Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
City light poszterbe épített hatalmas érintőképernyős játékot talán már mindenki látott. Na nem élőben, hiszen nálunk még egy LCD tévét sem mernek kitenni a médiacégek, mert még aznap este megfújná őket valaki, de a neten szinte biztosan. Ezzel már nem lehetne feltűnést kelteni, ezért a Wieden+Kennedy egy egészen különleges hirdetést készített az ESPN sportcsatorna számára. Az ESPN közvetíti a kiemelt hétfői szuperrangadókat az NFL-ben, erre szerették volna felhívni a járókelők figyelmét. Ehhez egy hatalmas, gyakorlatilag az egész kirakatot elfoglaló éritőképernyőt állítottak csatasorba, amelyen egy kifejezetten erre a célra fejlesztett játék fut. A kijelzőre tapicskolva kiválaszthatjuk magunknak a gyakorlópartnerünket, aki hajigálja majd nekünk a tojáslasztit, amit nekünk kell elkapnunk a kirakat előtt ugrándozva, és elkapó mozdulatokat utánozva. Ha az ember túlteszi magát a kezdeti félszegségen - ami gondolom az amerikaiaknak nem esik nehezére - kifejezetten jó szórakozás lehet.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.