Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na ilyen egy interaktív reklám!

City light poszterbe épített hatalmas érintőképernyős játékot talán már mindenki látott. Na nem élőben, hiszen nálunk még egy LCD tévét sem mernek kitenni a médiacégek, mert még aznap este megfújná őket valaki, de a neten szinte biztosan. Ezzel már nem lehetne feltűnést kelteni, ezért a Wieden+Kennedy egy egészen különleges hirdetést készített az ESPN sportcsatorna számára. Az ESPN közvetíti a kiemelt hétfői szuperrangadókat az NFL-ben, erre szerették volna felhívni a járókelők figyelmét. Ehhez egy hatalmas, gyakorlatilag az egész kirakatot elfoglaló éritőképernyőt állítottak csatasorba, amelyen egy kifejezetten erre a célra fejlesztett játék fut. A kijelzőre tapicskolva kiválaszthatjuk magunknak a gyakorlópartnerünket, aki hajigálja majd nekünk a tojáslasztit, amit nekünk kell elkapnunk a kirakat előtt ugrándozva, és elkapó mozdulatokat utánozva. Ha az ember túlteszi magát a kezdeti félszegségen - ami gondolom az amerikaiaknak nem esik nehezére - kifejezetten jó szórakozás lehet. 

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr801389466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2009.09.23. 11:55:41

Kéne ilyen otthonra. Szórakoztatóbbnak tűnik, mint egy digital gold TV előfizetés. :)

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.09.23. 12:30:14

Ezek szerint vagy sikerült továbbfejleszteni a Natalat. (Eddig nem érzékelte az afro játékosokat) vagy valaki konkurál a Microsofttal.

Az ötlet mindenestre jó.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.23. 14:00:12

A Vodafone próbálkozott hasonlóval itthon az Arena Plazaban csak - logikusan - vízilabdás játékkal.
Mondjuk azon a cuccon jóval egyszerűbb a játék, de legalább nem a szokásos kirakati installáció.

Találtam róla képet:
www.kepfeltoltes.hu/090923/Voda_arena2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
www.kepfeltoltes.hu/090923/Voda_arena_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.23. 21:15:35

hát nem tudom, ki ér rá kirakat előtt ilyeneket elkapni.
sztem igencsak kevés embert lehet ezzel elérni-túl nagy költségek mellett

Superbeat 2009.09.24. 10:17:40

A magyar interaktív kirakatot AirWall-nak hívják és így működik: www.youtube.com/watch?v=TeJQdY9Cxlk

További infók: airwallmediaevolution.wordpress.com/

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása