Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A világ leglúzerebb rockere

Az állati doki, Nyuszómuszó, Lúdas Dzsepettó és BK Ernő után végre itt egy tényleg vicces rekámkarakter. Sajnos nem hazai termés, hanem a Doritos és a Guitar Hero gyermeke, aki a két cég közös prómóciójához készült reklámban elevenedik meg. A 4 perces reklámfilm főhőse Alen, aki tulajdonképpen egy senki. Annak viszont végtelenül szerethető. Születésének pillanatától követhetjük nyomon, ahogy wannabe rocksztárként éli az életét. Miközben a legszarabb helyeken dolgozik, ennek megfelelően is viselkedik. Autogramot oszt a futárlány mellére, széttöri a berendezést a boltban, fogorvosi asszisztensként szólózik a fogselymen, és még rengeteg olyan hülyeséget csinál, ami miatt úgy nézi végig az ember a 4 percet, hogy szinte észre sem veszi az eltelt időt. Én máris Alen-mániás lettem, adjon valaki egy zacskó Doritost!

 

Címkék: játék humor kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr161466675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raikkonen 2009.10.22. 12:00:33

emberi, vicces, remek.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.22. 12:29:25

aranyos kis történet arról, hogy ne adjuk fel az álmainkat, de túl hosszú...ha nem magasztaltátok volna ennyire, biztos, hogy nem néztem volna végig.

TorrenteXY 2009.10.22. 14:03:43

Nekem csak az jött le belőle hogy ha egy lúzer vagy, akkor vagy guitar hero. Persze érezni benne, hogy azt akarják sugallni igazi rocker marad a lelkében, de tökmindegy. Nekem nem jön át, hogy miért jó ez a guitar hero, a doritospedig alul van reprezentálva ebben 4 perces kisfilmben. Bár amennyit szerepel, a ráugrás az vicces.
De nem okozott jó hangulatot, végig csak a melankóliás arca van a srácnak.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.22. 14:35:38

talán mert a léggitározásból már rég kinőttem, nekem nem szerethető a lúzer, csak szimplán lúzer.
Alen nem valósítja meg az álmait, csak zenészmozgásokat, manírokat majmol, még a végén is.

Aloha 2009.10.22. 14:43:14

Enegem teljesen lehangolt. Túlságosan szerethető a karakter és rossz nézni, ahogy balfkodik :S
Ami viszont isten, az a Doritos zacskókra ugráskor a pénztáros srác.

hiba 2009.10.22. 15:29:07

@Kontárblog: ez most ugyanaz a színész mint BK Ernő? Vagy a lúzerarc alapvető eleme a bárgyú nézés?

konker 2009.10.22. 15:44:43

Hát ez mekkora már!:D Remlem lesz még több:))))

S. Annyi 2009.10.22. 15:50:59

Kicsit hasonlít Richie Blackmorra. Mexerettem én is.

S. Annyi 2009.10.22. 16:34:22

@werem: A vége felé a pajeszos állapotában tényleg hasonlít kicsit.

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2009.10.22. 16:35:20

Ezt az idiótát. Szerintem abszolut nem szerethető ez a balek. Akkora gáz, hogy végig se bírtam nézni. Vajon lemaradtam valamiről?

Szabó Patrícia 2009.10.22. 17:03:02

Nekem az jött át, hogy a végén lett a legnagyobb lúzer, ahogy otthon énekel anyuéknak, annál nincs lejjebb. Ez lett az álmaiból. Amúgy vannak benne vicces részek, de végül nem tudom, hogy jön a képbe a termék, és mit akar sugallni, de valszeg ez az én korlátom.

Gazz 2009.10.22. 17:17:18

Nem vágtam azokat a szánakozó pofákat a kisbaba születésekor. Mi volt a gond a gyerekkel? Teljesen aranyos kis csecsemő volt.
Az lett volna poén, ha mondjuk néger lett volna a kis krapek.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.22. 21:31:40

@hiba: sztem Ernő nem ennyire Juniverzal. ő echte magyar...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.10.22. 23:26:32

nekem is tetszett... amikor csajruhábanbilleg az milyen? :oD

egyébként ilyen egy anyai szív :)

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.10.23. 10:23:12

nekem ebből az jött át, hogy mennyire szánalmas dolog gitár híróval játszani :D

Nutshell 2009.10.25. 12:06:54

@Gazz: Abban a jelenetben nézd meg a kezét :)

visionfresh · http://visionfresh.net 2009.10.26. 10:26:27

@tomoceusz: nagyonjó a starbucks reklám. a posztban szereplő guitar hero iszonyat gáááááz

allegravelli 2013.01.27. 19:45:26

Eddig 2 videódból 2 nem él a licencsértés miatt. Legalább jeleznéd!!!!!!!!!!!!!!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása