Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hernádi Judit, a "legőszintébb" reklámarc

Ha egy színész reklámszereplésre adja a fejét, nemcsak azt kockáztatja, hogy a filmekben eljátszott szerep rajta marad (Képzeld, tegnap láttam az Ügynök halálát az állati dokival!), hanem a hitelességét is kockára teszi. Különösen így van ez akkor, ha valaki nem egy reklámkarakter bőrébe bújik (Emese, Ernő, Nyuszómuszó), hanem a saját arcával vállalja a hirdetett terméket és azzal együtt a reklámot is. A szövetszálak között masírozó Pécsi Ildikó vagy a folyton joghurtot pudingot kínálgató Egerszegi, esetleg Kovács "Bwin" István példája is jól mutatja, hogyan nem érdemes ezt csinálni. Valószínűleg ezek a rossz tapasztalatok lebegtek mind a készítők, mind pedig a szerepet elvállaló Hernádi szeme előtt, amikor közösen belevágtak a Flóra reklám elkészítésébe. Csakhogy arról az apróságról elfeledkeztek közben, hogy egy olyan filmnek, ami éppen a hitelességével és őszinteségével akar kitűnni, nem lenne szabad mesterkéltek, megcsináltnak és álőszintének lennie.

Márpedig Hernádi kissé modoros, hümmögésekkel, nyöszögésekkel tarkított monológja éppen ilyen. Már az indítást sem érti az ember. Most akkor Hernádi a reklámügynökség megkeresése után tudta meg, hogy a koleszterinszintjével baj van? Az ügynökség úgy ránézésre gondolta, hogy neki biztos lesznek? Esetleg előtte már megkerestek 3 másik színésznőt, akik közül mindegyik túl egészséges volt, és nem vallalta a reklámot? Addig nem forgattak, amíg a kedves színésznő több hónapos margarinfogyasztás után meg nem bizonyosodott róla, hogy a Flóra rendbe rakta a koleszterinszintjét? Nekem valahogy nem áll össze ez az egész, és ahelyett, hogy kitűnne a celebeket felvonultató tucattesztimoniálok közül, épp hogy szépen belesímul a masszába. De ha titeket meggyőzött a Heti hetes háziasszonya, akkor mondjátok bátran, és adjatok magas pontszámot a filmnek.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,2/5)

Címkék: egészség reklámszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr91382415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.09.16. 10:11:44

Elég lett volna egyszer átolvasni postolás előtt.

Zetek 2009.09.16. 10:30:05

A vén kurva mitől őszinte? Amikor már a kutyának sem kellene - lásd Brigitte Barmot - akkor sem tudnak eltűnni a képernyőről és valamiért azt hiszik még szükség van rájuk. Szóval egy megélhetési bűnöző párosítása az őszinteség fogalmával, csak vicc lehet.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.16. 10:54:40

Nekem az jut eszembe a reklámról, hogy a margarintól miért megy le az ember koleszterinszintje? (Főleg, ha mondjuk füstölt kolbászt dob rá?) Amúgy Hernádi számomra is hiteltelen...

ping 2009.09.16. 10:57:07

@Zetek:
nos gratulálok igazán.
csak 20éves, nagymellű nőket e néznél a tévében e?
te tökéletes e vagy?

a reklám meg tényleg egy modoros izé. ettől még nem vennék margarint.

vércseharcsa 2009.09.16. 10:57:31

a pénz mennyisége és a kopaszodás esete!
pont olyan jó reklám mint az ahol a régi jókai filmek epizód szereplője (egyébként a magyar filmipar legragyogóbb párttitkára:P) egy nyugdíjas otthont (elfekvőt) reklámoz a következő szöveggel (nagyjából):

"...a (tököm tudja milyen nyugger otthon) kiválló adottságok (bla bla bla) gyönyörű táj (bla bla bla) figyelmes személyzet (na húzzad innen a beled mamikám jön a zaba)...HA ÉN IS RÁSZORULNÉK(!!!) BIZTOSAN IDEKÖLTÖZNÉK..."

Na ezen konkrétan beszartam a röhögéstől.

Szabó Patrícia 2009.09.16. 11:10:53

az ötlet jó, de végül is hogyan lett reklámarc Judit?
esze ágában sem volt. aztán kiderült, hogy Mary Zsuzsihoz hasonlóan problémái vannak. de kipróbálta a margarint (ez mit jelent, kent egy kenyeret és bereggelizett, aztán délre már minden okés volt, vagy 4 évig csak ezt ette?) és egyből zuhanni kezdett a koleszterinszintje. és akkor reklámarc lett.

nem azt mondom, hogy ez kifejezetten nem okés így, de vigyázni kell az "őszinte" reklámokkal, mert épp az ellenkező hatást válthatja ki. celebekkel meg főleg, mert az ember egyből arra gondol, hogy ezt most a pénzért mondja, tehát nem igaz (még ha esetleg az is, mint ahogy Erős Antónia próbál segíteni cukorbetegként a sorstársain).

egyszer Prokopp Szerencsekerék Dóra elmondta a tutit: "van az a pénz, amiért elkezd korpásodni az ember haja". ennél frappánsabban ezt még azóta sem fogalmazta meg senki. Hernádi kicsit modoros stílusa egyébként valszeg apémnak totál bejön, meg ahogy visszanéz a kamerába, spontán kacérsággal, de gondolom, volt egy "célcsoport" rész is a brífben, ahol nem a 18-25 volt életkornak lejegyezve. apám ilyenkor ezt szokta mondani: "mmmmmmmmm".

részemről erről ennyit.

Bacchpapucsban Balatonfüredre 2009.09.16. 11:11:36

faszkorbácsot a "művésznő"-nek a creative-oknak is.

hg002 2009.09.16. 11:15:58

Ha vaj helyett margarint tol, csökkenhet a koleszterinje pár hónap alatt, de más kérdés, hogy a transz-zsírsavakkal jól jár-e.
Inkább mozogni kéne Juci és nem ilyen béna reklámfilmekben szerepelni.

dugcy 2009.09.16. 11:17:04

Ráadásul ha a reklám nem hiteles - márpedig ez nem az -, megkérdőjelezi a termék hitelességét is. Meg sem közelíti a "szeresd a szíved" reklámot.
www.youtube.com/watch?v=lsmaIzEllaE

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.16. 11:18:09

bulgakov
A számból etted ki a szót:)

stikasz_1 2009.09.16. 11:18:33

Feltűnt ez a reklám, az őszinteséges felütéssel. Valahogy úgy érzem, a legmesterkéltebben beszélő színésznők egyike talán nem pont az a hitelességet sugárzó személyiség. De nyilván a kreatívok meg tudnák magyarázni, hogy a fókuszcsoportok egyértelműen igazolták, bla-bla-bla.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.16. 11:19:40

dugcy
Igen, a Szeresd a szíved ezerszer hangulatosabb és hatásosabb szerintem is. De bulgakovnak is igaza van, ez nem a fiatalokra, inkább Hernádi korosztályára céloz, nekik meg akár tetszhet is.

Szabó Patrícia 2009.09.16. 11:21:21

@reklámbuzi:

és már megy is lefelé a vérgáz szintem...:)

mojszipupi 2009.09.16. 11:24:36

Nekem szimpatikus volt én csípem...ennyi. Kövezzetek meg :DD

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.16. 11:26:43

mojszipupi
Miért köveznénk meg? Itt az a cél, hogy kiderüljön, ki mit gondol az adott reklámról. Ha tetszik, adj rá magas pontszámot!

gagauzz kalauzz 2009.09.16. 11:29:56

Hernádi Dzsudinak valszeg a bankszámla egyenlege volt alacsony - ezt emeli a koleszterin szintjét csökkentő lúzer margarin reklám:)))

Mr. Blowfish 2009.09.16. 11:30:49

Pont ahogy az előttem postolók is kifejtették, a "hitelessége" teszi hiteltelenné a reklámot.
Hiszen ha minden szó az utolsó betűig igaz, akkor mért érzem őgy, hogy az egész egy modoros, steril valami, amit nem tudok magamban hova tenni?

Sokkal jobb lett volna ez a reklám mondjuk a Ganxstával két fellépés között gerilla stílusban felvett jelenettel. Bár az meg nem igazán az idősebb korosztályhoz szól, szóval lehet a spot akkor jó lenne, csak margarint nem lehetne eladni vele. Nemtudom...

HgGina 2009.09.16. 11:40:25

Ma mangalicazsírral készült gombás-tejszínes omlettet reggeliztem megszórva némi pirított szalonnadarabkákkal, vajas pirítós kenyérrel.
És ha a nagycsöcsös asszony tudná, hogy milyen jó ez a koleszterinmámorban fetrengés...

bela2 2009.09.16. 11:40:45

Egerszegi pudingot kinalgat.
Ezek szerint nem tul hatasosan...

FreakFrank 2009.09.16. 11:41:08

A reklámok már csak ilyenek.
Túlzások, kamuk, csakhogy vedd és vidd. Ennyi.

Zsoolt · http://www.annyit.blog.hu 2009.09.16. 11:43:31

hát szerintem is erőltetettre sikerült sajnos. Főleg, hogy sokadszorra látom úgy még átlátszóbb az egész.

Zsundee 2009.09.16. 11:48:13

Viszont milyen klasszul van kisminkelve a reklámban.

2009.09.16. 11:49:51

Őszintén? Margarint?! Ipari hulladék, ennyi erővel reklámozhatna E951-et is. De őszint(j)én.

mikipeti 2009.09.16. 11:53:49

Vállalható reklám, nem vágnám föl az ereimet, ha én csináltam volna. Ha Hernádival reklámozol, akkor természetes, hogy az ő korosztálya a célcsoport, tehát őket kéne kérdezni.

parttalan 2009.09.16. 11:55:06

Hmmm..de gusztusosan néz ki a művésznő ebben a reklámban! 5X-es létére nagyon jól tartja magát, s ez nem csak az ízléses sminknek köszönhető.

Amúgy margarin helyett egyetek vajat, az egészséges! :)

mikipeti 2009.09.16. 11:56:07

@Zsundee: őrület, hogy a csajok mennyire odafigyelnek az ilyen dolgokra! Amíg én otthon a reklám tartalmával vagyok elfoglalva, addig a feleségem a ruhákat meg a smiinket kritizálja állandóan.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.09.16. 11:56:40

Kisbetűkkel fel van tüntetve, hogy 8 (NYÓÓÓÓC) százalékkal csökkent a koleszterinszintje tőle! Durva! :)

Publius Decius Mus 2009.09.16. 12:03:19

Ez a reklám nem nektek készült, hanem Hernádi fő fan-csoportjának, amely valószínüleg a margarin forgalmazójának célcsoportja.

Leépült emberi kapcsolatokkal rendelkező posztszocialista nyuggerek, akik otthon a TV előtt várják a halált és mindent elhisznek ha elég egyszerű, gügye és valamelyik 80-as évekbeli magyar TV sztár mondja, "mert azok még értéket képviselnek."

Szabó Patrícia 2009.09.16. 12:03:23

Én két órája ettem 15 deka margarint, de még nem érzem, hogy jobban lennék...kicsit viszont fosok tőle.

Zsundee 2009.09.16. 12:03:48

@mikipeti: mindenki odafigyel ezekre a képi hatásokra is, csak legfeljebb nem tudatosul benne. :-)
Meg tudod mondani pl, milyen ruhában szerepel Hernádi? Nem, mert direkt semmitmondó szín és fazon, még a jelentős dekoltázs-mutogatási lehetőséget sem ütötték le az alkotók. Ugyanez vonatkozik a háttérre is. Viszont olyan smink a szemén, hogy szinte szuggeráljon.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.09.16. 12:04:51

@Zetek: Ez is egy vélemény, de a megfogalmazása csak téged minősít.

Erős hármast adtam rá, amúgy.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.09.16. 12:07:36

@A Hannibal Lektűr-attitűd: ...mármint a Jucis-margarinos kampányra.
Zeteknek üljleegyes

hemil 2009.09.16. 12:09:36

Most az Egerszegivel és a pudding reklámmal mi is a baj pontosan?

cheeky 2009.09.16. 12:10:28

Szerintem 5-ös! Nem marketinges szemmel kell ezt nézni, hanem a szomszéd Rózsika néni szemszögébôl, akit mindig leszid az orvosa. Én már nyúlok is a gurulós szatyromért és megyek a boltba, fôleg ha a drága Juditka mondja! :)

Belabela 2009.09.16. 12:10:54

Hernádi eleve rossz választás. Üvöltően modoros, a 90-es években beleragadt egy gálvölgyis kabaréjelenet elkerekedett szemmel nyaforászó-nyögdécselő bambanőjének szerepébe (esetleg Jenő-Lujza?), amiből azóta sem tud kimászni. Aztán a 7i7esben elhitették vele, hogy okosságokat mond, pedig közéletből olyan 10 évvel van visszamaradva... Szánalmas.

Hogy a jó minőségű margarin egészségesebb, mint a gagyi margarin, bizonyára igaz. De hogy a koleszterinszintet csökkentené? Csak annyira, mint egy mély lélegzet, vagy egy pohár víz. Ha egy kanál zsír helyett eszed. Vagy ahogy a Kalmopirin fogamzásgátló - nem előtte, nem utána, helyette.
Ennyi erővel a cigaretta életet ment - ha ciánkapszula helyett rágyújtasz.

Ha jól tudom, a németeknél már nem is szabad egészségesként reklámozni a hidrogénezett növényolajakat - még akkor sem, ha vitaminokkal dúsítják, mert egyes felmérések szerint a vaj (nem a hidegen is kenhető vajas krémkészítmény!) egészségesebb, mint a "szívbarát" szintetikus műkaja.

LOOOVE · http://szerelmes.dolgok.com 2009.09.16. 12:21:19

Ezt hívják ötlettelen reklámnak!

Blackrock (törölt) 2009.09.16. 12:22:20

@Zetek: te olyan setét vagy, kisfiam, hogy nálunk szerencsésebb helyeken egy szál faszban zavarnának ki a sivatagba, túlélőtúrára.

nemáá 2009.09.16. 12:22:43

@Zetek: Nem kedvelem én sem a színészi játékát és mű esetlenségét a Heti hetesben.
Viszont ennek ellenlére tény, hogy a tavalyi évadban a legtöbb jegyeladást köszönheti neki (és Gálvölgyinek párban) a színházuk.

Publius Decius Mus 2009.09.16. 12:22:43

@Belabela: Van egy élelmiszer bevizsgáló rokonom. Azt mondja, hogy a vaj egyértelműen sokkal egészségesebb, mivel a margarinok a rossz minőségű növényi olajok vegyi kivonatai. Más szóval egyéb gyártásból visszamaradt hulladékanyagok, plusz vegyszerek. De pont koleszerint tényleg nem növelik. Nem csoda, ha a germánok már nem is engedik, hogy egészségesnek mondják.

Gondolom Judit ezt pont leszarja, a pénzt már átutalták.

Blackrock (törölt) 2009.09.16. 12:23:17

@werem: bezzeg a hírtévében teljesen pártszínmentes a tájékoztatás...:)

Picsasereghajtó 2009.09.16. 12:25:39

Egyetek óccsó műanyag teszkós margarint, és örök életetek lesz.

Hernádit viszont dugnám, csak fogja be a pofáját közben.

Blackrock (törölt) 2009.09.16. 12:26:04

Amúgy meg Hernádi művésznő piszok jól néz ki ebben a reklámban.

Pecséttörő 2009.09.16. 12:27:04

Kreatívként a Hernádi neve eszembe sem jutna, a politikai szereplés, illetve a róla alkotott kép miatt. Ez szinte íratlan szabály, megosztó személyiséggel ne hirdessünk.
Ráadásul a színésznő "vampos" mesterkélt stílusához egyáltalán nem illik ez az őszinte monológ, ehhez egy Für Anikó kellene.

snakekiller23 2009.09.16. 12:28:22

@Publius Decius Mus:

Nos ez egy valóban létező, nem is kicsi embercsoport, de a stílusért azért a kurvaanyádat ám... Biztos én voltam rosszul nevelve, de ezt a "nyuggerezést" ritka prosztó dolognak tartom.

A reklám amúgy FAIL. Szerintem Modorosblogon elélveztek tőle.

gpetersz 2009.09.16. 12:28:27

Nyugodj meg, szerintünk is szar az egész reklám.

Publius Decius Mus 2009.09.16. 12:33:07

@snakekiller23: Szerintem pedig a te anyukád árulta olcsó szolgáltatásait kanos kamionsofőrőknek. A ritka prosztó szavakat keresd a saját beírásodban és meg fogod találni.

Igen, rosszul voltál nevelve. Erről ennyit.

Picsasereghajtó 2009.09.16. 12:35:14

@snakekiller23: Mi baj a nyugger szóval? Szerintem ugyanolyan súlyú, mint amikor a merevlemezt vinyónak, a televíziót tévének, vagy a vasúti kalauzt kallernek nevezed.

RnR (törölt) · http://kulturmix.blog.hu/ 2009.09.16. 12:35:21

Sziasztok!

Jogos érveket hoztok fel a reklám őszinteségével, logikájával kapcsolatban, de az emberek 90%-a nem gondol ebbe bele. Van egy termék és van egy reklámarc. Ha a reklámarc szimpatikus, nagyobb eséllyel veszik meg a terméket. Ha ez igaz, nem rossz a reklám, csak az a baj, hogy Hernádival kb. lefelezték a célközönséget, mert őt vagy nagyon utálják vagy nagyon szeretik. De inkább az előbbi.

RnR

nemáá 2009.09.16. 12:36:53

Egyébként EGYÉL VAJAT!
Az nem káros. A margarin: általában egy rakás szar mind.
Az I.VH körül találták ki (pl. Rama), amikor minden "olyan volt mintha". Ekkor volt a pótkávék, vajpótlok, porcelánmozsarak, stb. ideje - nem lévén igazi nyersanyag semmihez....
Mivel a margarin olcsó szar növényi olajból van, tele van telítetlen zsírsavakkal. Ezek meg szívesen lépnek reakcióba minden szirszarral, amibe belebotlanak.

franxepe 2009.09.16. 12:38:20

@dugcy: @reklámbuzi: hat nem is tudom, a szivbaratosnal szerintem ez sokkal eredetibb. Az inkabb annak akart latszani, de annyira elcsepelt, ezerszer emlegetett, hatasvadasz mondatokat sikerult benne elmondatniuk, hogy a vegere nem hogy utott volna a "megoldas", hanem epp forditva. ez legalabb nem probal jobb lenni, mint ami.

belize 2009.09.16. 12:43:34

@ parttalan 2009.09.16. 11:55:06
"Amúgy margarin helyett egyetek vajat, az egészséges! :)"

Ja. Csak annak nem, aki mondjuk laktózérzékeny...

snakekiller23 2009.09.16. 12:55:00

@Publius Decius Mus:

Én csak azt... krhm.. nehezményezem, hogy ez a nyuggerezés, meg a nyugdíjasok verbális sárba tiprása úgy általában mindennapossá vált (nem, mintha valamennyire nem érdemelnék meg közülük jópáran, de) bár ez még valahol nem meglepő, ha az ember kb. 15 éves és ennél fogva az idősebb generációk bosszantásában igencsak örömét leli; egy kicsit is felnőtt polgártól azért elvárható volna, hogy a jóízlés és kultúráltság nevében ezt már kinőjje (meg a szüleitől, hogy az efféle duma és a testi épség közötti fordított arányosságot időben érzékeltessék vele).

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.09.16. 13:00:45

Egérkét ne bántsd, ő olyat adott már nekünk, hogy még azon is töprengenék, hogy ha embert ölne, akkor nem volt-e igaza. Egyébként pedig olyan szép és kedves asszonykává serdült, hogy bármikor öröm látni. Pudingot enni pedig nem rossz dolog, a kislányáról nem hiszem, hogy a száját nyaldosná, ha valami szar lenne. Az már más kérdés, hogy nem tudom, pontosan milyen puding is lehet a szóban forgó, de Egérkét akkor is jó látni.

mojszipupi 2009.09.16. 13:09:27

@bulgakov: Nem csak 30 de szeretem az idősebb nőket :DDDD

snakekiller23 2009.09.16. 13:10:06

@Sün! balázs:

Oh, önmagában semmi; de szinte mindig olyan hangsúllyal szerepel, mint Publius Decius Mus barátunknál, azaz valami csirkefarháton vegetáló, kommunistoid, elhülyült proli, ami minek él még egyáltalán a keményen dolgozó fiatalok adójából. Ettől a dumától, ha van is valamennyi alapja, sajnálom, de hányingerem támad. Mondom, rosszul vagyok programozva, biztos.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.16. 13:43:26

@Publius Decius Mus:

jaj ne má!

ennyi hülyeséget.
a növényi olaj tele van telítetlen zsírsavakkal amit az emberi szervezet nem tud előállítani és az állati termékekben nincs meg.

ezéééé kell növényi olajat zabálni!
a növényi olaj alapból híg fos és ki az a hülye aki képes reggelenkét napraforgó oljos kenyeret enni.

azér, hogy az olaj ne folyjon hidrogénezik, így lesz szilárd ez a margarin!

azt leírni, hogy a "margarinok a rossz minőségű növényi olajok vegyi kivonatai. Más szóval egyéb gyártásból visszamaradt hulladékanyagok, plusz vegyszerek." nettó hülyeség.

ettől függetlenül kb. lófasz hatása van a koleszterin szintre!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.09.16. 13:55:45

@reklámbuzi:

Kedves reklámbuzi,

Szerintem nem elég hogy khm-özöd, amit Zetek írt a színésznőről, hanem az szerintem moderálnod kellene, ha akarod tartani a blogod színvonalát, és nem más szájával vered a csalánt.

Szerintem az olvasókra nézve is sértő, amit a színésznőről írt, aki egyébként egy nagyon vicces jófej színésznő.

Ami viszont a margarint illeti, halál egészségtelen(!) a gyártási folyamat miatt -hidrogénezés, satöbbi. Szóval konkrétan méreg a szervezettnek. Ne egyétek! Akkor ennél már a vaj is jobb, vagy egyszerűen szokjatok le róla...

Viszont helyettük lehet igazán egészséges olajokat kenni a (teljeskiörlésű, fokhagymával bedörzsölt) kenyérre, pl. oliva...

Publius Decius Mus 2009.09.16. 14:03:13

@félreértitek már megint: én is azt írtam, hogy nincs hatása a koleszterin szintre. Másrészt viszont nem hinném, hogy extraszűz, hidegen sajtolt növényi olajokból csinálnák.

Növényi olajat meg lehet salátára és rengeteg más kajára is tenni, vagy akár szotyizni.

Mioporfeszosz (törölt) 2009.09.16. 14:13:45

Az egyik legidegegesítőbb reklám, borzalmas!
Nekem folyton az jut eszembe, egy ennyire ismert színművésznek nincsen minimális önkritikája, "rendezői véna" nulla?? Nemhiszem, mert akkor nem tudna mindeféle szerepet hitelesen játszani..

Ugyanakkor, ha ő maga is látja, hogy ez az egész reklámosdi "úúristen" (olyan Hernádisan képzeljétek most ezt a szót el:)), akkor miért?

Mi az az összeg, mi az a nagyságrend? Egy luxusautó, egy családi ház ára? Több?? Sokszor több?!? Irreális..
Egy Hernádi kaliberű karakternél mégis ilyen számok jutnak csak eszembe...
Egyáltalán miért van a művésznőnek erre az összegre egy műkajatukmálós profithajhász multitól ENNYIRE szüksége?

Azt már el sem merem képzelni, hogy tényleg hisz ebben, megetették avval a butasággal, hogy ez "a zembereknek jó", és a műkajagyár nagymulti valójában csakis a mi javunkat akarja.. :(

Chalabre (törölt) 2009.09.16. 14:32:41

Koleszterinszint probléma??? Tudtommal nincsenek ilyen problémáim... Nem vagyok célcsoport... Így nem érdekel... Az idősebb korosztálynak meg lehet, hogy bejönnek egy kortárs-sorstárs színésznő szavai...

Ha egy noname Ernővel reklámoznák, lehet, hogy kevésbé lehetne eladni, egy amolyan nem látványos, kézzel fogható dolgot, mint a koleszterinszint csökkentés... Akár vajjal vagy margarinnal megoldva...

Még a puding reklám is holt unalmas és elcsépelt lenne, ha nem az Egerszegi szerepelne benne a családjával... Az egyetlen lehetőség a képenyőn, amikor láthatom Őt... Milyen harmincas korában családanyaként egy ekkora sztár... Máshol nem nyomul, nem adják... Csak itt láthatjuk viszont... Pedig jó Őt viszontlátni... Annyi felejthetetlen, lúdbőrös, bizsergető érzést okozott nekünk, hogy Őt már nem feledjük... Számomra Ő a sztár (meg Darnyi Tamás, meg Polgár Judit stb.), nem akiket annak neveznek... Annyi mindent letett már az asztalra zsenge kora ellenére, hogy csak emelhetjük a kalapunk... Jó választás volt... Legalábbis kellemes érzéseket társít a termékhez...

kcu 2009.09.16. 14:50:22

tucattesztimoniál...

Magyarul nem megy?

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:51:59

HJ alapelve:
ku....ni jó, nade b....ni se rossz!!

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:53:02

@zsírfeka: szerintem is, pld.kotonygumit....

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:54:57

@Zetek: szobrot Juditnak térdelőt, amint fejét Gálvölgyer nyitott sliccére hajtja...

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:56:05

@reklámbuzi: Judit is kivette néhányszor más szereposztódíványharcosnők szájából...csak nem a szót...

873ujr3rk 2009.09.16. 15:04:15

mar 1altalan hogyan valaszthattak reklamarcot a hetihetesbol-e ?
a fel orszag szivlapattal csapna agyon.

mdi 2009.09.16. 15:12:21

Hernádi mikor nem volt mesterkélt, modoros, meg mű? Volt olyan valaha? Ezt valószínű azért az ügynökségen is sejthették...

mdi 2009.09.16. 15:14:55

@mdi: A Floranak a "Szeresd a szived" az 9/10-es, gondolom ellensulyozni kellett Hernádival, hogy kijöjjön a közepes átlag :D.

www.youtube.com/watch?v=lsmaIzEllaE

Delfinci 2009.09.16. 15:18:57

A Spektrumon egy ausztrál sorozat egyik műsorvezetője az anyukájával letesztelték a vaj kontra margarin kérdést x héten keresztül. A srácnak jó volt a koleszterin szintje és elkezdett nyakra-főre vajat enni. Az anyukájának rossz volt a koleszterin szintje, ezért elkezdett valami csoda margarint enni. Az eredmény meglepő? A srácnak nem lett rosszabb a koleszterin szintje, az anyukájáé viszont javult valamennyit...
Ettől függetlenül a margarin hulladék, nem élelmiszer! Lásd Index cikkét: Lecseréltük az egészségtelent (a vajat) a halálosra (a margarinra) ... Ezek után lehet itt bárki is hiteles????

wagabound 2009.09.16. 15:21:44

Azért még mindig jobb, mint egykoron Gobbi Hilda volt a Centrum hétfővel...

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.09.16. 15:23:06

Ezekkel a reklámokkal pont az a baj, hogy a nagy őszinteségükkel lesznek teljesen hiteltelenek. Az, hogy Hernádit nem szeretem egy másik kérdés. Én eleve nem erőltetném ezt a típusú reklámot...

wagabound 2009.09.16. 15:24:38

Amúgy baromság az egész. A koleszterin szintje ezer és egy összetevőtől függ, önmagában egyetlen élelmiszer sem befolyásolja.

Viola, a ló 2009.09.16. 15:25:24

Hetihetesben ennél nagyobbat még nem égett senki:

charal.atw.hu

wagabound 2009.09.16. 15:27:55

Kicsit off, de mégis:

Grafterhez csatlakozva, pont az álhitelesség miatt szörnyű a véradós reklámfilm. Tudjátok, ahol a csaj nagy műsohajok közepette előadja, hogy élete majdnemnagy (?) szerelmét elütötte egy részeg autós, és bár a mentők viszonylag (!) hamar odaértek, a ....ban (ezt valamiért kivágták utólag, de a "ban" bent maradt) nem volt elég vér.

Nem hinném, hogy a kisfilm láttán megrohamoznák a véradó helyeket...

Chalabre (törölt) 2009.09.16. 15:45:30

A reklámok úgy ahogy vannak hiteltelenek... Ha valaki magáról állítja, hogy milyen kafa, milyen okos, intelligens, jó arc, az egyrészt nagyon gáz, másrészt szubjektív... Nem hiszünk neki... Ha más állítja, akkor meg tudjuk, hogy annak nyomós oka van, valami érdek vezérelte. Fizettek érte, egyéb előnye származott belőle... Sehogysem jön össze a hitelesség.
Teljesen más szemléletet, objektivitást igényel a hitelesség.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.09.16. 16:06:00

Hiteles reklám nem nagyon van már. Innentől kezdve aki ilyet elvállal szintén hiteltelenné válik, azonosítják a reklámmal.
De Hernádinak már mindegy, hetihentesbben rég elvágta magát, próbál okosan nézni, hümmög, de mást nem tud.

Amúgy én is áttértem a vajra, egyszerűen sokkal finomabb, sőt mangalica-zsír is van itthon :D

Art Mooney 2009.09.16. 16:07:16

@oázis: velemenynyilvanitas szabadsaga mint fogalom megvan?

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.09.16. 16:11:44

@wagabound: szintén off
szerinted vajon a Vöröskeresztnél dolgozó "profik" kinek a pénzét költik agyatlan reklámokra?

Patreides · patreides.blog.hu 2009.09.16. 16:15:17

Nekem erről a reklámról a "Kate és Leopold" (Meg Ryan, Hugh Jackman) margarin-reklám forgatási jelenete jutott az eszembe.
Ha emlékszik rá valaki... :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.09.16. 16:22:09

Na, pont ezt látom, hogy a régebbi generációs színészek (én kérek elnézést Hernádi Judittól)túljátsszák a szerepüket a reklámokban. Képtelenek természetesen viselkedni. Mintha lenne bennük valami „majd én megmutatom ezeknek a pernahajdereknek” attitüd. Ezzel persze teljesen hiteltelenné teszik a reklámot.

nincsde 2009.09.16. 16:22:55

Azért az nem szánalmas, hogy mennyien visznek politikát az értékelésbe?! Legalább erre jó volt az írás, jó tudni, hogy a focihoz, pardon a reklámhoz értők sem képesek pártálástól függetlenül szemlélni valamit. De végül is én vagyok inkább naív...

Roan 2009.09.16. 16:24:22

Üdv!

Az 50-es korosztály számára ismert és kedvelt személynek teljesen jó HJ, a hitelességgel már lehet, hogy tényleg probléma van. Szvsz működőképesnek tűnik a reklám (de ettől mégn em feltétlenül jó).

A vaj-margarin kérdéshez: A növényi olajban telítetlen zsírsavak vannak, az állati zsiradékban (tej-vaj) meg telített. Egyébként, meg ha valaki veszi a fáradtságot, és elolvassa, rájön, hogy a Florában szterin van, ami a koleszterinszintet csökkenti. Érdemes tájékozodni kommentelés előtt:)

Patreides · patreides.blog.hu 2009.09.16. 16:37:20

Hernádi Juditban mindig van egy nagy adag irónia részben saját magával, részben a körülötte lévő világgal kapcsolatosan. Így nyilván ezt az egész reklám-dolgot sem tudta teljesen komolyan venni, meg nem is akarta. Ezt azután a reklám írói vagy ügyesen beépítik a reklámba, és akkor az jól sikerül, vagy nem, és akkor nem lesz annyira jó. Ebben az esetben az eredmény valahol a kettő között van...

Nerio 2009.09.16. 17:52:01

"Amúgy margarin helyett egyetek vajat." Vagy vajízű margarint.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.09.16. 18:42:34

@Art Mooney:

szerintem a véleménynyilvánítás szabadságának örve alatt visszataszító és elitélendő dolog valakiről mocskos hangnemben beszélni, mi szükség van erre?

igen, mondja el a véleményét, én is elmondtam, hogy a margarin hülyeség, de eközben nem mocskolódtam, nem mondtam alaptalan szemétségeket egy másik emberre.

szóval a vélemény szabadságot lehet disztingváltan önmérséklettel, tartalmilag relevánsan is gyakorolni...
ennyi.

köszönöm a figyelmet.

Mr. Blowfish 2009.09.16. 20:20:44

@Dexter68: Jól látod. Ez azért van, mert magyarországon a színész az elsősorban színpadi színész, és csak hatod sorban filmes. A színpadon pedig mindent túl kell játszani egy kicsit, de sajnos ezt egy az egyben átültetik a filmes szerepekre.

Ezért jók a színművészeink a világot jelentő deszkákon, és szarok a kamera lencsék mögött.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.16. 21:01:45

vajon melyik celeb vállaja fel először a hüvelygombát?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.16. 22:26:03

Szerintem Gesztesi:)
Ő az, aki minden szir-szart elvállal.

Belabela 2009.09.16. 23:00:12

@Mr. Blowfish: Szerintem nem kicsit játszák túl a magyar színházi élet "nagyágyúi". Főleg az ünnepelt vígjáték-sztárok, a Gálvölgyi-Hernádi-Bajor-féle vonulat. Amit csinálnak, az már színpadon is túmacs, egyszerű ripacskodás. A gesztusokat és a mimikát is annyira eltúlozzák, amennyire még a némafilmekben sem – pedig ott más eszközük nem is volt a színészeknek.

De ez csak a ripacsokra érvényes. Vannak, akik tudják, hogy a színpadon széles gesztusok kellenek, hangos dobbantással, dübögéssel kell bejönni, és mindent hangosan kell mondani (különben hátul nem hallják), a suttogás alig halkabb, csak száj mellé emelt kézzel jelzik -- viszont filmen olyan finom rezdülésekkel tudnak játszani, amikről Gálvölgyi vagy Hernádi még harangozni sem hallott. Ilyen zseni pl. Cserhalmi. Vagy Haumann Péter, aki elbohóckodik bármilyen gagyi operettben, aztán meglátod a "Szürkület" felügyelőjeként (ua. a szerep, amit a Sean Penn rendezte Az ígéret megszállotjában Jack Nicholson alakít), és nem jutsz szóhoz egy napig.
Na, az színészet. Az affektáló, szemforgató nyávogás, meg a harmadosztályú Benny Hill-epigonság nem az.

A margarinreklám meg egészségtelen, mer' felmegy tőleja 'rnyomásom...

sertésmájkrém 2009.09.17. 07:50:18

@@Sün! balázs: Hatnak a beépült reflexek, vannak dolgok amiket nem szép kimondani, amire nem jó még gondolni sem. A legegyszerűbb kicsi robotok ezt nem is veszik észre magukon, csak háborognak,h ogy mit szabad meg mit nem.
Nem csak ebben a témakörben. :/

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.09.17. 16:06:18

@reklámbuzi: plussz a szerepeit sem tanulja meg. Lásd Index cikk! :)
Kicsit agyoninflálta magát a srác!

Art Mooney 2009.09.18. 17:11:34

@oázis: vegyuk eszre, h az inkriminalt komment reakcio a targyban szereplo holgy megoszto, arokaso viselkedesere; annak mertekehez, idotartamahoz es a tomegekre gyakorolt hatasahoz kepest egesz szolid (es ez inkabb a holgy tevekenyseget minositi). aki szelet vet, vihart arat..

Belabela 2009.09.19. 00:16:22

@nincsde: Miért is lenne szánalmas a politikát is belevinni a reklám (és benne Hernádi) értékelésébe? H.J. már részt vett egy nagy kampányban, egy Medgyessy, majd egy Gyurcsány fantázianevű termék egyik reklámarca, beszélő feje volt hat éven keresztül. Mindkettőt prémiumkategóriás terméknek állították be, és mindkettő silány bóvlinak bizonyult.

Ilyen összefüggésben mindazok, akik csalódtak a fenti termékekben (én nem, mert én az első pillanatban felismertem a selejtes gagyit), most okkal teszik fel a kérdést: a Flóra ugyanannyira jó a szervezetnek, mint Feri a társadalomnak? Mert ha igen, akkor bottal se piszkálnám a Judit margarinját, mer mérgező is lehet...

Tudjátok, a hitelesség kérdése...

És egyet magyarázzon meg nekem valaki: ismerőseim között, aki Zérócukor üdítőt, meg 0,005%-os tejet, meg zsírtalanított tejfölt eszik, és úgy beszél a vajról, vagy egy szelet karajról, mintha vegytiszta arzénból volnának, nos, az ilyen emberek mind túlsúlyosak, és állandó harcban állnak a mérleggel, meg az orvosi teszteredményekkel. Akkor meg miről beszélünk?

Pala 2009.09.21. 12:31:53

Mióta a Heti Hetes tagja lett, azóta kár Hernádival kapcsolatban bármiféle hitelességről beszélni. A proliknak jól megmondja, amit meg kell, ennyi. Eladta magát a vörös/kék milliárdosoknak.

Ejoy 2009.09.21. 14:20:27

Kibaszott hiteles, mikor most elkezdte mutogatni a lányát, akit mikor death metal énekes volt úgy rejtegette mint egy rossz betegséget...

Cukorszáj (törölt) 2009.10.03. 10:10:49

Ennél a résznél én kezdek a TV előtt feszengeni, sztem ez a lgkínosabb rész:
"Elhittem? Nem hittem el. Mmmhhhmmm."
Vaááááááááááááááááá

LustaDick 2009.10.05. 13:23:12

És a folytatásban majd azt is felveszik, amikor rádöbben, hogy a margarinjának rohadtul semmi köze nincs a koleszterinszinthez? :o) Már csak úgy az őszinteség jegyében...

belagezabela 2009.10.30. 13:56:23

Margarint kutyának se adnám, de hernádi egye csak nyugodtan kanálszámra

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása