Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A jelek szerint Szlovéniában biztosan, bár itt mostanában szinte már kötelező elem lesz a pucér mell az óriásplakátokon. A múltkor egy grafikai biennálé hirdetésén láthattunk a világ legnagyobb fedetlen plakátkebleit, most pedig szalámit reklámoznak derék déli szomszédainknak meztelen női felsőtesttel. Nem tudok szlovénül, de valahogy kétlem, hogy a Jedna je fősor különösebb magyarázatot adna a mellek szerepeltetésére. Alapvetően nem rossz irány ez, én is szívesebben nézegetnék mondjuk az osanos billboardokon a kövesztett szalonna vagy egy pár baromfi virsli helyett egy pár szép cicit. A hazai szalámik reklámjaiban sem elvetendő ötlet, mert bár az eladásokon és a márka megítélésén valószínűleg nem sokat lendítene, de sajnos az sem, ami helyette lenne ott (ezt a Kaisers szalámi-wellness kampánya óta bizton állíthatjuk). Kedves Sanyi bá! Ha az OTP-nél nem is, a Picknél talán érdemes lenne megfontolni ennek a sajátságos szlovén reklámtechnikának az átvételét.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.