Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nap reklámdilemma: Sláger rádió szimpátiakampány

Vajon az ORTT-re lehet egy ilyen szimpátia-reklámkampánnyal nyomást gyakorolni? Csak a forintok alapján döntenek majd, vagy figyelembe veszik a hallgatói sms-eket is?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr331470165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic_ 2009.10.23. 19:46:58

Ez azért van, mert a sláger rontja a memóriád! Ahogyan ezt meg is írtam a blogomban

redmatyi.blog.hu/2009/10/19/a_slager_radio_szar

:D

Bocskov Jordán 2009.10.23. 21:52:32

ORTT ide, ORTT oda: azzal az adatbázissal sok mindent lehet ám kezdeni...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.10.23. 22:17:44

Bocskov
De milyen kis izé vagy. A Sláger Rádió nem olyan. Ők csak megmosolyogtatják a hallgatókat, a profitot meg szétosztják a szegények között.

novi 2009.10.25. 12:03:56

nekem az egész kampányról az autofelláció ugrik be

2009.10.25. 19:10:07

Tegnap figyeltem fel a plakátjukra és nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek. (Nevettem.) Szegények annyira szánalmasan bénák, hogy nincs jobb ötletük pontosabban bemérni a hallgatóság méretét?

Mediadroid 2009.10.26. 17:26:43

Az a helyzet, hogy a frekvenciapályázat elbírálása olyan magyarosan megy, politikai lobbik mindenfelé, szakmai érvek, vagy az, hogy több pályázó már eleve kiskapukat találva nyilván félértelmezhető pályázatot adott be senkit nem érdekel.
A Sláger kemény melóval és jó stratégiával felépített egy masszívan első rádiót, amit most mindenki el akar venni tőle. Az sms-esdi arról szól, hogy a politikusok ne gondolják úgy, hogy bármit tehetnek, a Sláger mellett tömegek állnak... ennyi. nem hülyeség, ez egy nagy PR kampány pici része. nem kell mindig kaviár

Chalabre (törölt) 2009.11.02. 17:32:20

Én el tudom képzelni, hogy az új rádiók jók lesznek. Még nem kaptak esélyt. Jár nekik is... Szívesen összemérném az eredményeket pár év múlva... Az új vagy a régi adót szerette jobban? Miért kell elítélni kapásból azt, aki még meg sem szólalhatott? Micsoda előítéletek!

Másrészt, ha ezzel a szimpátianyavalyával lehetne változtatni a helyzeten, akkor nem sérülne a demokrácia? Miért nem képesek a vesztesek elfogadni, hogy most nem ők nyertek, más jobb ajánlatot tett. Van ez így! Örüljenek annak, ami adatott, és amiből nyerészkedhettek. Ők is tudták a pályázat feltételeit és gondolhatták, hogy alacsony százalékígérettel nem sok esélyük lesz! El kellene fogadni az eredményt.

Megjegyzem meglehetősen igénytelen a weblapjuk és a kardoskodásuk. Nekem nem szimpatikusak.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása