Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Holnap lesz a Maradj az ágyban nap!

Én szívem szerint mára hoztam volna elő ezt az igen szimpatikus napot, sőt lelkesedésemben az egész hétvégére kiterjesztettem volna. Mert azért olyan, hogy az ágyban maradással hasznosat lehessen tenni, ritkán adódik az életben. Pedig az Ausztráliából kiinduló kezdeményezés éppen ezt teszi lehetővé, hiszen a szervezők a Ne vásárolj! nap mintájára itt is a passzivitásra buzdítanak, és arra kérik az embereket, hogy csatlakozzanak a Maradj az ágyban! világnaphoz. Ennek az első hallásra vicces kezdeményezésnek azonban a célja egy cseppet sem vicces. A szervezők azt szeretnék, ha ezzel sikerülne felhívniuk a figyelmet a genetikai eredetű, mitokondriális betegségre, amely sok más egyéb tünet mellett legyengíti, és hosszú időre az ágyba kényszeríti a beteget. Megjósolni sem tudom a kampány sikerességét, de az biztos, hogy én megint egy reklámból értesültem egy újabb kórról, amiről korábban semmit sem tudtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr641345260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DepecheAndi 2009.08.29. 13:39:38

Igazán ötletes kezdeményezés és az ausztrálok biztos nagy számban csatlakoznak hozzá, de ugyanakkor feltételezem, hogy azért tudják megcsinálni, mert náluk nem munkanap a szombat és a vasárnap, ellenben például velem, hiszen én ma is és holnap is itt fogok rohadni a munkahelyemen este nyolcig...
de azért jó pihenést annak, aki csatlakozik!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.29. 13:52:45

Dolgozzunk ágyból! Franciaágyat minden irodába!

bigyibogyo 2009.08.29. 13:56:42

en agybol dolgozom, igaz itthon :)
az agy vegen van a gep asztal. reggel csak felulok es mar be is ertem melozni ,)
aszem tulteljesitem az ausztral tervet, eleg sok napot toltok az agyban :)

DepecheAndi 2009.08.29. 13:59:42

@reklámbuzi: Inkább legyen függőágy, de akkor már ahhoz dukál egy koktél is :)

harcsaparcsa 2009.08.29. 14:03:13

Ehez a poszthoz kár volt felkelni... nagyon gyenge

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.08.29. 14:19:03

harcsaparcsa
Szerencséra a kommentek mindig emelnek a színvonalon.

flocobain · http://flocobain.blog.hu 2009.08.29. 14:32:09

amikor megmutattam apuéknak valahogy kitörő lelkesedéssel fogadták hogy az ausztrálok rólam vettek példát.. ugyanis tualjdonképpen ha az évben 10 nap van akkor abból 4et kimozdulok itthonról a sulin kívül akárhova.
Ezzel piszkálnak egyfojtában..

Szóval vissza a tárgyra, nekem tetszik az ötlet:DD

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.08.29. 16:11:05

@reklámbuzi:

ez igaz, egyetemista koromban sokat ábrándoztam egy olyan sok matracos, diványos helyről az önkiszolgáló étterem mellett, ahol az egyetemisták le dőlhetnek per percre vagy pár órára...

WARNING
This is a dream that has not come through!

rózsaszínlazac · http://szexmanifesto.blog.hu/ 2009.08.29. 16:13:46

@bigyibogyo:

akkor neked Oblomov aszindrómád van...

(vigyázz, jobbágyok és földbirtok is jár hozzá)

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.29. 16:14:53

Micsoda felháborító negatív diszkrimináció ez a sokgyerekes családban a szülői szerepet játszó személyeket illetően!
Ha akarnánk, sem tehetnénk!
Azt hiszem itt az idő, hogy felvonulást szervezzek!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása