Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Unicredit és a kutyalabda

Tegnap a Szívlapáton már volt szó a legfrissebb banki reklámról, az Erste bank egészen furcsa kalandjáról a tehénnevű alkalmazottal, és annak végtelenül kínos produkcióival. Az se semmi egy kampány, de az Unicredit bank sokadik imidzsváltó filmje is megér egy reklámszünetet. Amikor az ember egyszerű fogyasztóként már épp felvette volna a fonalat, és kezdte megszokni az áthúzott talán-ra, és a tulipánra mint központi vizuális elemre épülő filmeket, egyszercsak jött egy váratlan fordulat. Azt, hogy az előző, megjegyezhetetlenül semleges kommunikáción változtatni szerettek volna megértem, valóban nem volt túl karakteres az az irány. Arra viszont már nehezebben találok magyarázatot, hogy miért egy még a korábbiaknál is jellegtelenebb film mellett döntöttek.

A film sztorija egészen zavarbaejtő. A főszereplő nő az ágyában ébred, és boldogan üdvözli a kutyáját, aki izgatottan jelzi, hogy sétálni szeretne. Itt máris felbukkan a kampány fő eleme, a kutyalabda, de ezt ekkor még nem sejti a gyanútlan néző. Ezután feltűnik a banki alkalmazott, aki autóval igyekszik a munkahelyére. A nővel egy egészen furcsa "párbeszédet" folytatnak, de legalábbis a megszólalásaik a maguk különös módján egymásra épülnek. Aztán a sztori váratlan fordulatot vesz, és olyan dolog történik, amit még egyetlen banki reklámban sem láttunk: Az ügyfél bemegy a bankba. Ekkor már kerekedik az egyszeri reklámnéző szeme, hát még amikor a kutya szájából kirángatott labda egyszercsak az ügyfélkapcsolatos asztalán landol. De mielőtt még időnk lenne ezen elcsodálkozni, a férfi felkapja azt, és egy egészen kicsavart mozdulattal a levegőbe pördíti, hogy egy másodperccel később a bank logójává animáldójon a nyálas gömb. Ezt követően már csak a végkifejlet van hátra, a hölgy kijön a bankból, és láss csodát, a pici labdából nagy lett, amíg odabenn voltak. Hogy miért? Mert most akciós a kamat, és mert minden így gömbölyű! Itt a vége, fuss el véle. Lássuk, nektek hogy tetszett a mese!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,4/5)

Címkék: bank reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr591416885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navigátor Credit · http://www.navigatorcredit.hu/ 2009.09.30. 12:48:04

Tényleg jobb volt a régi, de fogadnék a szögre, hogy a gömbös 5let a multi hazájából jött és valami hasonlót vetítenek most Európa szerte.

pogacem 2009.09.30. 12:51:11

Te jó ég, ez siralmas

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2009.09.30. 12:53:02

Laikus véleményem szerint nagyon szar.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.09.30. 13:08:08

képileg okés, a hang / szöveg teszi kegyetlenné.
most őszintén, mit ad hozzá, hogy a csaj azt mondja: "tudom, merre járok?" (meg a többi hasonló)
a gömbölyű szlogen viszont nem rossz.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.30. 13:10:04

Borzalom. Magát a film "koncepcióját" (LOL) nem is boncolgatnám, mert az egyész nagyon halva született, de legalábbis durván Tajgetosz pozitív...kár, h ez senkinek sem tűnt fel, amikor világra fosták egy gyanítom 6 órás bréjsztorm végére.

Ezen felülemelkedvén, ami a legjobban felbasz, bármikor látom a reklámot, az az unicredites fickó feje és arckifejezései. (a végén a gyökér labdadobást már ne is említsem...)

Én nem szívesen mennék egy olyan bankba, ahol egy ilyen bamba, nyomornc fejeket vágó egyfolytában debilül vigyorgó robot vár.
Ennél még Ernő is kúlabb BurgerKirályéknál.

zsírfeka (törölt) 2009.09.30. 13:43:29

és a raiffaisenes hasitasis....?
csak engem emlékeztet másra? (az "ötlet")

gabbee 2009.09.30. 13:56:26

@zsírfeka: én beírtam CopyPaste-re már vagy egy hete, csak azt senki nem nézi :(

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.09.30. 14:04:42

Az nem hálóing az a melltartó? (Persze ettől még gáz... még akkor is, ha az "ez így gömbölyű" szlogent a hálóinggel takart részekre értelmezzük...)

Hara Mati 2009.09.30. 14:30:12

@chimie: "képileg okés" alatt mire gondolsz?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.30. 14:48:14

@zsírfeka:
kontar.blog.hu/2009/09/25/hasi_tasi
nem csak téged emlékeztet valamire hasitasi:)
csodálkozom is, hogy előbb postoltam le, mint ahogy felkerült a copypaste-ra:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.30. 14:49:03

@Mr. Pither: nekem is ez volt az első gondolatom, ahogy megláttam a szlogent az indexen pattogni.ez így kerek.mi, a grafikus feneke?:D

nikk rivers 2009.09.30. 15:21:12

Tanulságos volt elolvasni az elemzést:
1. eddig nem is tudtam ennek a reklámnak a létezéséről
2. semmilyen sztorit nem vettem volna benne észre
3. látom a komplex képi és tartalmi összefüggéseket és ezért
4. értem mire kapják a nagyon kreatív emberkék a fizetésüket

Kár, hogy ez így reklámnak egy hulladék :-(

Scandal Douglas · http://slhungary.blog.hu 2009.09.30. 15:56:02

Sokszor van úgy az egyik reklám hasonlít a másikra. Ez pl. akkor, amikor furcsa párbeszédbe elegyedik a nő és a férfi, valahonnan nagyon ismerős. Tudjátok, a Vilmos reklámra, amikor a két srác ugyanarról beszél, és végül megisznak egy Vilmost. Azt hiszem, itt is ugyanaz a felépítés...

fapuska 2009.09.30. 16:49:11

Nos, a reklámügynökség védelmében hadd mondjam el, hogy amennyire tudom, ez a reklám is vlszg úgy született, mint az összes többi Unicredit-reklám. Sipos úr, a bank marketingigazgatója írta, majd ő maga prezentálta ezt a reklámügynökségnek, akik (akik?) hápogni sem tudott (tudtak?) meglepetésükben. Ezek után vlszg elkezdtek alkudozni Sipos úrral, h így meg úgy, ennek az alkunak az eredménye a film.

sertésmájkrém 2009.09.30. 21:04:11

@fapuska: Akkor Sipos úr a született fasz? Mondjuk ez egy elképzelhető scenario az alapötlet olyan mintha egy idióta találta volna ki.

Chalabre (törölt) 2009.09.30. 22:34:16

Érdekes volt végigolvasni mi miért miből következik. Többször láttam már és nem is értettem. Ennyi tartalmat nem is képzeltem mögé... :-) Gondoltam ez amolyan feeling reklám, így többet nem is érdemes keresni benne... Bár nekem így sem kerek...

Egyedül a kutya miatt néztem... Az egyetlen jófej... Szegény a végére jól megszívta, rosszul járt... Lett neki egy akkora labdája, ami már nem fér a pofázmányába... Hát, nekem ezért nem tetszik.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.10.01. 00:06:56

én már a tv-ben se értettem ezt a reklámot: ha nekem egy piros kutyalabda akkora érték, hogy egy bankban akarom biztonságba helyezni, akkor nem biztos, hogy értékelem, ha a lazacsávó banki alkalmazott azt elhajítja. :D
oké viccelek, de azért vhol mégse. értitek, azt a kva labdát én vehetem a pénzem metaforájának (és mér ne venném, hát mi mást adok egy banknak), nem azt akarom látni, h a faszi eldobja a pcsába... de lehet cs az én asszociációm volt rossz

CPL 2009.10.01. 08:24:09

a labda, valszeg multi erőltetés (ami miatt meghalt a CIB-es doki is); különösen, ha figyelitek, hogy focilabdás C60-as szerkezete van; sztm. itt kacsint ki, hogy idéntől az Unicredit a hivatalos Bajnokok Ligája szponzor. Használni kellett, ezt tudták belőle kihozni; aztán hogy Sípos Úr ötlete, vagy a kreatívé, vagy külföldről jött néhány storyboard, hogy "Ebből lehet válogatni!" azt már nem tudjuk meg.
A labdaátadás meg lehet; "kinél van a labda"-Zoltán?; ott már jól áttolták az üzenetet, mi tekerünk rajta. Az ügyfél nekünk adja a labdát, mi meg jól megpörgetjük - fialtatjuk.

Mondjuk a színész dicséretére legyen mondva, hogy nagyon frankó cunderes mozdulatot mutat be. Lehet kézilabdázott anno! :)

miezitt (törölt) 2009.10.01. 08:49:09

Pokolba a piros labdakkal meg a magenta frizbikkel. Nem tudjak ezek, hogy hanyat irunk? Kuuuuuuuvaideges leszek mindjart.

Szabó Patrícia 2009.10.01. 10:27:17

azért azt vegyük figyelembe, hogy a csaj egy sima, kisméretű rágólabdával ment be, s kijött egy fellogósított, kézilabda méretűvel, amit apunak adott. így azért már szerintem elég jó a sztori. üt. odabasz.

Hara Mati 2009.10.01. 14:30:41

Én már tudom, hogy mit adok a kölöknek karira. Összeszedem a kutyák összes szétrágott labdáját a kertből, beviszem az unicreditbankba és szépen kijövök egy csomó vadiúj lasztival. A logókat majd valahogy lesikálom.

ErEr 2009.10.02. 09:56:46

Szar, de legalább nem mesehősfigurás ügyfélt totál hülyének néző, ez csak "túlnyál" tökéletes emberes.

hhh. 2009.10.02. 12:06:39

ez egészen, zavarbaejtően szar.

betonbotond 2009.10.02. 16:07:51

Ízléstelen és tehetségtelen munka. Minden oldalról bűzlik a dilettantizmus.Sípos úr gyakoroljon önkritikát, monnyon le és menjen nyugdíjba sok pénzért.

geb@sz 2009.10.06. 14:53:52

Kár, hogy válság van! Milyen szép lenne a végére egy strandlabda, sôt visszavágásban egy léghajó, hogy a folytatásban aztán az egész Föld nevû bolygó egy nagy Unicredit glóbusszá váljon... (csak nehogy Sipos úr is olvassa)

zerushunter 2009.10.07. 22:13:23

engem a zagar megvett.

Még egy nő 2009.11.10. 14:53:49

@Chalabre:
Nem nagyon értem a reklámot, de sztem ha azt mondják "itt a pénzem is dolgozik" akkor a labda igenis eldobható...

Ettől függetlenül sz*r a reklám...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása