Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Tölcsért csinálok a Borsodimból

Éppen a fociszezon kezdetére készítette el a Borsodi az idei focis kampányát, amellyel ringbe száll a hazai focisör képzeletbeli, de annál többet érő trófeájáért. Legnagyobb ellenfele a Soproni, ami idén valahogy lemaradt a küzdelemben. Az NB már vastagon elkezdődött1, ők azonban eddig még egy kanyi reklámmal sem támogatták meg a szponzorációjukat. Az Arany Ászok teljesen kiszorult a hivatalos fociból, de mentő ötletként rárepültek az amatőr focira, amit egész ügyesenk kezdtek el behúzni a márkának. De most nézzük konkrétan a Borsodi új filmjeit, amelyek erősen megosztják a környezetemben található embereket. Van, akinek nagyon tetszenek, de olyan is akad, aki már most a falra mászik tőlük. Én még nem tudtam eldöntenei, hogy is állunk egymással. Nem tartom őket rossznak, sőt örülök neki, hogy el mertek mozdulni ebbe a kicsit abszurd irányba, de a tavalyi sorozat, a buszon látványosan fetrengő "sérülttel", a buszmegállóban sorfalat álló utasokkal vagy a liftes stoplivizsgálattal nekem azért jobban tetszett.

Az imidzsfilmben ugyebár az lenne a gondolat (két sör után insight), hogy a nézők a 12. játékos, akik meccseket tudnak eldönteni. A hazai pálya sokszor alapból gólokat jelent, mert a sokezer néző hatására megtáltosodik a csapat. Ezt mutatják be a reklámban egy furcsa eszközzel, alkottak ugyanis egy új szorkolói eszközt, egy Borsodi logós hatalmas papírtölcsért, amit használva a főhős bekiabálja a labdát a kapuba. Ilyen eddig nem létezett, ezért egy kicsit furán hat (ha hangkürtöt tesznek be, az egyel természetesebb), de lehet, hogy éppen ez volt a készítők (vagy az ügyfél) célja. Akár jól is elsülhet a dolog, mert ha a szurkolók veszik a lapot, és sikerül ebből divatot csinálni, akkor születhet egy csak a Borsodihoz köthető új szurkolói eszköz, a sörmárka megkapja a maga vuvuzéláját.

A fő filmhez rövid, tizenötös kis szpotok is tartoznak, amelyek viszont már egy egészen másik koncepcióra születtek, tulajdonképpen csak a papírtrombita köti őket össze az imidzs filmmel. Itt a "mi lenne, ha a focipályán elfogadott szurkolás a mindennapokban is természetes lenne" gondolatra húzták fel a filmeket, ami nem is lenne rossz elgondolás. Nekem a konkrét példák talán egy kicsit laposak, a gyroszosnál eljátszott ősi Fradi-kolbász poénnál (Mindent bele!) és a színházi Harcoljatok! bekiabálásnál is lehetett volna talán elborultabbakat találni. De azért így is szívesebben nézek ehhez hasonló filmeket az "Nb1-es focista megmondja a tutit" Soproni reklámoknál. Lássuk, nektek hogy tetszenek Trombitás Frédi sörkalandjai. Szavazzatok!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,8/5)

Címkék: pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr891349190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ethan blow 2009.09.01. 11:20:53

Alapból nekem tetszik, a színházas viszont nagyon kínosan rosszra sikerült, a bambán, meggyőződés nélkül odaszóló arccal, és a "harcoljatok!" bíztatás meg kifejezetten életidegen számomra, soha nem hallottam ilyet focipályán.


lehetett volna mondjuk a "szép volt fiúk!"-ra vicces helyzetet kitalálni, mondjuk amikor két motoros rendőr megbünteti a havert, vagy mondjuk két kidobó kiteszi az utcára, ahogy szokás ma, vagy faszomtudja, ezek se jók, de a színházas kifejezetten rossz.

zsírfeka (törölt) 2009.09.01. 11:41:01

végre...ez qrvazsar..:S:D

e a kedvenceim most az auchanos hörcsögök(?)...na az azé....

kapujanincs (törölt) 2009.09.01. 11:54:55

"...mert ha a szurkolók veszik a lapot..."

érted!! veszik a lapot...!!

bigyibogyo 2009.09.01. 12:03:57

nekem ez tetszett, siman jo reklam :)

Mr. Blowfish 2009.09.01. 13:33:18

Szerintem nem lettek rossz. A célnak tökéletesen megfelel.

A hazai focisör versenyt úgy is az a márka nyeri, amelyik van a sarki éjjelnappaliban...

takibacsi 2009.09.01. 13:53:38

@Mu Deng: "a "harcoljatok!" bíztatás meg kifejezetten életidegen számomra, soha nem hallottam ilyet focipályán"

márpedig ez alap.. szal neked vagy kurva jó a csapatod, vagy reménytelen :)

O.Hintz 2009.09.01. 13:57:51

Harcoljatok abszolút standard, nem focipályán, az igaz, hanem lelátón. A kampány meg telitalálat, őszinte irigykedésem.

Nerio 2009.09.01. 16:15:13

Szerintem egész jók. 5/4

ethan blow 2009.09.01. 16:23:12

ok, akkor azt nem hallottam, de a másik kettő továbbra is tetszik, ezt fenntartom. azokon vhogy olyan igazi állat feje van a szurkoló kolegának, teljesen elvetemült és fanatikus az arca. a harcoljatot ezek szerint kimaradt az életemből, de beépíthetem, nem para.
csapatom utoljára akkor volt, amikor a Rába ETO bajnok volt Verebes Józsival, ott az ment, hogy: "Józsi bácsi, jó napot! Bajnok lett a csapatod!

Erre egy következő film esetleg? :))

O.Hintz 2009.09.01. 16:46:53

@Mu Deng:
"Talapa, jó a pálya talaja"? Vagy esetleg a valaha volt legzseniálisabb szurkolói haiku (mikor az MTK bajnok lett, megnemmondomhányban) "Szép volt, Borsó, tied lesz a kupa, mienk meg a korsó!" - ez mondjuk direkte duplán Borsodibarát népköltés is.

Taurusz 2009.09.01. 19:42:07

Szerintem sem rossz, simán irritáló. A bankos üvöltözős reklám volt csak ennél rosszabb, de itt is kapkodok a távirányító után.

rusty 2009.09.02. 22:49:53

Szerintem a gyros-os reklám telitalálat.
A színházasben elég béna a gyerek.

Az "imidzsfilm" pedig, hát..., szerintem elégszar.

Lehet, hogy én nem vettem a lapot, de nekem azt sugallja, hogy olyan bénák a fiúk, hogy egy rohadt béna kapus, és oltári szerencse kell, hogy találjanak egy gólt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása