Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

WiFi jelerősséget mutató póló

Közeleg a karácsony, ideje megírni a leveleket a Jézuskának, hogy az online megrendelt cuccok időben ideérjenek. Remélem, nekem már a télapó meghozza! via:thinkgeek

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr531477621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.10.27. 09:35:50

Még csak bézbólsatyeszon láttam. Amúgy be lehet vajon úgy állítani, hogy csak a nyitott WiFi csatornákat figyelje? :)

kis.bence 2009.10.27. 16:18:19

Kedves szerkesztő!

Ez nagyon tetszik, szeretnék rendelni egyilyet (teljesen komolyan!)

Nem tudnád megmondani, hogy a szállítási kültség mennyibe kerül. Mert polo 4000ft annyit meg bőven megér.

Köszi.

kis.bence 2009.10.27. 16:27:42

Jah és még egy kérdés. Az aksi meddig bírja?

foglaltnev 2009.10.27. 19:47:31

Ez mekkora már, bár azért én nem kapkodok utána:)

a szerző 2009.10.28. 18:31:36

DHL Express Intl $54.61
UPS Express $68.39

szoval Magyarorszagra huzos!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása