Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mellrákellenes kampányt sokféleképpen lehet készíteni. Lehet riogatni a mell elvesztésével, be lehet mutatni a megelőzés és az önvizsgálat fontosságát, lehet akár egy kis humorral is közelíteni a kérdéshez, és lehet úgy is, ahogy a Grey Amsterdam tette. Nem is tudom, milyen jelző illene a filmre, amelyben két mell történetét meséli el nekünk egy kissé akcentusos holland hölgy. Miközben egy lány nemi érését követhetjük nyomon a stop-motion technikával készült filmen, ahol a maguk kendőzetlenségében mutatják meg nekünk az egyre kerekedő, majd egy pont után ereszkedő melleket a narrátor úgy beszél róluk, mintha a két mell két érző lény lenne, akik összetartoznak, és csak együtt érzik igazán jól magukat. A film üzenete az, hogy tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy ez így is maradjon, és ne kelljen elválniuk egymástól, azaz ne kelljen leoperálni egyiket sem. A hirdető a Pink Ribbon magazin.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.