Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hol utálod legjobban a reklámokat?

Nem, ez véletlenül sem egy reklámellenes, hangulatkeltő bejegyzés. Aki ismeri a blogot és ismer engem, az tudja, hogy épp azért csinálom ezt az egészet, hogy megmutassam, lehet a reklámokkal békét is kötni, és ha nem is kell mindenkinek hozzám hasonlóan megszeretnie azokat, nem is kell feltétlenül úgy tekinteni rájuk, mintha pusztító hatásuk mellett az CO2-kibocsátás és az Al-Qaida is elbújhatna. Ennek ellenére én is pontosan tudom, hogy a reklámok nagyon sokszor olyan helyeken is megjelennek, ahol nehezen vagy egyáltalán nem lehet őket elviselni, és sokszor átlépnek egy olyan mennyiségi küszöböt, amelyen túl a jelenlétük már egyszerűen dühítő. Itt még véletlenül sem a különleges ambient média megoldásokra gondolok, amelyek legtöbbször valami érdekes (pl. a Dexter című sorozathoz készült véresre festett szökőkutak), figyelemfelkeltő, sőt akár vicces formában reklámoznak valamit, ezzel mintegy elnézést kérnek a járókelőktól, amiért kéretlenül az arcukba másznak. A legtöbb tévé-, sajtó-, online vagy rádióreklámra ez azonban nem igaz, mert ezek nem adnak semmit cserébe a figyelmünkért. Legtöbbször még csak nem is szórakoztatnak, csupán átlökik az általuk fontosnak tartott információt.

Arra gondoltam ezért, hogy érdekes lehet megnézni, kit milyen reklámok idegesítenek a legjobban. Itt most hangsúlyozottan nem kokrét reklámokra, hanem azok elhelyezésére gondolok. Merthogy például az a gyakorlat, ami miatt annak idején mindenki felzúdult, vagyis hogy a filmeket reklámokkal szakítják meg, mára teljesen elfogadottá vált. Az emberek beletörődtek, hogy egy Star Wars filmet például a megszakítások miatt több mint 3,5 óráig kell nézni, miközben minden megvillanó lézerkard után a hüvelygombák és a perem alatti baktériumok is támadásba lenfülnek. Idegesítenek a képernyő bal felső sarkába kihelyezett izgő-mozgó műsorlogók is, amelyek segítségével későbbi programokat hirdetnek, és amelyek a csatorna logójával, na meg a korhatáros karikával együtt feldíszített karácsonyfává változtatják a tévét.

Amint ennek a napokban már többször is hangot adtam, nagyon zavarónak tartom a felugró, fél képernyőt betöltő bannereket is. A múltkor a Vodafone menyasszonya mászott az arcomba, akárhányszor frissítést nyomtam az indexen (nem lehet megoldani, hogy ha egyszer már láttam, akkor a gép ne küldje rám hatodszorra is a bannert?), a múlt héten pedig az Unicredit műbőr focilabdáit kellett kikapcsolnom, ha el akartam olvasni a vezető híreket. Ttiteket hol idegesítenek legjobban a reklámok? Mozi előtt? A filmek közben? A telefonon kapott SMS-ekben? Írjátok meg, tényleg kiváncsi vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr491409508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2009.10.05. 11:23:28

A filmek közben nem nagyon zavar, kimegyek biológiai szükségleteim intézem. Ami nagyon zavar, az a neten a villogó, teljes képernyős, bezáró gomb álcázó, kurzor után mászó borzadályok.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.10.05. 11:44:13

Mivel magam is tolom a reklámkontentot, az ingerküszöböm az ég alját nyaldossa. Egyvalami azonban még engem is zavar:

Elsőre talán kisszerűnek tűnik, de a Provident és a Cofidis agresszív teletext-reklámjaitól agyhúgykövet kapok, talán mert kikerülhetetlenül betolakodnak a keresett tartalomoldal elé...

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.10.05. 11:44:31

A megszakítás nem olyan zavaró, hiszen ha az ember otthon magának vetíti, akkor is megállítja néha a filmet. Dühítőbb az, amikor beleavatkoznak a filmbe. Ez egyrészt pofátlanság, amikor a képernyő felét betöltő animáció (!!!) indul be a film pergése közben. Na az nálam kiveri a biztosítékot azonnal. Többek között az ilyenek miatt nem nézem a földi kertévéinket. Másrészt igénytelenség, mert van, amikor jól láthatóak a készítők által beillesztett reklám helyek, de a csatorna annyi fáradságot sem vesz, hogy ezeket megkeresse, és egy perccel a fadeout-fadein után mondat közben indítja a reklámblokkot, amivel szintén csorbul az élmény.

Az Adblock Plus használata gondolom azt jelzi, hogy a reklám bannerek, felugró reklámok is zavarNÁNAK :)

De igazából nem a média, hanem a célzás hiánya az, ami szerintem dühítő. Örültem már spamnek. De bárhol lehet idegesítő a reklám, ha nagyon nem nekem szól. Persze minden nem szólhat nekem, de ha odafigyelnének, bizony legalább a felét érdekesnek találhatná a közönség, és az pont elég lenne.

yz 2009.10.05. 12:00:21

a telemarketingesek, akik vacsora közben hívnak otthon
na az nagyon kiüt
eleinte veszekedtem velük, de rájöttem, hogy a legjobb módszer az, ha érdeklődő hangon annyit mondok, ahaaaa..., majd otthagyom félretéve a telefont
néha percekig tolják a semminek

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.10.05. 12:00:50

Én azon elmélkedtem a minap (vagyis inkább csak ábrándoztam), hogy milyen jó lenne, ha a való életben is lenne adblock. Nem kéne nézni a sok plakátot, falragaszt.

Egyébként a számomra legirritálóbb reklám az a Lehel utca - Róbert Károly körút kereszteződésénél, a Kikával szemben található elképesztő erősségű city light, vagy nem is tudom mi annak a neve. De a Domust egy az egyben bevilágítja. Éjjel a sötétben szörnyű ránézni. Ilyet minek engedélyeznek?

thinker_ 2009.10.05. 12:33:31

televizióban egyáltalán nem nézek semmit, filmet meg főleg nem, mert vágott, szinkronizált és ugye a reklámok, tehát itt nem zavar.
mozi előtt inkább, habár hál' Istennek nincs sok.

HollyGolightly 2009.10.05. 13:04:09

sok mindent jól viselek, de mikor doktor ház főcím után 2 percel "csak 1 reklám" jön, na az kiakaszt. Hiszen előtte 10 percig reklám blokk ment.
A másik meg, mikor a kedves tévék meg sem próbálják a saját műsoraikat célcsoportnak hirdetni. Miért kell a hétvégi női műsorok alatt a bajnokok ligája aktuális mérkőzését pörgetni a bal felső sarokban??

2009.10.05. 13:08:00

Én attól kapok idegbajt, amikor a reklámblokk mellé még egy rövid híradót is becsúsztatnak, aztán pár percnyi kultúrát, majd végig kell szenvedni ugyanazt a filmajánlót, amit előtte már legalább tizenötször, mert minden reklámblokk mellé lenyomják. Egy ilyen megszakítás simán eléri a 15-20 percet,ez bőven elég ahhoz, hogy teljesen kizökkenjen az ember és ne tudja élvezni a filmet.

2009.10.05. 13:30:11

Annyit még azért megemlítenék, hogy hasonló népszerűségnek örvend nálam a RENDSZERES telefonos zaklatás is. Amikor vacsora közben csörög a telefon, felveszem, aztán cseveghetek egy automatával. Ennyit ér a telefonkönyvben lévő § jel.

Egyébként szeretem a jó reklámokat. Azt nem bírom, ha valaki a minőség hiányát mennyiségileg akarja pótolni. Nem elég hogy vacak a reklám, még sok is.

RCH 2009.10.05. 13:33:20

Nálam szintúgy utálat tárgya a...:
- képernyő felét betöltő animáció
- főcím után 2 percel "csak 1 reklám"
- reklámblokk mellett rövid híradó és kultúra
- filmhez képest orditó reklamblokk

Ha ez a kör lemegy, lehetne olyan is, hogy hol szeretjük a reklámokat!

bullshit béla 2009.10.05. 13:37:19

6x6os taxiban lattam kikapcsolhatatlan hosszu perceken at tarto lcdreklamot egyik este, az mindennek az alja. vagy legyen ingyen a taxi, vagy ne susse ki az agyamat minden szarral.

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2009.10.05. 13:49:48

Én egy konkrét eseményt tudok felhozni. Tegnap, x hónap után volt egy műsor, ami miatt leültem tévét nézni. A TV nézés nálam tényleg történelmi pillanat. Napló vagy mi, RTL klub vagy TV2, mindegy, a lényeg, hogy az eutanáziáról volt szó, érdekes és súlyos téma. Majd akkor kapcsoltam ki a tv-t, mikor az aktív eutanáziára való szavazás (!!!) során wellness hétvégét lehetett nyerni X cég jóvoltából.

Ezúton szeretnék gratulálni a Napló szerkesztőinek a kiváló pszichológiai érzékhez! Ezért nem nézek tv-t.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.05. 13:55:43

Tv-ben zavar, de szerencsére alig nézem, úgyhogy ritkán áll fenn ez a probléma.

Engem leginkább az újságokban, magazinokban zavar.

Mikor a Metropol mindkét fedőlapján reklám van, na olyankor elgondolkodom, hogy mi ez egyáltalán??
De ami még ennél is bosszantóbb, hogy ha van valami repiszórólap, kis kártya, vacak az újsághoz. A egyetemen ha van szórólap a metróban, már a bejáratnál tudni,mert ahogy elveszik sokan nem figyelik,és potyog ki belőlük, beborítja a padlót...
oké, hogy ha 1női magazinhoz van valami,akkor bezacskózzák,meg odaragasztják egy pöttyel, de miért nem lehet minden újságba rögzíteni valahogy? Mikor felemeli az ember az újságot, és azt se tudja hova kapjon,mert potyog belőle a sok szutyok:SS

flea 2009.10.05. 14:15:08

Engem az izgő-mozgó és/vagy zajos reklámok zavarnak. Neten firefox+adblock plus kombóval irtom őket, hogy írmagjuk se marad, tv-t meg gyakorlatilag nem nézek (és ha mégis, akkor is főleg BBC-t, abban nincs :))

Az újságban maradhat (bár ha teljes oldalakat töltenek ki vele, hajlamos vagyok azt is kitépni). Az utcai plakátokat (feltéve, hogy nem a forgós-villogós ill. zenélős citylight fajta) is elviselem, bár szívem szerint szabályoznám, hogy max. mennyi lehet belőlük egy helyen.

Na, ebből látszik, hogy engem nehéz lesz meggyőzni a reklámokkal való békekötésről. Lehetséges ugyan, de kissé merevek a feltételeim. :)

ladislaus 2009.10.05. 14:18:43

egyertemu: film kozben NE legyen reklam! Neten a kepembe tolakodo szarsag, es az oriasplakatok az ut mellett temerdek helyen, sot a varosok szebb kornyeken is!!! (Bp, 2. ker stb...)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.05. 14:20:07

@flea: hát igen.
én mondjuk a honlapokon a reklámokat szabályosan gyűjtöm, ami nagyon jó vagy nagyon fos, meg a jófajta plakátokat is:) a tvvel meg úgy vagyok,hogynincs időm nézni, de ami jó reklám, az úgyis felkerül a netre.(ezért olyan nehéz 1-1beadandóhoz mosópor/sampon reklámot találni...olyan szarok h senki se tölti fel őket)

ladislaus 2009.10.05. 14:20:45

@RCH: NEM SZERETJUK A REKLAMOKAT! rovidre zartam a masodik kort :)

tiborq 2009.10.05. 14:33:30

Csak engem zavar a linknek álcázott szövegbuborékos hirdetés?

VonBraun 2009.10.05. 14:36:53

A minap letelepedtem, hogy megnézzem ezt a nagyon tolt Párbaj nevű műsort a tévékettőn. 19:05-re van kiírva, 19:09-kor sikerül is elkezdeni, persze reklám ment előtte. De 19:26-kor már megint reklám, ami 19:39-kor még tart, utána valami sorozatajánló, majd kb ezután a műsor, ami a saját reklámjukkal kezdődik, hogy asszongya "Mennyi 1+1? Ha 2 akkor 1-est küldjön sms-ben, ha 3 akkor 2-est", stb, de ez már egy más téma. A 60 perces műsor legalább 40 percig is tart valójában. De mondjuk nem ezért nem nézem. Próbának jó volt, megint igazolódott, hogy nem véletlenül hívják ezeket reklámtévének.

GC (törölt) 2009.10.05. 14:40:09

A pop-up flash reklámok borzasztó idegesítőek, a menyasszonyt, és a focilabdát beleértve.
Én az uzsorakamatot kínáló cégek (provident és társaik) mindennemű reklámait tiltanám be úgy, hogy sehol (se internet, se nyomtatott sajtó, se televízió, se TXT, seholSEM) ne reklámozhassanak. Gusztustalan, arcbamászó, és mindenki tudja hogy etikátlan.

Kisebb ismeretterjesztő adók 15 percenként kb 5 percig csak a saját rohadt műsoraikat reklámozzák. Az ember végignéz egy műsort, és legalább 4x látja ugyanazokat a reklámokat. A kutyát nem érdekli. Ha még hüvelygomba lenne, mert afölött már valamennyire elsiklik az agyam.
A sokadik, hogy üvöltenek a reklámok. Hihetetlen, hogy sokkal hangosabbak mint mondjuk egy akciófilm durva karamboljai, meg lövöldözései.

Ja, és az utóbbi idő legszarabb reklámjai a TVben, ezek a mobilparasztoknak szánt csengőhang letöltés, meg hogy ki mennyire illik össze a párjával, meg a mobilradar, meg a virtuális k.anyád. Ezeket rohadtul betiltanám. Fizessen elő rá az, aki akar, én soha semmit nem veszek a telefonomhoz, nemhogy szaros csengőhangot, meg vírusos flash animációt. Falura, parasztnak, de nekem ne!

HgGina 2009.10.05. 14:40:43

Mindenhol utálom. Ha valamit meg akarok venni, majd pár perc alatt megkeresem, de ne tolják bele percenként az arcomba.

Egyébként pedig azoknak, akik a vacsora közben telefonáló mindenféle szemetet szűrni akarják, az a javaslatom, hogy a szolgáltatónál tiltassák le azokat a számokat, amelyekről nincs hívószámküldés. Az ilyen telefonáló reklámozók ugyanis az esetek 90 %-ában tiltjáka számuk elküldését. Ugyanezért a választási időszakban a sok idióta seggfej automata-politikus f...ságait sem kell végighallgatni.

Tromb 2009.10.05. 14:49:06

Szerencsére évek óta nincs tévénk, így ez a vonal kilőve. Magazinokban nem zavar, átlapozom. A postaládánkba mondjuk a kelleténél több szóróanyagot gyömöszölnek (napi 1/2 kg), de ezt sem nagy meló kikukázni. Ahol igazán zavar, az a közterületen dömping szerűen támadó plakátok, illetve az internetes felugró bannerok, különösen amikor keresgélni kell a kikapcsolás lehetőségét. Nagyjából 0,5 mp-nél nem szeretek tovább vacakolni a felugró reklámokkal.

kuglof76 2009.10.05. 14:58:31

A reklám legalja: tizenéves diákmunkavállaló szerencsétleneket parancsolnak ki a gyalogátkelőkhöz, hogy a zöld lámpához igazodva, a gyalogosokkal átkeljenek ők is a zebrán, és szánalmas molinókat mutogassanak az autósok felé. Rettenet.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.05. 14:58:51

Az internetes reklámok borzasztóan felhúznak. Csili-vili,le és felugró szarságok.Kevésbé haragszok a kéretlen levelekért,igaz jó a szűrőm.
A televíziós műsorok reklámjai is viselhetőek lennének,de pl a tv2 reklámjai kimondottan felerősített hangerővel üvölt!

Amigdala 2009.10.05. 15:00:58

@Zizidor: Ennyi idő alatt én simán elszunyálok... Aztán a következő reklámblokk ébreszt.

kuglof76 2009.10.05. 15:01:06

Hasonlóan tökönbökő reklám a parkolókat letámadó reklámfeliratokkal telefeliratozott kisteherautók + ultrakörnyezetszennyező módszertannal megáldott platóra szerelt idióta plakátb*szások...

karpatmedence 2009.10.05. 15:04:29

.. és nem csak hogy sok a reklám és rossz helyen is, hanem hogy amikor szünet jön és elindul a reklám, hirtelen üvölteni kezd a tévé. Ebben a műfajban a legrosszabb az Echo TV.

Gremlin (törölt) 2009.10.05. 15:09:16

A pop-up flash reklám a legidegesítőbb.
Pár hete pl.az Angyalszív alatt(ami amúgy is elég sötét tónusú) végig ugrált-villogott a bugyirózsaszín szül.fel. beharangozó előzetes.10perc után őlni tudtam volna.Ki is kapcsoltam.

RCH 2009.10.05. 15:11:01

@ladislaus:
>NEM SZERETJUK A REKLAMOKAT! rovidre zartam a masodik kort :)

Nalam ez nem egeszen igy van. Pl. a havi mobilszamla melle kapott tajekoztato/reklam anyag atbongeszese elfogadhato idotoltes nagydolog vegzese kozben.
:-)

lmntn 2009.10.05. 15:12:59

Már asszem írták előttem, teletexten a tv műsort (301-303 oldalon) 5 másodpercenként átváltó Provident reklám. egyszerűen a tartalmat nem tudom nézni. Illetve az sms-reklám. Egyszer írták, hogy 10 perc múlva tali a Burger kingben. És utána 5 perccel egy másik sms, hogy mert akkor akció van, vagy mi. Na az nagyon felhúzott.

Forsyth 2009.10.05. 15:13:02

Szerintem a legrosszabb amikor szombaton (de akármelyik nap) hajnali 5 kor kapsz egy sms-t, felébreszt, azt hiszed fontos ezért felkelsz (ne adj isten olyan a mobilod, hogy addig csipog amíg meg nem nézed) és kiderül, hogy csak az x szolgáltató új díjcsomagjára hívja fel a figyelmed. Az agresszíven az arcomba repülő reklámok zavarnak. Egyébként igaza van a posztolónak, vannak reklámok (sok Heineken reklám ilyen) amiket szívesen nézek bármeddig :) Mondjuk azt se hajnali 5 kor sms-ben :P

Chalabre (törölt) 2009.10.05. 15:13:23

- A pop-upoktól kiver engem is a víz... A fene se kíváncsi rájuk, de a képembe másznak és rabolják az időm, plusz taccspadozásra és klikkelésre kényszerítenek, kizökkentenek... Rühellem őket, ilyenkor a reklámozó mínusz 1 pontot szerez nálam, nagyot esik a nimbusza egyből az utálatos, nyomulós márka felé... Minden amit kihagyhatok cselekedet nélkül, kevésbé zavar (újsághirdetés, óriásplakát stb)

- Utálom a szórólapokat a postaládámban... Ki kell válogatni a postám közül... és fel kell nyitni hozzá a szemeteskukát is (plusz tettekre kényszerítenek szintén). Ugyanez érvényes az elektronikus postafiókomra is...

- Utálom a telemarketingesenek, mert felvetetik velem a telefont feleslegesen... és még nem sértően le is kell rázni őket, hogy ne érje szó a ház elejét!

- És utálom a rádióreklámokat... Vezetés közben mindig új adót kell keresni miattuk, majd ha találsz egy épp nem reklámozót, perceken belül ott is az lesz, és szörcsölhetsz tovább... Mint tévézés közben...

- Utálom a filmeket megszakító reklámokat, mert néha pár perc alatt vége, néha meg közel 20 percig nyomják, így nem tervezhetőek... Néha túl korán térek vissza és anyázok, néha meg lemaradok a film folytatásáról és azért anyázok... Nem kiszámíthatóak... Be kellene vezetni egy egyenidőt rá... Mondjuk mindig 5 percesek lehetnének és kész...

gyugyó 2009.10.05. 15:16:55

Filmek közben nem is a reklám a legnagyobb gond, hanem a hiradó, a kenó sorsolás, győzike előzetes bk előzetes, jövőheti film előzetes, aktuális valóságsó előzetes, maunika só előzetes stb., ezek nem lennének még lehet, hogy meg is néznék egy filmet a tvben a reklámokkal együtt.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.10.05. 15:17:59

Teljesen egyet értek kornnal. Én is a reklámszakmában vagyok, szeretem látni mindenféle reklámot szinte mindenhol, már csak érdeklődésből is. De a teletext elejét kitakaró szarokat nagyon utálom!
Ami még hirtelen eszembe jutott, az azok on-line reklámok, amelyek egy weboldalon történő lapozáskor a két lap között jönnek be és vagy nyomni kell egy továbbot (jobbik eset) avyg adott ideig nézni, amíg nem lép tovább automatikusan.

Summázva tehát leginkább azok zavarnak, amelyekre nem tudok hatással lenni, eltűnésük időhöz kötött.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.10.05. 15:19:56

@Chalabre: Ha már itt tartunk, valaki mondja már el, miért jó a TVknek az előzeteseiket betolni minden reklámblokk elé és mögé?
Inkább nézek reklámot (azzal még keresnének is), mint az aktuális heti előzetest.
nem azt mondom, h nem kell az előzetes, mert kell, de miért kell ennyiszer letolni őket?

Calogero 2009.10.05. 15:22:28

Az ötszörös hangerőn szóló reklámoktól (mind tv-n, mind rádión) meg tudok őrülni. Egy valamit érnek csak el vele, hogy elkapcsolok az épp aktuális adóról és jó ideig nem is nézem, hallgatom újra. Van törvény elvileg, ami ezt szabályozza és ha jól emlékszem plusz 10% a megengedett, de például a Viasaton, TV6-on, Danubiuson (ha jól emlékszem) legalalább 1,5 szeres hangerőn üvölt a reklám.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.10.05. 15:33:27

@Calogero: csekkold le ma este a Dallas közben leadott reklámot a Story TV-n! Na az a nem mind1.

(igen, tudom, ciki, hogy Dallast nézek... :))

warezspam (törölt) 2009.10.05. 15:34:44

Neten azért nem szeretem a reklámokat, mert bántja a szemem. És mert ha az a szerver, ahonnan gyün a reklám, lelassul, akkor az egész oldal addig nem jön be, amíg a reklámszerver időtúllépéssel el nem dobja a kapcsolatot. Épp ezért használod ADBlock-ot a mozillában. Sehol, semmi reklám. Csak a lényeg jelenik meg a weboldalakon. Legjobb.

Csöcscsavaró 2009.10.05. 15:38:27

Régen bírtam Geszti reklámjait... most már utálom. Legjobb a Sziget reklám :D De ez sem kispályás :D ugo.hu/65g/

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.10.05. 15:46:35

Szerintem a film közben a képen látható, különösen az animált reklámok és egyéb feliratok tényleg hatásosak. Ezt a csatornák marketingeseinek is a figyelmébe ajánlom. Ugyanis garantált, hogy nem fogok egy filmet úgy megnézni, hogy ne gyűlölném meg végleg azt a műsort vagy terméket, amit reklámoznak. Én is ott tartok, hogy inkább nem nézek filmet a tévében, az ilyen csatornákon, mintsem hogy minden alkalommal az agyamba toluljon a vér. Ha agyvérzést kapok, akkor remélhetőleg a csatorna a saját halottjának fog tekinteni. De inkább nézek egy dokfilmet vagy meccset. A filmekre írt reklámokat azért nem értem, mert egy héten át rimánkodnak, hogy nehogy elfelejtsem megnézni a következő nagy filmattrakciójukat, aztán amikor végül szeretném megnézni, akkor nem hagyják, hogy élvezzem. Barmok, nem tudok mást mondani.

Pénteken a Duna tévén véletlenül eltaláltam egy érdekesnek bizonyult kosztümös filmet. Őszinte hálát éreztem irántuk, mert nem zavartak meg a sajnos kötelező karikán kívül semmivel, nem volt reklám, volt vége is a filmnek, amely bizony az élvezethez tartozik, szóval kellemesen szórakoztam. Nem tudom, hogy a kertévéknek miért nem érdeke, hogy a néző így álljon fel egy műsoruk után, eltelve a csatorna iránt érzett szeretettel. :-) Valószínűleg a fogyasztó tömegnek elég, ha odatolják eléjük a moslékot, aztán azzal már jól elvannak, a reklámokkal átmosódó kis agyukkal, mást nem tudok elképzelni.

A neten előpofátlankodó reklámok egy részét a Mozilla Firefox, a FlashBlock kiegészítővel megtoldva hatékonyan kiegyeli. Lehet, hogy később túljárnak az eszén, de ő is fejlődhet tovább.

NAR 2009.10.05. 15:51:51

Régebben volt a Viván metálműsor, rendszeresen technoválogatást (Ibiza megamix 18 vagy valami hasonló jellegű) reklámoztak közben - teljesen feleslegesen, mert a közönség zenei ízlésébe nem igazán fér bele.

Az nfl.com-on is eléggé idegesítő, hogy 3-4 videólejátszásoként egy 15-30 másodperces reklámot is végig kell nézni.

insect02 · http://autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/363-ferrari 2009.10.05. 15:58:41

amúgy az az érdekes a pop-up bannerekkel amik pl. az index főoldalán vannak, hogy egyszerűen semmilyen emlékem nem marad róluk. ugyanis amint meglátom őket olyan szintű anyázásba kezdek és olyan szintű idegesség fog el, hogy a reklám tartalmából semmi nem marad meg, vagy ha igen akkor az is csupán a következő anyázásomnak az alapja lesz... persze tudom, vannak tudatalatti hatások is meg minden, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy egy olyan reklám hatásos lehet amelyik szószerint felidegesíti az embert... a tv reklámoknál ugyanígy vagyok néha. nemegyszer kapcsoaltam ki a tv-t azért mert ideges lettem a fogyatékos reklámok láttán és inkább úgy döntöttem, hogy "á nem is nézem ezt a szart, mert ezer érdekesebb dolgot is csinálhatnék és csak pazarlom az időmet" - holott a műsor maga jó volt, csak a reklámblokkok elvették a kedvemet... van még valaki így ezzel?

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.05. 16:57:32

Nem elég, hogy az összes weboldal tele van folyamatosan ugráló reklámokkal, amit soha sem nézek meg, de az email-em is naponta tele van különböző reklámokkal, amit egyébként letiltani sem lehet, na az már nagyon idegesítő. Ha valamire kíváncsi vagyok, annak úgyis utána járok, de ezeket a netes szemetek úgyis a kukában landolnak.

körúti kis vörös 2009.10.05. 22:14:27

főleg a netes hirdetések zavarnak.
sticky ads. azokat nagyon utálom. meg egyes internetes oldalak mögött felugró reklámokat, amelyeket sokszor a pop-up gátló sem tud kivédeni. a legjobb ha ezek a háttérben megnyíló lapok pornóoldalak, elég meglepő tud lenni ebony és ivory partyja. meg a próbáld gyorsabban enni a banánt típusú szarok, meg az ön ennek az oldalnak a 10 kvadrilliomodik látogatója, ergo ön nyert, bár ezek is általában sticky ad-ek. és ha hangot ad meg beszél, akkor is ha nem akarom.

WarenSeth 2009.10.05. 22:19:46

Néha van hogy az embert a reklám hiánya zavarja. Teszemazt, nekem a hálószobám a hetes útra néz, és pont átellenben vele van két nagy emeletesen elrendezett billboard. Namost amikor ezen reklám van, megvan világítva, az úgy oké nemzavar, na de amikor nincs! Akkor felrakják azt a világoskék, majdhogynem fehér papírt rá, és megvilágítják azzal az ultraerős reflektorral, és ez olyan szinten verődik vissza a szobámba hogy nem tudok tőle aludni és tökig le kell engedjem a redőnyöket. Ez pl nagyon zavart, reklámozhatnának többet is :D

lili_anna 2009.10.05. 23:21:53

A ker. TVkben a filmek végén felüvöltő reklámblokk zavar. Ha már végignéztem a filmet, mindenféle megszakítások dacára, akkor stáblistát szeretnék, meg katarzist és nem a film utolsó kockája helyett arcomba nyomott reklámokat/előzeteseket.
Lokálisan meg a Budaörsi út elején viccesen elhelyezett MÁV óriásposzter zavar, ami minden reggel a rohadék dugóban, araszolás közben kerget az őrületbe, miszerint járjak elővárosi vonattal. Könyörgöm, Budaörs felől melyik elővárosi vonattal járjak???

Sissio 2009.10.05. 23:36:44

Tudom klisé de leginkább a filmek közben utálom a reklámok.
1. iszonyat sokszor szakítják meg a filmeket
2. mindig a legizgalmasabb résznél
3. idióta "hüvelygomba" reklámok
Talán ezért sem nézek olyan sokszor tv-t.
Interneten zavarnak a legkevésbé, ugyanis el tudom őket kerülni, vagyis ha van egy felugró ablak csak simán bezárom, tehát én választhatom meg hogy mi érdekel és mi nem, ééés a reklám hossza is lerövidül egy klikkre. :P

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.10.05. 23:51:34

A netes, kurzor után mászós agresszív hülyeségek irritálnak a leginkább. Ezen kívül idegesítenek a rádiós reklámok is, főleg azért mert pár hétig ugyanazt a kb 10 reklámot nyomatják (sokszor a sorrend sem változik) és őrjítő, mikor ezredszerre hallom.

A moziban kifejezetten szeretem a film előtt lévő reklámokat és ajánlókat, már arról sem akarok lekésni.

TV-t nem igazán nézek, ha valamilyen műsort szakítanak meg az nekem semleges, de ha filmet, az tud bosszantani.

A kültéri reklámokat szeretem nézegetni és az újságokban sem zavarnak az egész oldalas hirdetések.
Ezt tanulom, nyilván nem hagynak hidegen :)

MdCecile 2009.10.06. 10:09:26

Sok már a komment, nehéz is újat írni... Számomra a televízió estében a legidegesítőbbek a műsorajánlók, mára már hosszabbak is talán, mint maguk a reklámblokkok. A telefonáló marketingesektől a falra mászom, volt olyan cég, amely sokadik elutasítás után is hívogatott. A mobilszolgáltató minden második nap érkező sms-promói is súrolják az elviselés küszöbét. Interneten pedig a beszélő és képernyőn ide-oda járkáló figurák a legidegesítőbbek, persze a harsány színekben, egy másodperc alatt ötvenet villódzó bannerek se semmik...

Noda10 2009.10.06. 10:10:33

az nfl közvetítés amerikában. gyakorlatilag a fele reklám. A reklámozás alakította ki a sportot, hogy minél eladhatóbb legyen, szabályváltoztatásokat generált stb stb. Legújabb ocsmányság. Egy banner hangot ad ki kéretlenül. le kell némítsam a hangfalat, miközben olvasok, mert nincs is képernyőn az a szar, a hangját hallom.

Prím Letöltés · http://letoltes.prim.hu/ 2009.10.06. 11:10:27

A layeres bannereket elég egyszerűen le lehet szabályozni, hogy ne jelenjenek meg minden oldalbetöltéskor. Az más kérdés, hogy az ügyfelek/ügynökségek egy része nem él ezzel. A pop-up meg igazából már kihalt műfaj, mert minden értelmes böngésző tudja már blokkolni.
Bővebben itt: adserver.blog.hu/2009/09/30/ujratargetalas

boibo 2009.10.06. 23:13:09

@newenergy: grt! nagy húzás volt.

Mr. Blowfish 2009.10.07. 15:27:41

A legjobban azt utálom ha felhívnak. Csak azért nem küldöm el ilyenkor a telefon másik felén lógó emberkét, mert tudom, hogy ő csak alkalmazott, csinálja amit a főnök kioszt.

A másik amit utálok az a tolakodó popup. Amíg normál reklám van az oldalon (persze nem ilyen pszihedelikus színekben villódzó szar) addig nem szoktam letiltani, de ha jönnek a tartalom elé bepofátlankodó popupok akkor blokkolom a legutolsó reklámra utaló kódsort is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása