi leszek...

Normális 2009.08.24. 12:53:49

Itt csak egy konkrét apróság volt nagyon tetű, városkínzó dolog: nem voltak képesek bevárni a lezárással azt, hogy az izgatóital-reklámrepülés építményeit eltakarítsák, és úgy volt MÁR zárva a híd, hogy a rakpartokat MÉG nem nyitották meg. Igazi dugó volt Budán emiatt péntek-szombaton, tökéletesen fölöslegesen.
Egyébként, a híd tartószerkezetéhez nem nyúlnak, a pályalemez-cseréket meg nyugodtan lehetne csak 1-1 sáv lezárásával intézni, tehát a forgalom -némi értelmes tereléssel- folyhatna. A műcirkusz is szükséges a 30 milliárd megindoklásához vajon?

angyalhal 2009.08.24. 13:25:59

Igen én kaptam, már egy héttel a lezárás előtt osztogatták egy tájékoztató szórólappal együtt. A szórólap sok újat már nem mondott (Le lesz zárva, miért, mettől-meddig, stb) de a labdát jópofának találtam. Mivel jócskán a lezárás előtt kaptam, nem kellett megnyugodjak. Most meg messze elkerülöm autóval a környéket. :-)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.24. 13:48:23

Nekem ennyit nem ér a labda:)

gabbee 2009.08.24. 14:00:08

jaja, kaptam hozzá is vágtam az egyik munkáshoz, aki épp támasztotta a lapátot vagy 10 percig, amíg ott álltunk a kib@szott dugóba

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.08.26. 20:03:49

reklámbuzi: Ugyan már, miért kéne reklámblogról kihagyni a politikát... Pártok is hirdetnek.

Tulajdonképpen sok beruházás is egy politikai oldal népzserűsítését szolgálja, egyfajta reklám.

A "felújítjuk a történelmi jelentősségű, műemlék Margit hidat" üzenet is mondhat valamit annak aki az önkormányzati választás alatt látja a fejlődést.

Ugye a másik odal üzenetét is meg lehet tippelni :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.26. 21:34:33

Elf
A politikai reklám érdekes dolog, nem is kell feltétlenül kihagyni. Amit itt mellőzni szeretnék, mert idáig jó nem sült ki belőle, az a reklámok kapcsán kezdett politikai vita reklámok nélkül. Ez egyrészt sehová nem vezet, legfeljebb egészséges anyázáshoz, másrészt nagyon sok másik blog van, ahol ez lehet művelni. Az addictot szeretném megtartani a reklámoknak.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása