Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat]: BÖF

 

Feltételezett ügyfél: Budapesti Fesztiválközpont

Feltételezett Brief:

Lajosom!

Mondtam, hogy majd írok, Írtam, hogy majd mondok, hát íme: BÖF! 

Formailag: plakát.

Gondolatilag: Szabadság!

Legyen bármi, amiről nektek a Böf! 

Lángoljatok Zsiráfok, Szteppeljetek Teknősök, Majszoljatok Majmok!

Művészet legyen meg elvontság. De főleg, hadd írom le még egyszer: BÖF!

Üdv,

Tibor

UI: Ja és budget az nemigen van, szóval alacsony szárnyalás, ha érted.

 

Az ügynökség feltételezett válasza:

Tiborom!

Köszönöm!

Szárnyaltunk.

Alacsonyan.

Ami kijött: az maga a BÖF!

S hogy az mi? Nagyi. Csoki. Eszi. 

S mi ezt követi? Maga a BÖF!

Képletesen! Szimbolikusan! 

Ha akarom: semmi. Ha akarom: minden.

Egyszerre zen, egyszerre böf és blöff!

Üdv,

Lajos

UI: Azért csak kiszámláznánk. 

Címkék: kultúra print dada brief böf teccikérteni

2009.10.02. 12:00 chimie 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr391414234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.10.02. 13:33:20

bassz ha nem írtod, hogy csoki, azt hittem volna, hogy egy távirányító :o) körülbelül ennyire ütötte meg az ingerküszöböm

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.02. 13:40:04

szerintem ez ilyen utolsó pillanatban alacsony költségvetésből elkövetett rokonokat felhasznált rémtett.
3év letöltendő...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.10.02. 13:48:19

Őszintén szólva én sem értem az egészet, pedig jópár évvel ezelőtt alig vártam, hogy a kortárs őrültség kiszabaduljon a városba.

Eleve már az új (najó néhány éves már) logó és a BÖF nekem elég undorítóan hat, miközben a régi lila, napszemüveges esernyő véleményem szerint fenomenális volt, és mindent kifejezett amiről akkor a fesztivál szólt.
Logo nulla, plakát nulla, a rendezvényekről nem hallani... ez így értelmezhetetlen.

Chalabre (törölt) 2009.10.02. 13:56:51

Hát ez nem is BÖF, hanem már BŐŐŐF...

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.10.02. 14:07:23

Én azt hittem, h valami TV távirányítót rágcsál.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.10.02. 14:16:49

A Grafter idézi a fesztivál művészeti vezetőjének gondolatait a plakátról ( grafter.blog.hu/2009/09/25/kicsit_keseru_de_a_mienk ), és úgy már kicsit érthetőbb. Még egyet is értek Grafter megjegyzésével, hogy "Azt hiszem, valahogy így kell eladni egy kulturális programsorozatot!" Igen, a Fidelioban, 2000 karakterben. Ettől még a plakát tényleg pocsék.

(Most látom csak, hogy RB is kommentelt a Grafteren ebben a témában... azért már elküldöm, ha leírtam... bocs...)

Rav Antal 2009.10.06. 23:50:10

Szerintem inkább a "Harapj rá" szlogenre rímel a kép, ettől függetlenül borzalmas.

ErEr 2009.10.07. 15:20:12

közterület vizuális rongálás. Biztos azt is hiszi magáról az alkotó hogy ez valami figyelemkeltő, felrázó, mi több művészi. Kőfejtőbe az ilyennel!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása