Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meglepően sokoldalú HBO kampány

A napokban twitteren már körbeküldtem az HBO legújabb kampányának webszájtját, ahol egy hihetetlenül látványos, eredeti és szórakoztató megoldással rukkoltak elő. A kampány központi gondolata, hogy az HBO sokkal izgalmasabb a többi csatornánál - hiszen ők a mozicsatorna - és az ott futó filmek fordulatosabbak, izgalmasabbak és lebilincselőbbek.

Hogy ezt újfent bizonyítsák, egy eddig általam még nem látott megoldást választottak. A kampányhoz leforgatott kisfilmeket úgy írták meg, hogy azok jelentése különböző nézőpontokból megmutatva módosuljon. Itt a nézőpontot szó szerint kell érteni, ugyanis a videók egy térbeli alakzat négy oldalára vannak felfeszítve, és ha az alakzatot a térben elfordítjuk - merthogy erre van lehetőség -  különböző szögekből láthatjuk a központi jelenetet, ezáltal új részleteket vehetünk észre, amelyek megváltoztatják a film értelmét. Egy az ajtó mögött rejtőzködő szerető, a kémkedő takarítónő és még ezernyi apró kis dolog, amelyeket csak akkor vehetünk észre, ha fordítunk egyet a képernyőn.

Ehhez a kampányhoz most szerveztek egy ambient megjelenést is, és a négyoldalú vetítést a valóságban is megcsinálták. Itt a honlapon is látható filmek futnak, a nézők pedig Mekkában érezhetik magukat, hiszen mindenki kénytelen a középen lévő kocka körül sétálni, ha még időben meg akarja pillantani a másik oldalon zajló eseményeket. Aprócska ötlet, de a megvalósítása szenzációs. Ilyenkor vagyok mindig pipa, hogy ezek a kampányok hozzánk soha nem jutnak el.

via:goodideassalon

Címkék: tévé online látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr881408987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddo 2009.09.27. 19:21:12

Tényleg szenzációs. Egyébként ez egy Guardian update, és a sztori 4 oldala az én fejemben most is jobban ül a tényfeltáró újságíráson mint a HBO-n, de az értékéből ez nem von le. (Bár nem teljesen világos miért fejlődött tavaly óta ide a szerintem jóval relevánsabb és viccesebb "There are stories and there are HBO stories" kampány, de mindegy.)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.27. 22:20:53

RB, a magyar piac még nem érett erre :(
Kedvenc HBO kampányom volt, amikor a különböző tematikus mintájú távirányítókat kommunikálták

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.27. 23:18:08

@SueSue: én erről is lemaradtam.
kár hogy nem nézek tvt...
milyen reklámos az ilyen, mi?:)

amugy sztem ez jó5let,csakhát kell hozzá pénz is ,nem is kevés..

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.27. 23:32:06

@Kontárblog: ez a kampány printben és közterületen volt vagy 2 éve. lehet nem reklámos vagy hanem kontár? :DDD
egyébként nem értek Veled egyet mert pl pont egy ilyen HBO-tér-hang cucchoz alig kell befektetés ha belegondolsz. A vas a sok az meg ott áll náluk a raktárban hegyre halomra

anima_trix 2009.10.15. 09:56:50

Micsoda ötlet. Most olvasok először róla. Hogy mit ki nem találnak. Eddig is néztem az hbo-t, de ez különösen érdekel

anima_trix 2009.10.15. 10:46:24

Hát, utána néztem, és a rajongói oldalon nem találtam erről semmit, de van sok más érdekes. Nézzétek meg ti is www.facebook.com/pages/HBO-Magyarorszag/162974440836

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása