Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Saját termékeit zúzza szét a Sony

Mi lelehtne annál izgalmasabb, eredetibb és érdekfeszítőbb, mint egy vadonatúj Slim PS3-at belevágni egy gyönyörű, csilogó 46"-os Sony Bravia tévé képernyőjébe? Így, ahogy belegondolok, hirtelen legalább tíz is eszembe jut. Merthogy azon kívül, hogy a szuperlassításban lejátszott felvétel valóban látványos, igazából az égvilágon semmi értelme sincs. Még akkor se, ha arra a szójátékra építették (remélem nem), amely a reklám apropójára, egy nem különöebben szokatlan promócióra utal, amelynek keretében Ausztráliában most minden legalább 46"-os Bravia tévéhez ajándékba adnak egy PS3-at, azaz hozzácsapják a konzolt a készülékhez. Nekem fáj nézni ezt a filmet, bár valószínűleg éppen ez a célja. Akár nekem is adhatták volna a filmbeli cuccot, bár az igaz, hogy ezzel a megoldással valamivel kisebb publicitást értek volna el mint így.

via: gizmag

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr481470409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2009.10.25. 10:45:35

Jobb lett volna, ha PS3 beleolvad a tv-be. Amúgy szurkolok, hogy hozzád is odavágjanak egyet. Utánam.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.25. 11:54:26

szerintem nem egy nagy eresztés.
ezzel a szememben csak azt mutatják, a bőrük alatt is pénz van, jut arra, hogy széttörjenek egy ilyet, meg arra is, hogy ebből egy filmet csináljanak.

amúgy gondolom valami hibás darab lehetett-nyugtasson a tudat:)

gabest1 2009.10.25. 12:17:21

Törésteszt, ha esetleg pistike otthon hozzávágná a tévéhez mérgében.

Ronald 2009.10.25. 12:42:59

@gabest1: Inkább Pistikét...a falhoz.
Hej-hej, de jó is volt az a Durex-reklám. Tényleg olcsóbb egy jókor felhúzott gumi.

éslkdfélsakdgsdgasdg 2009.10.25. 14:03:11

már nemazért de ez miért mutatja hogy a bőrük alatt is van pénz? az okés hogy téged átbasznak a boltban egy olyan készülékkel aminek valódi értéke tizedannyi sincs mint amennyiért elindítják kis országunkba, majd megvámolják, áfát raknak rá meg nyereséget de attólmég nekik ugyanúgy ötezer forint egy ilyet összedobni kínában

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.10.25. 14:16:35

kisebb publicitás! rb, ne szerénykedj...:) lehet, hogy a következő kampányban már az addict is szerpel felületként.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.25. 20:04:51

@Susy Peti: hát nekem ebből az jön le, hogy nekik annyi tér ez a küyü, amit nekem el akarnak adni, hogy simán a falhoz baszkodják...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.10.26. 07:31:53

A reklámnak értelme nincs, de szépen van megcsinálva.
Van amikor a látvány felülírja a valódi történetet.
Nekem ez ilyen.

Titan 2009.10.26. 14:27:13

Szerintem ötletes, a megfejtés meg nem olyan bonyolult. Ez egy akció, "ajándékba" kapsz egy PS3-at, ami önmagában egy elég jó reklám. Minden akció véges kell hogy legyen, különben nem hiteles. Ezt hivatott kihangsúlyozni a törésteszt is, szándékosan drasztikusan. Viszont konkrét darabszámra necces akciózni, ezért sztem a széttörős ötlet előbb volt meg...
Végeredményben Én megmaradtam volna a dátumos megoldásnál így utólag okoskodva, és arra találtam volna ki valami drasztikusat, hamár.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.10.26. 19:59:52

Pedig annak mekkora reklámértéke lett volna az ausztráloknál, hogy tévét ajándékoznak egy magyar bloggernek :o)))) biztos tömegestül rohantak volna a helyi keravillba :o)))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.10.26. 20:08:08

Dex
Egy próbát megért volna. Nekem biztosan!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása