Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az emberi test gusztustalan és gyönyörű

Nagyjából így lehetne összefoglalni annak a reklámnak a mondanivalóját, amely az emberi test minden gusztustalan vonását felvonultatja. Van itt böfögés, fingás, tüsszentés, hányás, tükörre fröccsenő pattanás, sőt, még egy véres tampont is csatasorba állítottak a készítők. De nem azért ám, hogy a 30 másodperc alatt bemutatott legtöbb gusztustalanság Giunness-rekordját megdönsték. Épp ellenkezőleg, azt szeretnék bemutatni, hogy az emberi test a maga furcsaságaival együtt is fantasztikus dolog, és ha egy kicsit távolabbról szemléljük ezeket az első pillantásra visszataszító dolgokat, akkor rengeteg apró kis csodát láthatunk. A reklámot egy perui reklámügynökség készítette, a megbízó pedig a nálunk Bodies címmel futott kiállítás (El Comercio: Cuorpo Humano) volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr951389559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

◄ViZion 2009.09.19. 19:19:04

"Van itt böfögés, fingás, ..."
Nem csak büfi és puki? :)

ötletes reklám, szerintem betiltják :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.19. 19:20:56

A büfi jogos, hiszen egy baba mutatja be.

Naszta · http://naszta.hu 2009.09.19. 19:22:59

Annyira azért ez nem dúrva. Vannak ennél megrázóbbak is. Csak az már tényleg kevéssé emberi...

Bálint - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu 2009.09.19. 19:45:32

Ezt akkor most inkább nem néztem meg, anélkül is egyetértek inkább :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.19. 19:47:05

Naszta, Bálint
Szerintem sem durva, de szándékosan váalogattak össze alapvetően gusztustalan dolgokat, amelyeket igyekeztek a lehetetőségekhez képest finoman vagy látványosan bemutatni. Ez volt az ötlet.

Naszta · http://naszta.hu 2009.09.19. 19:53:04

@reklámbuzi: értem én, de én ezen nem akadtam volna fent. Mondjuk a tamponos lány lába szép. De semmi több nincs ebben a reklámban. (Ne haragudj, de ezt gondolom...)

Roquentin 2009.09.19. 20:07:21

Hát szerintem meg szimplán undorító.

Nem igazán értem, mi ebben a mélyebb mondanivaló. Igaz, az sem teljesen világos előttem, hogy a South Parkban miért nem lehet egyetlen epizódból sem kihagyni a pisi-kaki-büfi vonalat. Ez egy bizonyos életkorig tényleg baromi vicces, de úgy képzelem, nagyjából az iskolaérettség környékén azért rohamosan veszíteni kezd a dolog a varázsából...

Legalábbis, régen talán így volt.

a_tom 2009.09.19. 20:37:40

Azt láttam a videoben hogy gusztustalan, de hol van a gyönyörű, meg a rengeteg apró kis csoda?

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.09.19. 20:42:43

Szerintem gusztustalan.
Másrészt nem értem, hogy a video miért nem a post-ok elejéne van... Mert az lenne a lényeg, hogy mindentől függetlenül megnézem a reklámot, hat rám, lesz valamilyen véleményem, és csak aztán olvasom el...
Ehelyett mehetek az aljára, nézhetem meg, aztán vissza, hogy elolvassam... Hogy ez miért jó...

gitáros 2009.09.19. 21:38:34

@Roquentin:
Te se vagy egy Fábry-fan ...:)

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2009.09.19. 22:55:10

Az emberi test gyönyörű, ebben nincs vita. Kivülről is jól tud kinézni, ahogy meg működik, az maga a csoda. Tényleg nagyon durván jó, na. A videó gusztustalanság részét persze lehetne fokozni, például gégeeltávolított beteg nyaki stomanyílásából mást arcon köpni, vagy torokba nézés alatt a vizsgálóorvosra hányni, csak hogy a saját emlékeimből csemegézzek... És azok csak reflexes dolgok voltak, nem is betegségből adódóak, mint például a WC-t kormányzó lány, aki nyilván csak elrontotta a gyomrát :D.

Ezzel együtt a spot szerintem gáz. Nagyon adaptálódik a mai ember igényéhez, és megemelt imgerküszöbéhez. Persze nem rossz, ha a Mónika show nézőközönségét is el lehet csábítani az emberi test megismerésére, de ők úgyis csak a fingást keresik majd arrafelé, nem azt, hogy milyen hihetetlen bonyolult reflexkör vezet odáig, hogy a gyomortartalom a WC-ben landoljon.

gojszi 2009.09.19. 23:00:31

@a_tom: gondolom ez a videó a kiállítás megtekintésével teljesedik csak ki. Mellyesleg az itthoni csalódás volt, kár hogy nem a teljes kiállítást láthattuk.

huss 2009.09.19. 23:12:20

Hát annyira sterilre csinálták, hogy így már nem is szórakoztató.

gojszi 2009.09.19. 23:12:50

@HTamas: van, amit a népnek nem kell tudnia, akármilyen érdekes is egyesek szerint. Nehéz lenne megfogni a sarki újságost egy amputáció művészi képsoraival, talán ezért próbálkoztak inkább a populárisabb, mindenki által elérhető gusztustalanságokkal. :D Megértem a szempontodat, én is csak szörnyülködöm olykor, ha plö. kiderül, hogy az ökántok nem tudják, mi a különbség a vektoros és a raszteres kép között. Azt gondolnám, 2009-ben ezt már mindenki tudja, pedig nem. ;)

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2009.09.19. 23:20:11

@gojszi: Ó, talán pont a legjobb helyen vagyunk az ügyben, hogy akár erre a kérdésre is választ kaphatunk: Mi vonzana több embert? Egy amputáció, vagy egy sima hányás? Nem vagyok benne biztos, hogy az amputációra nem jönnének-e többen, mint egy mezei hányásra... Hányni otthon is tudnak, amputálni nem.
Én csak azt gondolom, hogy az emberi test működésének szépségeit nem hányással, de nem is amputációval kellene bemutatni. Persze, az életnek része a hányás is, de akkor is. Számos más, kevésbé durva dolgot lehetne szépen vizualizálni, csak akarni kéne.

Kanda 2009.09.20. 00:12:39

Azért ahhoz kell egy kifordult értékrenszer, hogy ezek legyenek az undorító, gusztustalan dolgok. A videón látott dolgokat az emberek a felépítésükből adódóan napi szinten csinálják. (Najó a pattanás, menstruálás és a hányás kivételével.) Most ettől kéne undorodni, vagy szégyenkezni? Nyílván a videó is erre hívja fel a figyelmet. Ahelyett, hogy megismernénk a testünk felépítését, szégyeljük.

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2009.09.20. 01:09:03

@Kanda: Mint írtam, ennél sokkal durvább dolgokat is láttam, amik az emberi test többé-kevésbé természetes működéséhez tartoznak, vagy tartozhatnak. Mégis nagyon szeretem azt amit csinálok, és nem cserélném el más foglalkozásra. De ez olyan, mint ha Van Gogh kiállításra olyan videóval akarnának becsábítani embereket, amin ahelyett, hogy a festményeit mutatnák be, Van Gogh éppen levág egy darabot a füléből. Persze a füllevágás is Van Gogh része, de messze nem az a lényeg benne. Sőt.

2009.09.20. 01:35:04

www.geocities.com/SunsetStrip/Balcony/3817/aeb2.html#DUZZAD

– Képzeld el, elképzelésemnek megfelelően, beledugtam a kezem az egyik köpetembe. Igaz, hogy olyan volt, mint egy kis aranyhalacska.
– Olyan mint egy erotikus felismerés?
– Igen, olyan, és közben meghalt a fejem.
– Emlékszem rá, akkor sokkal távolabb voltál.
– Mi? Nem értem, nem értem, mit mondasz.
– Minden csupa Seduxen. <2>

Laslow · http://laslow.hu/ 2009.09.20. 08:43:47

@Naszta: Kicsit OFF, de: nincs olyan szó, hogy "dúrva". Durva. Amúgy egyetértek. :)

@Metal Warrior: Ja-ja, igazad van, tényleg a videóval kellene kezdeni az oldalt, és csak utána írni a szerző véleményét. Hát hol itt a szabad véleményalkotás, ha eleve befolyásolnak mire eljutunk a véleményezendő videóig?

Laslow · http://laslow.hu/ 2009.09.20. 08:45:27

@dalospacsirta: (Még létezik a Geocities? Pár hónapja azt olvastam, hogy végleg bezárt, és az ottani oldalam tényleg nem is volt elérhető...)

georg 48 2009.09.20. 09:09:13

Nem igaz! Mert az enyém Gusztusos és gyönyörű.
Lehet, hogy ezzel egymagam vagyok!

gojszi 2009.09.20. 09:43:52

@HTamas: oké, az amputáció nem a legjobb példa.

@Kanda: ettől függetlenül senki sem szereti, ha az arcába böfögnek. Ez volna a kifordult értékrendszer? Vagy meg kellene kérdeznem: "És...jólesett? Jobban vagy?"?

Bejja1 2009.09.20. 09:50:56

Hát ha nektek ez gusztustalan, akkor nem láttatok még gusztustalanságot.
Annyira elegánsan és diszkréten van minden előadva, ha igy menne a mindennapokban, gyönyörű lenne az élet !

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása