Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az igazi láthatatlan ember

Bár kering a neten néhány hasonló fotó, és reklámban is láttam már hasonlót, egy fiatal művész, bizonyos Liu Bolin élő kompozíciói és az azokról készített fényképei hihetetlenül látványosak. A fickó rengeteg helyen festette be magát és ruháját úgy, hogy a lehető legjobban beleolvadjon a háttérbe. Néhol ez annyira jól sikerült neki, hogy szinte alig lehet észrevenni a kis huncutját. Zseniális a faszi, na! via:fubiz

Címkék: inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr621423974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toto92 2009.10.04. 18:19:35

Hát a markolósnál kellett keresnem, hogy hova lett... A vonatos se rossz.

[megmondoember] 2009.10.04. 18:59:45

Azért szerintem a festésen túl van egy kis (sok) photoshop is ezeken a képeken utólag, hogy valóban beleolvadjon a háttérbe...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.10.04. 20:26:56

A markolós messze a legjobb.
Én sem gondolom, hogy túl sokat javított volna rajta PS-al, mert a csöveknél, adta volna magátm, mégsincs megcsinálva. Én tuti belejavítottam volna.
Ügyes.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.10.04. 20:30:05

Ja.. inkáb Kaméleonembernek hívnám ;)

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2009.10.04. 22:41:44

Ezért fizetnek? Mert annyira nem jó ám. Érdekes, de felejthető... Őőő, miről is beszélünk?

laszy001 · http://www.autostat.hu/ 2009.10.05. 10:56:30

Jópofa, de ennél azért vannak nagyobb és kreatívabb művészek is!

szegenydzsoni 2009.10.05. 11:25:28

A Mccann használta ezt a technikát, nagyon szépen, a Pető intézet kampányában.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása