Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A consumer generated content mostanában nagyon divatos dolog, az egyes ügyfelek szívesen dolgoztatják a fogyasztóikat, akik a kecsegtető díjak hatására vannak olyan vállalkozó kedvűek, hogy működjenek is ezek a kezdeményezések. Minél egyszerűbb és ötletesebb az, amit kérünk tőlük, annál nagyobb az esélye annak, hogy valami jó sül ki a dologból. Ennek ellenpéldájaként nemrég a T-Mobile kérte az ügyfeleit arra, hogy forgassák le a saját mobilinternetes reklámjukat, aztán a Pepsi próbálta meg rábírni a fiatalokat arra, hogy csináljanak "valami vicceset". Az eredmény előre megjósolható volt.
A Coca-Cola ezen a téren is a profizmusáról tett tanubizonyságot. Arra kérte ugyanis a rajongókat, hogy készítsenek magukról egy olyan kisfilmet, amelyben egy Coca-Cola elfogyasztását játszák el hangban a felbontástól egészen a jóleső sóhajtásig. Bár a filmet az tévébe szánják, magát a castingot szinte kizárólag a Facebookon fogják futtatni a Coca-Cola rajongói klubon keresztül. Az instukciókat például éppen a fan club bejegyzővel vették fel, akik már ránézésre is kellőképpen őrültek ahhoz, hogy hitelesek legyenek. Nem egy korszakalkotó kampány, nem egy csillió-millió dolláros Happiness Factory, de mégis jópofa, hatásos, a facebookot ügyesen alkalmazó ötlet. Ha kedved és egyúttal szerencséd is van, akár te is szerepelhetsz benne.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.