Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: A Danubius és a Sláger a levesben

Vajon az ORTT tagjai azt gondolták, hogy a rádiófrekvenciák odaítélésből nem lesz országos botrány, vagy csak annyira pofátlanok voltak, hogy egyszerűen szartak rá?

Update: A Sláger rádió vezetése szemmel láthatóan kiborult, a rádió honlapján jelenleg ez a felháborodott hangú szöveg olvasható:

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr151481594

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: King Casino Bonus 2019.03.15. 19:59:05

1:64 offroad tires - geuxaqb

Trackback: Szól a rádió 2009.10.31. 17:21:44

Még Hungária Rádiónak hívták, mikor a frekvencia hozzá került,De a szpíker a mikrofonhoz már a Sláger Rádiónál ült.Mikor az első sláger felszárnyalt és messzire repült,A műsor terv a '60-as és '70-es évekre épült!S 99-ben ...

Trackback: Danubius, Sláger: game over? 2009.10.28. 21:39:11

"Dögöljön meg az ORTT, lehetőleg máma még!" - Karinthy Frigyes után szabadon(Kattintásra nagyban nyílik)http://www.slagerradio.hu/ http://www.danubius.hu/ http://www.ortt.hu/ 

Trackback: Slágertelenül 2009.10.28. 18:57:29

Mivel már foglalkoztam korábban a témával, a véleményem ismert. Így a mai döntés kapcsán most csak annyit teszek, hogy kommentár nélkül közreadom a Sláger rádió vezetőjének sajtóközleményét, még úgy is, ha néhol egy kicsit hatásvadász módon van megfoga...

Trackback: Búcsú a Slágertől és a Danubiustól 2009.10.28. 16:47:32

Mit mondjak? Bejött a jóslat. Hihetetlen. Vorg a Hallhatatlan Báró törzskommentelőnk ezt írta: "Gondolod, hogy a Slágernek és Danubiusnak annyi? Nehezen tudom elképzelni, hogy két népszerű adót megszüntetnek, hiszen már évek óta sugároznak. Vagy?&...

Trackback: Megegyeztek 2009.10.28. 16:35:30

Megoldották a médiatörvény anomáliáit, hibáit és tévedéseit. Sikerült felszámolni a működésképtelen és csak kádertemetőnek használt megyéket. Hatékonnyá tették az önkormányzati rendszert. Most már nem lesz 39 fős településnek önkormányzata.   Si...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélabácsi 2009.10.28. 20:29:22

@zsüber: én egy hallgató vagyok. Fentebb találod az ítéletem. Sem RiseFM-et, sem Péterfi Borit vagy lambadát nem hallgatok csakúgy, mint az általad említett többi dolgot. Én egyszerűen azt várom el egy zenei rádiótól, hogy ne ugyanazt a 100-200 dalt nyomja még akkor sem, ha egy adott zenei korszakból válogat.

Ha valaki azt mondja hogy a 60-as, 70-es évekből nem lehet sokkal, de sokkal színvonalasabban válogatni mint ahogyan ez a szerencsétlen Sláger csinálja, az hallgassa egy kicsit a német SWR1 adót, a neten is elérhetőek. Egy hét után rájön miről beszélek.

Mayday 2009.10.28. 20:30:00

@waterman: "Miért RiseFM-et és Ipod-ot hallgató gyíkok törnek pálcát a két elvágott torkú vergődő felett"

Mert ezek a gyíkok (webfejlesztők pl) dolgoznak azon hogy a rádiónak legyen weboldala, telefonszáma stb és ezek a gyíkok unják halálosan hogy mindkét rádió összesen 30-50 zenét játszik az idő 80%ában.

megmert egy második osztályos se mond akkor baromságokat mint a Stevie Wonder vakságán viccelődő boros és bochkor.

histar007 2009.10.28. 20:32:23

Volna itt pár dolog:
- A koncesszió lényege, hogy állam bácsi pénzért átenged bizonyos privilégiumokat MEGHATÁROZOTT időre. Ha letelik, akkor új pályázatot írnak ki, és ha valakinek jobb az ajánlata, akkor az nyer.
- Semelyik újonnan alakuló rádiónak nem célja rögtön egy csomó default hallgatót (kocsiban beprogramozva, szekrény tetején betekerve, bekapcsolom mindig az a frekvencia megy) veszteni, így valószínűleg sem a struktúra sem a zenei kínálat nem lesz nagyon más.
- Lehet hogy ezek a rádiók szart játszottak de ez sajnos a MI ízlésünk. A számokat hallgatói paneleken tesztelik, és amelyik népszerű a játszák, amelyik nem azt nem. Hatalmas baromság lenne rétegzenékkel próbálkozni, marad az ÁTLAG.
- Ha a struktúra marad, akkor nem mindegy hogy milyen szignál megy le? Vagy a Szállj el kismadár csak akkor jó ha Sláger rádiót énekelnek utána?
- Ha a Bumeráng népszerű, akkor csak a matekon múlik, hogy lesz-e valamelyiken. Ha utolsó nap elhintik, hogy holnaptól a Fűrészporzsák FM-en lesznek, akkor holnaptól a hallgatóik is oda fognak tekerni, de lehet hogy még tekerni sem kell. És ezek után mondjuk Reggeli rotációs kapának hívják a műsort.

Csak azt ne higgyük hogy a feje tetejére fog állni a világ. Ez az egész egy tulajdonosváltásként fog lejátszódni, optimális esetben az ilyenből nem érezni sokat. Ha a Hilton hotelt eladnák, akkor holnaptól munkásszálló lenne???

2009.10.28. 20:32:30

remélem, holnapra valamelyik blog összegereblyézi az archívumokból, az utóbbi években hányszor borultak így össze ezek a parasztok ha ORTT-szavazásról volt szó

Pierr Kardán 2009.10.28. 20:34:13

Követelem, hogy indítsák újra a Radio Deejay-t!!!!!!!!!!!!!

dr.kakaósbögre 2009.10.28. 20:37:03

Abszurdisztánban bármi lehetséges...és annak az ellenkezője is....

É2I 2009.10.28. 20:37:19

Izé, csak azoknak akik itt net-, meg helyi rádiókat emlegetnek:
Itt két, _országosan_ az éterben sugárzott, "analóg" rádióval fogható frekvenciáról van szó.
Több ezer/tízezer (internetet nélkülöző, napi szinten autóban az országot járó, stb) hallgató nem igen tud más alternatívát, amennyiben a hírekre-, útinfókra-, a meló közbeni kikapcsolódásra vágyik.
Van még az MR1, MR2, Bartók, plusz ez a két frekvencia. (Ha jól tudom.)
Szóval felesleges benyögni egyéb alternatívákat, mert az nem mindenki számára elérhető.

Uebermensch 2009.10.28. 20:52:12

@Oláh Élien: esetleg fellőhetnének egy műholdat Orbán Viktorral az élén

prc 2009.10.28. 20:53:40

Itt most nem az a lényeg hogy milyen a Sláger vagy a Danubius, hanem az elbírálás módja, ahogyan elvesztették a pályázatot az a vérlázító.
Ha valakiben lettek volna kételyek hogy leendő Fidesz kormányunk hogyan fog küzdeni a korrupció ellen, most láthatja!

Semmi sem fog változni.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 20:55:21

@Uebermensch: Azért még néhány helyet foglalj ott a többi okostojásnak is, oldaltól függetlenül! Nehogy már a többi politikus itt maradjon....

sajtos pogi 2009.10.28. 20:55:57

Miért nem csinálnak több országos adót? Aki a díját kifizeti, az sugározhat. Ha szar a műsor, nem tudják fizetni. Így mi hallgatók határozhatnánk meg, h. mire is van igény.

Aki a B-B páros önteltségét komolyan veszi az egy barom. Az egy színjáték, előre felépített koreográfiára.

kefekötő-gödény 2009.10.28. 20:57:20

Mit sajnáltok annyira? Mi a retek tetszett nektek ezekben a rádiókban ? Nem kellett volna annyit mutyizni a koncessziós díjon.
Az fasza lett volna, hogy minden verseny nélkül megkapják további 7 évre a sugárzási lehetőséget. Mondja már meg valaki, hogy mi hiányzik majd belőlük. Én egész nap autóban ülök, de már hányni tudnék a zenei rádióktól. Akárhová kapcsolok, nincs normális zene. A Sláger meg a Danubius csak annak a 3-4 millió agyhalottnak fog hiányozni, akik nézik Balázst, Mónikát, meg Győzit. Ezek ugyanazok voltak. Bár lenne egy beszélgetős rádió a Kossuth mellet. Kár, hogy a Petőfit is elbaszták (a zenék elmennének, de 24 órán keresztül elviselhetetlen az is). Ha zenét akarok akkor ott van az MP3-on 100 óra és olyat, amilyet szeretek. Ezekért nem kár.

Uebermensch 2009.10.28. 20:57:36

@Boli: ebben tökéletesen egyetértünk

sanka9 2009.10.28. 20:58:33

Szóval. Hogy lehetséges az, hogy valakik ennyire tudják kritizálni azt a rádiót, amit ugyebár nem is hallgatnak? Hiszen ha valakinek valami nem tetszik, akkor azt nem is hallgatja. (vagy mégis?)
Ha meg hallgatja, akkor csak azért hallgatja, hogy tudja bírálni? Vagy hogy is van ez?
Egyébként szerintem egy rádióműsornak - amit a legtöbb ember csak háttérzajként hallgat - nem is kell nagy modanivalójának lennie, hanem csak leginkább szórakoztatónak.....
Én csak egy (autóban) rádiót hallgató, pártfüggetlen átlagpolgár vagyok.
hmmmm...hát...ennyi

2009.10.28. 21:01:50

A danubius legutoljára 18 évvel ezelőtt volt hallgatható, amikor még németül vakerásztak benne. 2001-ben hallgattam utoljára, akkor az "Underdog project - Summerjam" című slágere végleg betette a kaput, miután akármikor kapcsoltam az adóra, állandóan ezt nyomták orrba szájba. Amúgysem zsánerem a stílus, de a hideg ráz azóta is attól a számtól. Egy könycseppet sem tudok hullatni az adó után. A slágerrel némileg más a helyzet, egykoron tényleg jó volt, a bumerángon tudtam szakadni, és a zenék is hallgathatók voltak, egészen addig amig el nem kezdett izzadtságszagú lenni az egész. Elfáradt. A zenei repertoár gyenge, szűkös, tényleg évekóta ugyanaz a pár nóta forog. Sok a pofázás, mégtöbb a reklám. Boros bocskor páros pedig viccesből átment gecibe, a bumeráng pedig humorosból szexuális-szardobálós-lefikázósba. Mindazonáltal még mindig a mai siralmas rádiópaletta leghallgathatóbb adója. Hamár az ORTT ilyen jó gyerek, akkor tényleg megérné szavazásra bocsátani. Döntsön a két adó sorsáról a pórnép.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2009.10.28. 21:08:09

Istenem, kinek hiányzik a Sláger és a többi szennyrádió? Mehet a levesbe az összes.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 21:08:26

@sanka9: Ezaz... A sok "sikeres", fikázós ember k..vára tudja osztani az észt, hogy mi, miért szar. Bár ők aztán a közelébe se jutottak még semminek, a közösségért, valami hasonló jó ügyért, mint amit BB-ék csináltak meg végképp nem tettek, de azért most itt ők a sztárok, megmondják a tuttit. Ja, meg a pártközpontokban meg kell mutatni, hogy aktívak voltak... Sikeres emberek...

boldii9 2009.10.28. 21:09:28

Nekem az nem tetszett, amikor a Sláger elkezdett tartozni, meg sírt, hogy bocs, ja, korábban azt ígértem, hogy X ft-ot fizetünk évente, de változott a helyzet, nem bírjuk.
Valahogy csak átverekedték a dolgot, ahelyett, hogy akkor rögtön új pályázat lett volna.

Most megkapták ugyanazt, maguk ellen. A döntés baromság, de a fentiek miatt a sláger megérdemelte.

nemeseri 2009.10.28. 21:12:32

Az van, hogy sosem gondoltam, hogy értéket közvetítene a két adó. Sosem hallgattam egyiket sem.

DE. Most politikai döntés született, ahol az legnagyobb felajánlott pénz ellenébe döntöttek. 670 milla egy részét sosem kapja meg az ország. Kis pénz a többihez képest...

Kb. iszonyat ami itt megy.
De ami majd a kampány indulásával előkerül. Ahh... borzalmas lesz nézni.

panicradio 2009.10.28. 21:13:26

Hál' isten, hogy ennek a két genny adónak vége. Ha valami akkor ezek, képviselték az igénytelenség csúcsát. Remélem valami normális, hallgatható és nem utolsó sorban igényes lesz helyettük. Évek óta a legjobb hír, amit olvastam mostanság. :)

Honda RC 51 2009.10.28. 21:14:43

Valaki magyarazza mar el miert kellett kilokni a ket radiot? Ha en berelek egy lakast akkor abbol nem loknek ki hacsak nem csinalok valami torvenybe utkozot. Amcsiba ha lehet 200 radio ugyanazon az FM sacszelessegen akkor miert nem lehet magyarorszagon is? Nem hiszem hogy technikailag nagyon koltseges lenne. Ugyanugy 10 mobilszolgaltato es 1000 TV csatorna letezik. Ezek mind mind penzforrasok.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 21:27:31

@Honda RC 51: A következő a helyzet... Egy normális országban nem ilyen fos, mindenhez nagyon, de semmihez sem értő polikusok döntenek olyan egyszerű dilemma esetén, hogy 2 számoszlopot felírunk (de nem ígéretek, ködös kamu százalékok, hanem Nettó Ft alapján), a végén alul összedjuk őket és amelyik több, továbbá teljesít minden feltételt, az nyert. Mert akkor a sok pártkatona nem üldögélhetne mindenféle kamu állásban, meg megyei láblógató hivatalokban+ soroljam... Inkább nem...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.10.28. 21:27:44

Jóleső hallgatni azt a sok hülyét, akik szerint Boros-Bocskor duettel kibasztak, TEHÁT jó nekünk. Lófaszt. Nem jó nekünk. Nem mintha hallgatni bírtam volna őket, mert sem ők, sem a zene nem volt kedvemra való. De most arról van szó, hogy cirka 370 millió Forinttal kevesebb megy a költségvetésbe. A két nagy párt szépen megegyezett, hogy mindegy, hogy mennyiért, de legyen két saját országos rádiójuk. Egy hírrádió - a HírTV mintájára (ami ugye az elfogulatlan, igényes tájékoztatás csúcsa) és egy másik kommancs adó a Klubrádió mellé.

Erre számíthatunk ezen túl is, hogy a két politikai rivális egy perc alatt elosztja a koncot, ha arról van szó, Szíjjártó és Újhelyi meg nyomja a TV-ben a vad szócsatákat.

Tehát mindenki, aki örül - az egyébként megvetnivalóan igénytelen - Boros-Bocskor duó bukásának, az annak is örül, hogy itt nincs demokrácia. Azt meg már csak tényleg a nagyon hülyék kedvéért teszem hozzá, hogy ha a Jobbik is kapott volna egy Turul rádiót, a helyzeten az sem javítana.

Közöd?? (törölt) 2009.10.28. 21:31:18

jó kibaszott politikai döntés, de mit érdekli a slágert melyik frekvencián fogható?? az emberek a tv csatornák között is váltogatnak, a politikai beszélgetést is el fogják tekerni mert hánynak tőle, sőt élelmesebbek még a jó öreg slágerüket is megkeresik majd

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 21:35:29

@RAMBO: Elég reménytelen vagy.. Néhány ecceri arcnak ez már túl magas, amit leírtál. Ne emeld ilyen magasra a lécet. Ők utálják, de rendszeresen hallgatják, totál tudják a műsort, evégre meg kell ismerni amit utálni lehet... Hallgatni meg eddig is kötelező volt nekik. Lehet, hogy nem tudták fogni épp a független Hírtévét, vagy a Bolgárgyuribácsit. A demokrácia meg eddig is úri huncutság volt nekik. Ha viszont nem lenne, akkor ugatni sem tudnának és kisebb dologért is szájbaba..ták volna őket, mint '89 előtt az elvtársak!

Diopapa_sok 2009.10.28. 21:36:55

@RAMBO: Azért erre a 370m forintra ne vegyél mérget, csak mert a Sláger ezt írta.. Papíron többet ajánlottak a nyertesek. Azt pedig, hogy többet ajánlottak a nyertesek azt tessék számonkérni a frekvencia pályázat kiíróján (aki nagyvonalúan kivonult a szavazásról, mert nem ért vele egyet, no comment), mivel ő vette bele a pályázatba azt a bizonyos 25%-os határt. (bővebben: index.hu/kultur/media/2009/10/28/partalku_miatt_hallgat_a_danubius_es_a_slager/ ) Szal' baromi unalmas már a sok Orbánozás meg hírtévézés, elöbb tessék megkérdezni, miért lett olyan a pályázat, amilyen...

Jah és érdemes a linkelt cikkben elolvasni, hogy tavaly hogyan akarta a kedves Slager és a Danubius törvénymódosítással elérni, hogy ne kelljen pályázni, hanem "csak úgy" újabb 7 évre megkaphassák a koncessziót.

Egyébként ha az ORRT vagy a NHH kicsit is tökösebb, akkor már évekkel ezelött kihúzta volna a konnektorból a Slágert és a Danubiust, amikor elkezdtek vinnyogni, hogy nem tudnak fizetni (illetve akkor már évek óta nem fizettek). Kiváncsi vagyok, ha holnap szólok az APEH-nek, hogy nem tudok adózni mert a bevételeim nem voltak akkorák amekkorára számíottam, akkor mennyi idő után jelenik meg nálam a behajtó....

Szal' ez a 370m HUF is nettó faszság sztem...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 21:47:06

@Diopapa_sok: Bizony, bizony... Ennél nagyobb faszság meg csak az lesz, amikor a hirdetések egy plusz cégen keresztülmenve kerülnek a rádióhoz (a minek a tulajdonosi körét érdemes lesz majd megnézni, de fogadásokat már köthetünk rá) és mindjárt más összegnek az 50, vagy 55%-át kell befizetni, hisz csak az jön be a rádióhoz... A haszon meg eltűnik... Tehát majd 1 év múlva lehet csak pontos összeget mondani. Na ezt nem engedtem volna! Most letisztázni, hogy ennyi az annyi. Akinek nem tetszik viszlát, van munka földeken, lehet menni kapálni!

Diopapa_sok 2009.10.28. 21:49:42

@Boli: Na igen, aki a pályázatot kiírta, annak sok sün a seggébe, de ne hogy már erről is a patásorbán tehessen...

tóbiás · http://poorn.hu 2009.10.28. 21:49:58

Aztan miert ne kaphatna mas is lehetoseget arra, hogy orszagos szinten halgassak. Persze ertem en, hogy faj nekik, de ez nem tunderorszag. Boros/Bochkor duot meg ruhelltem. Tehetsegtelenek, emlekszem egy napig a Boros vitte a musort na az volt az igazi katasztrofa nap.

dömper dönci 2009.10.28. 21:56:37

A BB pároson kívül, legalább olyan "kedvencem" volt még az az igazi gyökér Berényi Attila hírszerkesztő, beolvasó, amelyik már a magyartalan hangsúlyozásával is, és a hírek összetételének megszerkesztésével is egy igazi szoclibsi hangszóró volt. Hogy fossa össze magát amikor nem akarja.

jürgen baromartz 2009.10.28. 21:57:22

@Boli:

én személy szerint azért ismerem a sláger rádiót, mert a környezetemben vannak olyanok, akik naphosszat azt hallgatják, így aztán mondjuk úgy nekem is muszáj. a danubius meg.. hangolj rá egy napra, és egy életre elmegy tőle a kedved, 2 óra alatt ki lehet ismerni a műsort.

az elveszített milliókról meg annyit, hogy ilyen kormány és a kedves képviselő barátaik (pártállástól függetlenül) mellett pont leszarom magasról, hogy 670 millióval több van-e a kasszában vagy nem.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 21:59:00

@Diopapa_sok: Dehogynem, meg a cocialistalusta etársak, akikkel lezsiroztak mindent előre. Sokba fog ez még kerülni mindkét oldalnak a 2010-es szavazáskor!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.10.28. 22:00:31

Lehet fogadni. Melyik új rádióadóra költözik majd a Boros-Bochkor túlélőpáros?

Diopapa_sok 2009.10.28. 22:04:47

@reklámbuzi: remélem az ország túlfelére, egy helyi adóra, hogy véletlenül se halljam őket.. :D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 22:08:10

@Diopapa_sok: Bakker, eddig kötelező volt? Mert nálunk nem! Vagy én vagyok rossz helyen?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.28. 22:13:37

Nálunk van Ö3, meg internet rádiók, aminek a zene szerkesztői egy dúúúúrva hétvégi bebaszás után is különb zenei összeállítást dobnak össze bekötött szemmel és lábujjakkal, mint a Sláger és Danubi zenei szerkesztői.

dömper dönci 2009.10.28. 22:15:18

@reklámbuzi: Az ugandai özvegy traktorvezetők szakszervezetének helyi rádiójánál van ismeretségem. Beajánlom őket. Vigyék a Berényit is

cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.28. 22:17:09

ennyi komment...
télllleg ennyien halgat(t)játok ezt a sz*rt....?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.10.28. 22:20:20

A politika csak alca volt, a komcsikhoz vagy fideszesekhez, szoval a bunozokhoz es elnyomokhoz hu regi banda penzgyara volt....

A kamposorru brody vezette artist just, evente ket milliardot osztott ki azok kozott akiket a legtobbet jatszanak, persze, ogy a haverokat Kolossy bocs, koncz "mikrofonalvany" zsuzsa, brody, presszer, demjen rozsika, bikinisek, melegek, parthoz hu tehetsegtelen oskovuletek kozott. Azoknak sosem jatszottak a szamaikat akik pl. disszidaltak :DDDD mondjuk keksz egyuttes pl. vagy "gyere kislany gyere" a beatricetol kenderbe veri a sok balladazo szart, mind tolvaj kocsog, presszer, bergendy, nyugatrol nalunk elerhetetlen melodiakt loptak...es most is tizmilliokat kaszalnak evente a nagy semmire.... nem politika ez, korrupcio, bunozes, az emberek meg birkak, meg disznok, minden moslekot megneznek, meghallgatnak, ahelyett, hogy egyszeruen bojkottalnak oket...

ennyi bakker

nemezisazis 2009.10.28. 22:25:08

hol vagyunk? mikor vagyunk??

kezdhetik lassan újra adni a szabad európát, az igény lassan már csírázik..

lőnék mindet a dunába..

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.10.28. 22:26:38

"A Bors korábbi értesülései szerint viszont saját rádió indítását fontolgatta Boros Lajos és Bochkor Gábor, akik a Slágeren hallható Bumerángot vezetik, abban az esetben, ha a Sláger elveszíti frekvenciáját." (Kreatív Online)

dömper dönci 2009.10.28. 22:29:32

@reklámbuzi: Saját rádió? Ezek napba néztek. Honnan pottyan le frekvencia csak úgy? Ha olyan könnyű lenne ez, akkor miért ment a harc eddig, és most miért sírnak? Okostojások

crazyfish 2009.10.28. 22:40:46

Most mindegy, milyen rádiók szüntek meg, a magyar közbeszerzés és pályázati rendszer egy banánköztársasára hasonlit, az ORTT pedig gyüjtőhelye a dilettáns, ostoba, kártékony, részrehajló,korrupt degeneráltaknak,Majtényi meg egye meg amit megfözőtt, hova a faszba gondolta magát, Arthur király kerekasztalához, ahol győz az igaz,ne rohangáljon ki,nem homokozó, hogy picsogjon, Szalai Annamária a magy politikai élet esszenciája, a gögős hozzá nem értés, kártékony ostobaság ami párosul a hangyszorgalommal...köszönjük Sólyom laci te jogászok gyöngye...hogy vitt volna el a gyermekágyi láz...

winzoli 2009.10.28. 22:41:12

Megszakad a szívem !!! "Magyarország, az emberek és a demokrácia védelmében" tesznek meg mindent a Sláger rádió érdekében. Valahonnan ismerős a szöveg.... Tehát aki nem hallgatja a Sláger rádiót nem demokrata, csak mocskos fasiszta.... védjük meg a Sláger rádiót az ország, a nép, Európa és a világbéke érdekében

ave 2009.10.28. 22:48:18

Persze, politikai beszelgetos. :D
Ertitek... Kereskedelmi radio es majd politikai beszelgetes lesz... Hahaha szanalom.

Ugyanazok az arcok fognak tovabbra is radiozni, nagy csodat nem kell varni.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.10.28. 22:55:01

Személy szerint utáltam mind a kettőt mint a szart, de ezzel gecinagy öngólt rúgott a Fidesz és az Mszp. A jobbik meg a két kis napraforgó parazitapárt meg csak dörzsöli a tenyerét, a nulla egész nullához képest most kaptak egy százalék esélyt ha elég hangosan ajvékolnak.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.10.28. 23:02:28

@ave: Óriási tévedés. Nyilvánvaló hogy a lakosság konzummédiát hallgató konzumidióta derékhadát nem a kötöttpulcsis okostojás politikai elemzők szakpolitikai elemzései befolyásolják pártpreferenciájukban.
Sokkal inkább az 55 percnyi zenei hígfos és rekléám közötti 5 percnyi hírblokk szerkesztése és összeállítása, hiszen Goebbels és Berija óta jól tudjuk hogy megfogalmazéás kérdése csupán hogy valaki a két indulós versenyen utolsóként végez vagy az előkelő második helyet szerzi meg. Ezért nem mindegy ki szerkeszti azt a nyomorult 5 percet.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.10.28. 23:03:45

@Chaoyang: nem jött meg az éves jogdíjad, vagy mi a bajod...?

dtk74 2009.10.28. 23:10:00

A Petőfi rádióm hallgatója vagyok, mióta rendszert váltottak (mármint a rádióban - és tolják a főleg magyar könnyűzenét). Ettől függetlenül néha Danubiust, gyakrabban Slágert is hallgatom. Nincs vége a világnak, ha nem kezdenek technot vagy politikai agymosást tolni, akkor ezentúl is be lesz állítva a frekvencia, mindegy milyen nevet hoz az RDS. Az elbírálás már más tészta, szerintem nem kóser a dolog, szimpla politikai háttéralkuval pénzmosásra és propagandára kiadták a frekiket.
Ja, és Péterfi Bori labambástól rulez. Nekem, és sokaknak, ne tessenek baszogatni ha kérhetem!

dtk74 2009.10.28. 23:11:29

@winzoli: A döntés nem demokratikus, nem a Sláger rádió elutasítása. Tehát nem értetted meg az üzenetet. Nem baj, remélem most behatolt az input.

nick: 2009.10.28. 23:26:54

megszívták, mert megérdemelték
oda is valók

xenuka 2009.10.28. 23:34:29

Nem kár érte.
Boros Lajos polbeat énekes volt az építőtáborokban - azaz tőzsgyökeres őskomcsi propagandista ganaj.
Nem kár érte.
Bocskor Gábor pedig egy fárasztó sótlan műmájer már 20 éve.
Nem kár érte.
A sláger állandóan unalmas régi zenéket játszott.
Nem kár érte.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.10.28. 23:43:16

Amióta a félkegyelmű lemondott, a szadesz lehúzta a rolót, a Napkeltének bealkonyult, ez a két kulturális Hiroshima és Nagaszaki pedig leoltja a villanyt, "nincsen nekem vágyam semmi".
Én most már tényleg csak egy jó kávét kérek.

lanyi 2009.10.28. 23:57:39

Most komolyan...

Ennyi barmot egyrakáson...

Most mondja meg már valaki, hogy erről az egészről hogy jut eszébe a patásorbán.
De tényleg.
Ti ennyire hülyék vagytok?

Gyerekek 2002 óta a patásorbán nem kormányoz.
A borosbocskor majdnem apósa (akivel tegeződik)meggyesi utána a gyurcsány mostanában a libajnai kormányoz.
Ha valaki nem tudná ezek a faszik emeszpések.
Haverjaik voltak az szdszesek a kókai ( a pannonpumaidomár )a demszki ( metrós ürge ),fodor ( a lemondó).
A válságot ezek csinálták, nem a patásorbán.

Ha vulgáris lennék, azt mondanám, hogy a hölgy megsértődott, mert hiába nyalt segget, de ilyet nem mondok.

kokoro 2009.10.28. 23:59:03

nem kár értük mert annyi féle jó zene van akár modern vagy régi de ez a két **r adó évek óta ugyanazokat a lemezeket játsza, nem létezik hogy van aki még nem unta meg

elfelejtette 2009.10.29. 00:25:21

@dtk74: "A döntés nem demokratikus, nem a Sláger rádió elutasítása. Tehát nem értetted meg az üzenetet. Nem baj, remélem most behatolt az input."

1997-ben vajon mennyire volt demokratikus a döntés, Horn ideje alatt? Hát annyira, amennyire demokratikus lehetett az MSZP és SZDSZ haveri körrel rendelkező Boros-Geszti meg ki tudja kiknek odaítélni országos frekvenciát.

Aztán mennyire volt demokratikus 5 éve meghosszabbítani a koncessziót pályáztatás nélkül? Tejes mértékben demokratikus volt! A médiatörvény ugyanis lehetőséget ad rá. Most ugye már ott tartott a dolog, hogy kapjanak MÉG 5 évet pályáztatás nélkül, 2014-ben aztán a sokcsatornás DAO rendszer úgyis új helyzetet szül. Nem ment át a törvénymódosítás, ha jól tudom, a köztársasági elnök az Alkotmánybíróságnak passzolta a dolgot, és az megsemmisítette.

www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=13056

Ezek után a pofátlanság csúcsa lett volna, ha megint a régi versenyzők kapják a dolgot. Igen, a két nagyobbik valószínűleg megegyezett. Na de mi ebben a meglepő a történtek után?

peca1000 2009.10.29. 00:36:03

Hogy ti mekkora pöcsfejek vagytok.

Örültök annak, hogy megszűnik a Sláger, és az a több millió ember, aki szerette a Bumerángot, és a többi műsort, most mit fog hallgatni? Akinek eddig nem tetszett, az mi a f@szért halgatta? Most jobbak lesz az unalmas politikai műsorok? Ezt akartátok? Hát hallgassátok, és dögöljetek meg.

Irígy f@szfejek.

janeszovics 2009.10.29. 03:46:17

Tegnap óta folyamatosan azon rágódok, hogy vízbe öljem magam, vagy csak szimplán ugorjak le egy vár fokáról mint tette azt Dugovics Titusz anno. Két ilyen kiváló rádióadó talpa alá kötött az ORTT utilaput mint a Danubius és a Sláger. Pedig már úgy hozzám nőttek! Bizton lehetett rájuk számítani! Ha véletlenül (ami szinte ki van zárva) nem hallottam volna aznap a Republictól a Repül a bálnát tizennyolcadjára játszani kénytelen lettem volna azt a büdös kölköt tarkón veregetni, hogy mi a frászért tekergette el a nyüves rádiót a Danubiusról!
Mi lesz velünk? Mi lesz azzal a sok szerencsétlen rádiós fenoménnel? Ott fognak naphosszat könyörögni a munkaügyi központok pulpitusai előtt valami ládatologatói munkakörért? Éhen fognak halni! Erre nem gondol eme nevezett grénum? Szervezzünk gyüjtést számukra, hisz' oly bevált módszer! Már Isaurát is sikerűlt kiszabadítanunk ama gaz rabszolgatartó Leonsió karmai közül!

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:03:51

Jaj végre megtörtént a csoda!Nemtudom mit rinyál ennyi ember ezért a két szar rádió miatt?!Sláger amúgyis egy irritáló mszp reklámdoboz volt bocskorékról ne is beszéljünk.De aki anynira kivan ott a sztárFM ami ezerszer jobb mint a láger rádió.Danubiusz igénytelen zenei felhozatala sem fog senkinek sem hiányozni.Helyette akinek ez ennyire létkérdés,ott a juventusz.Ugyanakkora fostelep és ugyanazok a szar reggeli műsorok mennek rajta.
ORTT első jó döntése volt ez.Remélem következő az RTL és a tv2 lesz és végre a néphülyités,butitás befejeződik az országban!

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:04:58

Jaj végre megtörtént a csoda!Nemtudom mit rinyál ennyi ember ezért a két szar rádió miatt?!Sláger amúgyis egy irritáló mszp reklámdoboz volt bocskorékról ne is beszéljünk.De aki anynira kivan ott a sztárFM ami ezerszer jobb mint a láger rádió.Danubiusz igénytelen zenei felhozatala sem fog senkinek sem hiányozni.Helyette akinek ez ennyire létkérdés,ott a juventusz.Ugyanakkora fostelep és ugyanazok a szar reggeli műsorok mennek rajta.
ORTT első jó döntése volt ez.Remélem következő az RTL és a tv2 lesz és végre a néphülyités,butitás befejeződik az országban!

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:05:34

Jaj végre megtörtént a csoda!Nemtudom mit rinyál ennyi ember ezért a két szar rádió miatt?!Sláger amúgyis egy irritáló mszp reklámdoboz volt bocskorékról ne is beszéljünk.De aki anynira kivan ott a sztárFM ami ezerszer jobb mint a láger rádió.Danubiusz igénytelen zenei felhozatala sem fog senkinek sem hiányozni.Helyette akinek ez ennyire létkérdés,ott a juventusz.Ugyanakkora fostelep és ugyanazok a szar reggeli műsorok mennek rajta.
ORTT első jó döntése volt ez.Remélem következő az RTL és a tv2 lesz és végre a néphülyités,butitás befejeződik az országban!

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:05:36

Jaj végre megtörtént a csoda!Nemtudom mit rinyál ennyi ember ezért a két szar rádió miatt?!Sláger amúgyis egy irritáló mszp reklámdoboz volt bocskorékról ne is beszéljünk.De aki anynira kivan ott a sztárFM ami ezerszer jobb mint a láger rádió.Danubiusz igénytelen zenei felhozatala sem fog senkinek sem hiányozni.Helyette akinek ez ennyire létkérdés,ott a juventusz.Ugyanakkora fostelep és ugyanazok a szar reggeli műsorok mennek rajta.
ORTT első jó döntése volt ez.Remélem következő az RTL és a tv2 lesz és végre a néphülyités,butitás befejeződik az országban!

lüke 2009.10.29. 04:07:08

olyanok nyerték akik nem fizetnek?
hüha
de nemcsak a demokrácia szenvedett kárt,
szerintem Boros Bochkor révén a magyar kúltura
s már régóta.................

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:11:17

Bocsánat nem direkt raktam be enyiszer.Vmi hiba volt amiről nem én tehetek!:)

@peca1000: Több millió ember aki szerette a bumerángot???
Jézusom apám max ha kétezren hallgadták azt a két büdös gyökeret akik a saját vicceiken röhögnek.Kit érdekel?Miféle több millió?
Most ez a "töb millió" végre értelmesebben tölti el az idejét.

budaf(u)ck 2009.10.29. 04:12:41

Bocsánat nem direkt raktam be enyiszer.Vmi hiba volt amiről nem én tehetek!:)

@peca1000: Több millió ember aki szerette a bumerángot???
Jézusom apám max ha kétezren hallgadták azt a két büdös gyökeret akik a saját vicceiken röhögnek.Kit érdekel?Miféle több millió?
Most ez a "töb millió" végre értelmesebben tölti el az idejét.

janeszovics 2009.10.29. 04:27:39

@peca1000:
Több millió ember szerette a bumerángot? Lehet. Az ausztrál benszülöttek bizonyosan. Sőt biztos kezekkel ejtik el a kisebb vadakat vele. Most ez történt ezzel a két bárgyúval is, csak nem tudták elkapni ezért fejbe kólintotta őket. Most hol fognak röhögni saját poénjaikon? Ámbár jóapám megmondta, hogy az az ember a ki magában beszél, saját viccén röhög, az nem normális. Így belegondolva,- nem is mondott butaságot...

Rókakígyó 2009.10.29. 04:43:14

Ausztria No1 rádiója a KroneHit egész nap kb 20 számot játszik felváltva (nem vicc). Ez gáz, de amikor kifut egy számuk, akkor azt a Danubiuson kezdik (kezdték) futtatni.

janeszovics 2009.10.29. 06:38:37

@budaf(u)ck:
Nem értem, miért kiabálnak egyesek féltvén a sajtó szabadságát. A múlt évben, mikor lejárt ezen két kereskedelmi rádió szerződése és a parlament döntő többséggel meghosszabbította azt, akkor kellett volna ennyire félteni a demokráciát. Az Alkotmánybíróság eme döntésüket alkotmányellenesnek ítélte és megsemmisítette azt, egyben új pályázat kiírására kötelezte az ORTT-t. Most, hogy megvolt a pályázat elbírálása és megszületett a döntés tudomásul lehet azt venni, vagy meglehet kérdőjelezni azt,- a jogi lépés mindenkinek megadatik. Nem lesz példa nélküli eset. Közbeszerzési pályázatoknál is sokszor emleget törvénytelenséget a vesztes fél. Egy határozott időre szóló szerződést nem lehet életfogytiglanra változtatni. Vagyis lehet, de az már diktatúra!

BKV reszelő 2009.10.29. 06:38:39

A Voga jófej, a többiért nem kár. Nem lesz Voga rédió ?

Dimebag Darrell (törölt) 2009.10.29. 06:44:10

@törppapa:

Ott sem primitívebbek az emberek mint itt akik előadják hogy nekik csak a bartók a rádió közben meg mónikára kelnek és fekszenek. Igen mi ilyen primitívek vagyunk ...

Dimebag Darrell (törölt) 2009.10.29. 06:46:08

@janeszovics:

A közbeszerzének nagy részer korrupción alapul ezt tudja mindenki. Nincs is mit ezen szégyelleni hisz az állam 15-20%-al többert vesz mindent mint a piacon kialakult árak. Kell lé a pártoknak is.

Dimebag Darrell (törölt) 2009.10.29. 06:47:53

@janeszovics: Azért mert te nem attól lehet hogy más igen. Én mondjuk ugyanígy nezem le a dohányosokat.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2009.10.29. 07:01:57

A következő elvtársaknak gratulálhatunk, akik nagy elvtársi összeborulásban intézték el mindezt:

Gyuricza Péter (MSZP)

Ladvánszky György (MSZP)

Szalai Annamária (Fidesz)

Tirts Tamás (KDNP)

A következőt érdemes elolvasni, hogy értse mindenki, mi zajlik itt:
www.kibulizottorszag.net

K...a nagy az összetartás a pártok között, akár a fizetésük körüli szavazáskor. De kb. annyira is hitelesek.

zaffarano 2009.10.29. 07:25:42

Néhány dolog eszembe jutott a mostani mizériával kapcsolatban:

Fura, hogy ha bármilyen döntést hoznak az állami hivatalok, egyből mindenki próbálja megtalálni a politikai kötődéseket, hogy utána büszkén mondja, hogy háháááá! Most megvagy te csaló! Oké Pavlov, nyomd a csengőt!

Szerintem az ORTT egy sóhivatal, ahol nem a szakmai szempontok, hanem Rákuram szempontjai (Spongyabob sorozat) érvényesülnek. "Fiam, a pénz, a pénz, a PÉNZ a legfontosabb a világon!"

Egyszerűbb lenne az élet, ha az országos frekvenciák mellett a kisebb kereskedelmi rádiók (Rádió1, Klubrádió, Juventus) által már összegrundolt regionalitást rendszereznék: legyenek olyan rádióhálózatok, amik minimum minden régióközpontban hallgathatóak, ezeket is meg lehetne pályáztatni, és ha olyan sok cég szeretne rádiózni Magyarországon, hát tegye...

Én úgy tudom, hogy a helyi rádiók mindenhol népszerűbbek, mint a két országos. Azért ez is elárul valamit...

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.29. 07:56:17

@histar007: egyet értek, borzasztó. Most a Bumerángot hallgatom, ugyanez megy

prosper 2009.10.29. 08:14:58

Nekem nem fog hiányozni a Sláger rádió szerintem elég gyenge volt sőt néha bumeráng direkt idegesítő volt.

Bitang Inas 2009.10.29. 08:18:39

"Szomorú nap ez az országnak.."+

fúúúú bazd meg. mingyárt a dunának megyek, sőt!
ekkora szánalmas fasz dumát hogyan lehet előadni?

nemzeti gyász nem lesz?
atyavilág, a sláger egy szar adó volt. mindig is. ócska zenékkel, olyanokkal amit már anyám idejében is vagy ciki volt hallgatni, vagy kurvára unták.
köszi, de nem szeretném még 80 évesen is a petróleum láááááámpaaaa című hányadékot hallgatni.

belabenyo 2009.10.29. 08:24:54

Az ORTT-t a f*szságaival együtt elmehet a p*csába, már elnézést.
Azért nincs olyan sok rádió, amit mindenhol lehet fogni, jó lenne persze ha nem csak "szépséges" fővárosunkban lehetne sokat hallgatni (ja persze ott a netes rádió, én hülye, azt tök jól lehet hallgatni házon kívül is)
Ha lesz még 1 MR2 szintű csoda azzal meg rohadtul nem lesz jobb a zenei kínálat, egyszerűen lesz két rádió amelyik lejátszik mindent amit talál (igen a Péterfy boritól kettéáll a fülem). Zenében nem jó egyik sem (Danu., Sláger), abban az értelemben, h nem valami változatos volt a kínálat, de valahogy mégsem hallgat mindenki MR2-t.
Ígértek valamit az új rádiók, aztán hogy mennyiben lesz igaz az majd kiderül. Végülis ha az egyik újon 24/7-ben győzike élőben lesz a másik meg józsibarát tanít szeretni miközben a háttérben a "Buddhista metálszerzetesek" atombrutál riffeket nyomat szitáron és tereminen, annak is lesznek hallgatói, mint az "igényes zenének".
Remélem tévedek.
Ja igen, Bumeráng hallgató vagyok.

beszélő 2009.10.29. 08:27:20

A Danubiuszt nem, a Slágert rendszeresen hallgatjuk.
Az utóbbit sajnálni fogom.

Faguriga 2009.10.29. 08:42:40

Te jó ég, ennyi sérült lelkű, silány embernek látszó tárgy, aki itt csámcsog, aki csak a mások bajának tud örülni. (Jellegzetes magyar tulajdonság, tudjátok, dögöljön meg a szomszéd tehene is...) Nem vagytok képesek megérteni, hogy itt nem a - jó vagy rossz, szeretett vagy utált - rádiókról van szó, hanem a pártállásától függetlenül rátok és a törvényekre is szaró diktatúra tette le ismét a névjegyét. Ennyit tudott kiokádni a magyar politikai söpredék. Vegyétek már észre, hogy nem a könnyen megnevezhető tíz embernek látszó tárgy az értelmi szerző, hanem az őket pórázon tartó főnökeik, a bálványaitok. Ugyanígy vesztitek el a munkátokat, a lakásotokat, a gyerekeitek kajáját, a vasutatokat, mindent. Nem otthon kell bátornak lenni az asszonynak, ahol senki se hallja, most kéne észrevenni, hogy titeket dobnak a levesbe. Nem is nagyon érdemeltek mást.

olap 2009.10.29. 08:47:46

Petőfit hallgatok :))) két ócska adóval kevesebb...

BKV reszelő 2009.10.29. 08:53:30

@Faguriga: Jól megmondtad...de ne itt legyél bátor, köss a testedre dinamitot és szaladj a kossuth tér 1-be !

Werwolf 2009.10.29. 08:58:48

sirassatok agyhalottak az igenytelen zenet, meg a f@sz boroslajost...
Okostojasok jonnek itt, hogy abszurdisztan, meg Orban Viktor igy, meg ugy. Nehez...
Probalkozzatok meg az onallo gondolkodassal. A Slager es a Danubius koncesszioja lejart, ilyenkor mas cegek is indulhatnak erte. Mas cegek jobb ajanlatot tettek. Eppen az volna a baj, ha csak azert nem kellene ujra versenyezniuk, mert eleg sok igenytelen hallgatja oket ahhoz.
Persze, hogy nyilvan volt a dontes mogott politika, de a kuratoriumban a fidesz/kdnp kisebbsegben van. Akkor hogy jon ide az orbanviktorozas???

tompus 2009.10.29. 08:59:52

2 szar rádió megszűnik. Én nem sírok utánuk.

El Argentino 2009.10.29. 09:05:45

Tapsolj kopasz, mert elvisz az ávó! XD

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.10.29. 09:13:30

Annyira szép, hogy 12 évre megkapnak valamit, elmúlik a 12 év, és meg van mindenki lepődve, hogy tényleg lejár. Mint amikor vége a nyaralásnak, és nem akarsz hazamenni. Az is szép, hogy bemondják, hogy 670.000 MFt-tól esnek el... Az első két pályázó, ahogy a Sláger is, 50-55%-ot ajánlott fel a bevételéből. De az elmúlt években a Sláger a nettó árbevétel 5%-át fizette be. A Danubius meg talán 9%-ot. Most persze, hogy vállal nagyobb összeget, de ha tavaly nem fizetett 670 milliót, akkor

most se mondja, hogy attól _esik el_ a költségvetés, mert nem igaz.

A tavaly általa befizetett (ez így ránézésre 70 millió), és az idén az újak által befizetett pénz (letéti számlán 350 millió!) különbségétől esik el a költségvetés. Azaz nyer. A Danubiusnál is az fn.hu-n írt 9% és feltételezett azonos árbevétel esetén is ez 120 millió helyett jövőre 350. Nem tűnik elesésnek. Maximum akkor, ha szar beszélgetős csatornát MERNEK csinálni, és emiatt becsődölnek, de a pénz nagyobb úr, mint a politika, a magas hallgatottságot produkáló középvonalas zenés és bulvárműsor jobban fog kelleni, mint a mütymürüty.

janeszovics 2009.10.29. 09:31:01

@Faguriga: Miért sérült a demokrácia? Mert ennek a két hallgathatatlan rádióadónak LEJÁRT a frekvencia használati engedélye? Egy versenyen vannak vesztesek és győztesek. Van aki simán le tudja kezelni a vereséget, van aki paranoiás módon összeesküvés elméleteket gyárt. Majd az után alkoss véleményt, ha a két új kereskedelmi rádió megkezdi müködését. Hogyan is hívják, mikor a tárgyalás előtt meg van írva az ítélet?

Bitang Inas 2009.10.29. 09:42:15

@Faguriga: "Nem is nagyon érdemeltek mást."

bravó, remélem a repjegyed már megvan nagyokos...

ha nincs sláger = diktatúra

muhahhahhhaaaa

Faguriga 2009.10.29. 09:49:30

@janeszovics: A fene se beszélt demokráciáról. Egyszerűen csak az önmagukat segítség nélkül is rég véglegesen lejáratott pártok semmibe vették a törvényeket (meg az emberek egy részét). Demokráciából meg az athéni volt az utolsó korrekt.

janeszovics 2009.10.29. 09:56:08

@Faguriga: Miért vették semmibe? Ellenkezőleg: Végrehajtották az alkotmánybíróság határozatát, amely a fennálló törvénytelen állapotot szüntette meg. Pont.

Faguriga 2009.10.29. 10:23:31

@janeszovics: Ezért pl.:
"... (az egyik pályázót) annak ellenére nem zárták ki az ORTT tagjai a pályázatból, hogy nemcsak irreális üzleti tervre épít, de még egy olyan súlyos formai hibát is vétett pályázati anyagában, amely miatt azonnal el kellett volna utasítani a médiatörvény szerint."

cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.30. 12:53:22

A Danubius helyett a Klassz Rádió, a Sláger által most használt hullámhosszon a Neo FM szólhat november közepétől – tudta meg médiahatósági forrásból az MTI.

betonacel 2009.11.02. 10:29:44

@Faguriga: Látom otthon vagy töriből, akkor arra is emlékezz, hogy a demokrácia már réges régen megbukott, csak azóta nem találtak ki jobbat. Egyébként nem hagyják figyelmen kívül a törvényeket, csak éppenséggel úgy alakítják azokat ahogyan nekik tetszik és ott hagynak kiskaput ahol arra nekik van szükségük. Legyen szó törvényről közbeszerzésről, vagy éppen rádió pályazatról...

Oltógép 2009.11.02. 11:06:45

@El Argentino: Ott a pont. Ennyi!
Nyakazzák a hóhért, az van... a nép meg buta, és lehet rángatni ahogy jól esik, hiszen a kezükben van egy elég erős médiahatalom.
Nem jól számoltak, bukták az egészet. Ez van. Ideje volt. Szerintem...

2009.11.02. 14:58:39

Azért akik itt Bocsiznak gondolkodjanak már egy picit. Egy olzan rádiós műsorért mennének harcba, ami gyakorlatilag egész reggel tartó artikulálatlan röhögés volt, némi beszéddel a 3 kívánság szintjén? Nem értem ezeket a fanatikusokat....... Segédmunkásrádió, minden építkezésen ott üvöltött egész nap.... Nehogy már ezért dühöngeni kelljen....

betonacel 2009.11.02. 16:44:59

@baskiria: Az engem sem zavar hogy le lesznek cserélve, csak az hogy olyan cserélik le ami politika adó lesz.

Chalabre (törölt) 2009.11.02. 17:22:32

Erről most lemaradtam, meg annyira nem is érint...

De az érdekel, hogy mégis miért szenvedett csorbát a demokrácia? Valaki el tudná mondani?

Amit én tudok (javítsatok ki, ha téves) lejárt a 12 év frekvenciahasználat, így pályázatot írtak ki és többek között a Danubius és a Sláger is pályázott, de mivel csak valami 15% befizetést ígértek, így nyertek azok, akik vagy 50% befizetésre tettek ígéretet. Ráadásul a múltban mind a Danubius, mind a Sláger nem fizette be a befizetnivalójának jelentős részét, vagyis hiteltelenné vált, és ha valóban így van, akkor adósság hiányában csípőből elutasítottam volna a pályázatukat, nemhogy még értékeljem is. A haszon a lényeg állítólag... Tiszta gazdasági döntés volt, amely mögött persze lehet politika akár...

Szerintem akkor sérült volna a demokrácia (ha a fentiek igazak, márpedig én számtalan forrásból ezeket olvastam), ha mindezen pályázat után, ilyen ígért %összeg és hiteltelenség után marad a Danubius és a Sláger. Akkor is ez lenne?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása