Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

OBI: Zongorázni lehet a hülyeséget

Aki kezdett aggódni, hogy a magyar reklámok színvonala az utóbbi időben akkorát emelkedett, hogy már nincs mit az Arany Békasegg díjra jelölni, az nagyott tévedett. Az ok inkább az volt, hogy több reklámról nem tudtam időben képet vagy filmet szerezni. Ezúttal viszont valaki volt oly kedves, és elküldte nekem az OBI legújabb sokk-kampányát. Nem tudom, hogy ennek a koncepciónak van-e sajtó verziója, futni fog-e a tévében, vagy kizárólag azokat ijesztegetik vele, akik voltak olyan merészek, hogy ellátogassanak egy OBI áruházba. A reklám fősorát olvasva még azt gondolhatná az ember, hogy csak a szövegíró tett ki magáért a brainstormingon, de a hozzá kapcsolt kesztyűs kép láttán az art director bűnössége is nyilvánvalóvá válik. Csak remélni tudom, hogy azóta megbánták emberiségellenes bűntettüket, és jobb útra térte, vagy ha nem, akkor a sors megbüntette őket egy ultrarövid határidejű, 40 oldalas OBI prospektussal.

Címkék: aranybékasegg

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr551351455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raikkonen 2009.09.02. 13:25:09

Barátok közt országba ilyen kell! tök jó!

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.09.02. 13:52:42

remélem, a következő kreatívon egy szaki szólógitározik majd egy szívlapáton, ezzel a headline-nal:

Szívhez szóló árak!

Mr. Blowfish 2009.09.02. 13:58:07

Ezeket a megbízásokat egyébként kiadják ügynökségeknek, vagy magugtól ilyen kreatívak?

Mert ha kiadják akkor ma 4 óra alatt elkészítem előre a köv 20 év OBI kampányait, és majd szépen 1-1 misi/darab áron elcsepegtetem nekik az évek folyamán :)

Kezdem is az "Hatalmas árverés" fősorral ahol a képen egy félrészeg munkás lapáttal kergeti a cég pénzügyi igazgatóját.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.02. 14:27:58

Blowfish
Nem jársz messze az igazságtól. Azt hiszem, a Padlóra küldtük az árakat sorhoz volt valami bokszkesztyűs is.

Hara Mati 2009.09.02. 14:43:58

szerintem van egyfajta bájos üzenete annak, hogy ez a molino, vagy mi, inkább a kijárat, mint a bejárat felett van

O.Hintz 2009.09.02. 15:16:53

nem tudom, lassan már a blog is kaphatna egy ilyen békás érdemrendet, oké, semmi közöm hozzá, nem kötelező, meg örüljünk, hogy van, meg csináljak jobbat, stb, értettem, kérek engedélyt. csak úgy megjegyezném azért, hogy a kritikust is minősíti az, amit kritizálásra érdemesnek talál. jóhogynemmár a legújabb office depot katalógust veszik itten a hazai guruk górcső alá, kreatív szempontból, ugyebár. ez az áruházi molinó kb. ugyanannyira hipergáz, mint kiszerkeszteni egy áruházi molinót. (na meg mint ezen okoskodni, mondom ezt immár önkritikus szellemben)

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.02. 16:49:53

@Mr. Blowfish: Ezt szerintem az OBI adja ki az ügynökségnek, más kérdés, hogy milyen a brief.
Ha eleve ez a kérés, akkor egy magára valamit is adó ügynökségnek jeleznie kellene, hogy kicsit szinvonal alatti a dolog, ha meg ezt hozták ki az ügynökségnél maguktól, akkor no comment.

És nem, nem csak az áruházakon van, én ma reggel BillBoard-on, le is sokkolt rendesen :)

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.02. 16:50:55

@Ju$t an0th3R $taR^: akarom mondani ma reggel láttam BillBoard-on.

O.Hintz 2009.09.02. 17:01:55

Na jó, ha ki is plakátolták, az már tényleg a tiltott határátlépés sajnálatos esete. De mivel erről a bloggernek bevallottan halvány fogalma sem volt (ahogy nekem sem), nem vonok vissza semmit!:)

Bernard Black 2009.09.02. 18:47:24

@O.Hintz: szerintem tökmindegy, hogy molino, plakát vagy tévéreklám formájában jelenik meg a reklám, a lényeg hogy egy ilyen zagyvasághoz a nevét adja az áruház... itt nem a feltétlenül kivitelezés minőségéről van szó, hanem hogy ez egy szellemesnek szánt valami ami inkább egy óriási komplex képzavar

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.09.04. 11:26:02

Kevés értelmetlenebb reklámot láttam. Az a baj, hogy jobb esetben egy ilyen figyelemfelhívó és megragad a vásárlóban, itt viszont szerintem még erre sem jó...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása