Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emlékezzünk Keith Floydra egy szép bannerrel

Eleinte még gyűjtöttem az ehhez hasonló reklámkihelyezési bakikat -már ha ez a szó itt megfelelő -, mert volt ezeknek valami suta bája. Aztán felhagytam ezzel a hobbimmal, mert rájöttem, hogy nincs igazából értelme, hiszen a bannereket véletlenszerűen dobálja ki a rendszer a különféle helyekre, aminek köszönhetően gyakorlatilag Dunát lehet rekeszteni az ilyen hibákkal. Ezen a mostanin azonban kiakadt a mérőórám. Keith Floydot imádom, amellett, hogy zseniális szakács volt a faszi, rajta kívül senki nem tudta magát élő adásban ilyen elegánsan leinni. Talán ezért is akadtam ki a kelleténél jobban ezen a kis reklámkihelyezési malőrön, amellyel az Origo tisztelgett a sztárszakács emléke előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr501384248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.16. 07:59:46

annyira sajnálom a Mestert! Most már Szent Péternek flambírozik, és dekantálja a bort.

Szabó Patrícia 2009.09.16. 11:16:51

van valami generátor, ami témákhoz rakja be az odavágó hirdetést, nem? így lehetett 54 halottas hajótörés alatt adriai vitorlástúra, meg tömegbaleset alatt autóreklám, meg ilyesik, azt hiszem. a módszer nem rossz, ha ésszel használják amúgy.

de Floyd ettől függetlenül jó arc volt, szerintem még röhögött is volna ezen a banneren, egyik kedvenc receptem tőle a hawai bálna, amit valahol az északi sarkkör környékén ütött össze a hóban, wokban...(vagy Grönlandon), meg az, hogy mindig jókat húzott a főzéshez használt alkoholokból :))

geb@sz 2009.09.16. 14:12:10

Nyugodjék vérében?
Szegény! Most gondolom forog a zsírjában...

inkarnate 2009.09.16. 16:24:05

RIP! Bírtam a formát :)

Mediadroid 2009.09.18. 16:45:56

gáz, de a neten a külső, automatizált ad serving miatt, no meg az óriási kontaktusszám miatt becsúsznak ilyenek. Újságnál sokkal nagyobb gáz.
Ezeket gyűjtöm én is, sőt van ilyen oldal is, nem?
RB, csinálunk egy ilyen galériát?
Off: a reklámikonok összegyűjtésével és osztályozásával mi lett?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.18. 18:48:24

Médiadroid
Feltehetjük őket egy külön blogra!
A reklámikonok várják, hogy jusson rájuk idő. Nem sok esélyük van, ahogy a rám váró munkát nézem.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása