Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy márkának az a dolga, hogy építse magát, amihez csupa szépet, kellemeset, vidámat és barátságosat kell állítania magáról. Ennek a márkaépítő hadjáratnak az egyik legfontosabb eleme a szlogen, ami rendszerint éppen olyan hangzatos mint amennyire semmitmondó. Elgondolkodtam azon, mi lenne, ha egy terméknak vagy cégnek nem a marketingesek, hanem a fogyasztók adnának szlogent, hiszen mégiscsak ők használják mindennap, és az számít, ami náluk lecsapódik, nem pedig az, amit a reklámozó el szeretne magáról mondani. Ezen a nyomvonalon haladva eljutottam oda, elkezdtem összeszedni, hogy hangoznának a ma ismert és bejáratott szlogenek őszinte, a valósággal jobban összecsengő változatai. Íme néhány példa, amit lehet folytatni, vagy helyettük jobbakat írni. Akinek hirtelen nem jutnak eszébe már meglévő szlogenek, az itt kutakodhat ihlet után.
Vodafone: Egyre többet adunk kérünk
Gillette:Férfiasan Tökéletesen unalmas
Kozel: Elfelejted e cseh remeket
L'Oréal: Meg is érdemli!
Média Markt: Mert kettőnk közül valaki hülye
Old Spice: Bizonyíték? Nem, ígéret
T-Mobile: Külön, nélküled
Best magazin: Amiről szeretnénk, ha beszélnének
Citibank: A Citibank sohasem pihen fizet
Red Bull: Whiskeyvel szárnyakat ad
Rögtön ide is tenném Korn szlogenjavaslatait a kommentek közül, amik sokkal jobbak az enyémnél:
Pannon - Távol tőled, Törökbálinton
Best Magazin - Gagyiról beszélnek
dm - Mert itt érzem, hogy büdös vagyok
Durex - Százmillió okból kifolyik
Erste Bank - Nálunk Ödön volt az első
MasterCard - Van, amit nem lehet pénzért megvenni, minden másra ott a pénz
Sport szelet - Ha kell egy kis szuvasodás
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: