Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Márciusi Dusán nicknevű olvasónknál a Gillette aktuális szpotja verte ki a biztosítékot, amiben a borotvagyártó három nagyágyúja segítségével alázza be azokat az ügyfeleit, akiket nemrég még ő maga beszélt rá az előző, most éppen elavultnak mutatott termékének megvásárlására. Dusán azonban tökéletes férfiként nem hagyta magát, és bánatát egy levélbe fojtotta, amit most közzéteszek:
Kedves Reklámbuzi!
Régóta fel akartam vetni, hogy mennyire bosszant, amit a Gillette termékfejlesztés néven művel. Az új reklámjával új szintre lépett, mert hogy éppen ezt a kérdést tematizálja. A szpotban Henry, Federer és Tiger Woods, gondolom fejenként kb. egymillió dollárért, saját sporteszközeikkel verik ki a fogyasztó kezéből a Mach 3 borotvát, hogy váltson át végre az új Fusion megapower turbo izére, amelynek a vágófejei természetesen nem kompatibilisek a régi borotvával, vagyis venni kell egy újat hozzá. Aki nem látta, annak itt a szpot.
A borotva klasszikus terepe a kamu-fejlesztésnek, nyilvánvaló, hogy évtizedekkel ezelőtt sikerült olyan eszközt kifejleszteni, amely az emberiség hátralevő idejében teljesen kielégítő megoldást jelent a növekvő arcszőrzet problémájára. Ez közismertnek tűnik, volt egyszer valami vicces szpot, ahol nyolcpengés borotvát promotáltak. Ami még alapvetően hazug ebben a filmben, hogy úgy ábrázolja a szituációt, mintha valós döntési helyzet volna, miközben Match 3 cserélhető fejet kurvára nem lehet kapni, nyilvánvalóan nem szállítanak már az üzletekbe.
Tehát összegezzük: a Gillette, miután egyszer a termékét választottam, kifizettetne velem néhány évente néhány ezer forint pluszt, mint egy adót, mert megteheti. Majd készít egy reklámot arról, hogy mekkora sóher paraszt vagyok, hogy ennek nem örülök. Mert hogy én egyszerűen csak szeretnék megborotválkozni a létező borotvámmal, és ennyi. Ez simán prosztóság, vagy ez annyira prosztóság, hogy az már cool? Nem vagyok benne biztos, de gyanítom, hogy a többi gyártó is ugyanezt teszi. Ha nem így volna, szóljatok, azonnal átváltok.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.